Ghost Games is hartstikke blij met alle feedback die ze verzameld hebben tijdens de Need for Speed beta. Alhoewel de voornaamste insteek van de beta het uitvoeren van technische testen was, hebben ze ook andere feedback verkregen die nuttig is tijdens de verdere ontwikkeling van de game.
“while the technical tests remained our primary focus of the closed beta it was great to read the passionate feedback you were providing. We wanted to take a brief moment to discuss some of the points you raised during the beta and how we’re looking to act upon them.”
Met name de progressie in de game is iets waar veel over gezegd werd. Sommige spelers hadden het idee dat het nogal gemakkelijk was om meteen een garage vol aangepaste auto’s te verzamelen. De economie in de game zal dan ook meer gebalanceerd zijn in de uiteindelijke game, zo meldt ontwikkelaar Ghost Games. Ze gaan ervoor zorgen dat progressie op een iets natuurlijker en normaler tempo zal gaan.
De AI was ook iets waar niet veel spelers heel blij van werden, met name de enorme snelheid waarop de AI reed werd niet gewaardeerd, ook dit belooft men aan te gaan passen. De aanpassingen zullen in z’n geheel doorgevoerd worden alvorens de game verschijnt en tevens zal men de game bijwerken na de release met patches.
“The progression speed was an area some of you commented on, in particular how you felt you could quickly achieve a garage full of customized rides. The economy, both money and REP continue to be balanced and on launch you will find progression is now at a more normal pace.”
“A number of you mentioned the speed in which the AI drove and their competitiveness,” the developer adds. “This is also something that has been tweaked and improved upon for the full release. When you hit the streets of Ventura Bay at launch you’ll find AI competitors aren’t as propelled by rocket fuel as they were at times during the Closed Beta.”
Heeft Ghost Games om feedback gevraagd via een enquête o.i.d.? Zo ja, dan heb ik die niet gekregen…
dat is mooi… ps super mega zin in deze game
waarvoor is een beta anders gemaakt?
@Stukje-Appel:
Bij de mail van de beta code stond ook dat je na de beta een mailtje zou krijgen om feedback te geven aan hun, dat mailtje heb ik ook nooit ontvangen…
En gaan ze die server disconnects ook oplossen? Voor mij was de beta hierdoor praktisch onspeelbaar…
@Chrisinator: ik ook niet 😉
@JaHe:
Kon jij ook geen crew maken en samen in 1 wereld racen?
Of lag dit aan mij en m’n friends?
@Maurie: nope. Ook kon ik op een gegeven moment geen gas meer geven, niet meer remmen of sturen en werd gek van de disconnects dus ben er uiteindelijk mee gekapt. Niet echt een goede indruk weten te krijgen, zag er verder wel heel netjes uit allemaal. Weet t dus nog niet of ik deze gelijk ga halen 😉
Kvind het een goed spel maar optrekken met de auto kan beter de snelheid gevoel moet een beetje sneller aanvoelen…
@20style [20]: In de beta had ik een volgetunede Dodge Viper en ik zat op de 100 in 2.3 seconden
@Chrisinator: @JaHe: Vreemd…
Hoop dat ze dan meteen het rubberbanding systeem er uit slopen….
Er zal wel een reden zijn dat ik geen 2de mail heb gekregen ‘ik heb hier op deze site vast te veel kritiek gegeven 🙂 ‘
@Zuko: aah ik speelde met die Nissan denk of een of ander Japanse merk. .. kan niet wachten voor mijn mustang Ford gt … of bmw op te pimpen
ik kan me nog wel herineren dat in nfs shift 2 (ook al stond er geen nfs in de naam was het er wel een) de ai achterlijk agressief was. niet leuk meer.
@20style [20]: mustang ? jij hebt smaak.