De game The Walking Dead: Survival Instinct was eigenlijk een nachtmerrie, niet om de zombies, maar om de slechte kwaliteit van de game. De gameplay stamde uit een slechte FPS van begin 2000 en de graphics waren nog minder dan menig late-gen PS2-titel. De ontwikkelaar achter deze game is het dan ook niet gelukt om staande te blijven, Terminal Reality is na 10 jaar ontwikkelaar te zijn geweest gesloten.
Dit kondigde een ex-medewerker aan via zijn Facebook. Met gemixte gevoelens verlaat hij de studio en hij hoopt van harte dat de ontwikkelaars die er werkten weer op hun beide benen terecht komen. De laatste jaren is de ontwikkelaar ‘downhill’ gegaan, zo zegt de ex-medewerker.
De studio zat onder andere ook achter 4×4 Evolution, Blair Witch, BloodRayne, Fly Monster Truck Madness en Nocturne.
“Now that they’re gone, I’m just kind of feeling nostalgic it seems. I hope they all land on their feet. Most of those guys are still like family to me. I know a good amount are on their way to Austin, so at least I’ll be seeing them soon.”
straf, na alle die AAA-titels.
Zat eraan te komen eigenlijk, in mijn optiek hebben ze vanaf de PS2 niet echt meer een top game gemaakt. De titels die uitkwamen mistte vooral overtuiging in alle aspecten (grafisch, verhaal, gameplay, etc).
That’s what you get when you make shitty games..
Ghostbusters (2009?) was toch een goede game…
@AlienStorm72:
is vermakelijk, maar verre van een topgame. Hij staat op m’n backlog maar omdat het niet excelleert in iets kom ik er lastig doorheen. (verhaal is mweh, graphics zijn mweh, gameplay is mweh, alleen de voice acting is cool omdat het de originele ghostbusters zijn)
ik dacht dat de studio van de cod MW serie deze game gemaakt hadden
De weg liep toch al dood
de game was best wel te doen!
@Mechromancer: respect
Mooi, houdoe, krijg ik me geld terug voor die ongelofelijke kut game?
The Walking dead was een kutgame en de aankondigen van deze topic !!!
terecht. wat een bout game. Activision wilde alleen ff snel cashen op het succes van de serie…weg ermee!