De multiplayer van Uncharted 4: A Thief’s End is qua technische specs ietwat anders dan de singleplayer, zo blijkt. Waar de singleplayer zal lopen op 30 FPS in 1080p, is de multiplayer weer 900p en in 60 FPS. Veel gamers prefereren een hogere FPS in plaats van een hogere resolutie, aangezien soepelere gameplay voor mooiere graphics gaan.
De singleplayer daarentegen bevat echt een ‘cinematic experience’ en is grafisch enorm hoogstaand, waardoor 60 FPS niet haalbaar was. De multiplayer daarentegen vraagt iets minder kracht en het is wel zo fijn om fast-paced action shooters in 60 FPS te kunnen spelen online.
Naughty Dog vertelde in het begin al dat 60 FPS het doel was voor de game, dit hebben ze dan ook enigszins kunnen halen, al dan wel enkel en alleen in de multiplayer.
Ik maak me niet druk om 180p me tv scaled alles up dus zie er niks van 😉
Jammer, ik vraag me af wanneer ze dan wel 1080p @60 kunnen halen? Denk niet meer met de PS4, helaas.
Killzone SF heeft MP in 1080p 60 fps toch? Kan vast allemaal wel.
@AnalogueDream: Nee 900p 60fps.
Als ze nou het hele multiplayer niet zouden maken hadden ze waarschijnlijk wel 1080p in 60 fps kunnen halen. Niemand speelt dit toch voor de multiplayer. Zulke games moeten ze puur voor de singleplayer maken. Stel je voor dat er geen multiplayer was en ze de tijd en aandacht hiervan aan de singleplayer hadden besteed, hadden we langer story om te spelen en misschien nog wat mooier
oei jammer, maar zoveel merk je er ook weer niet van. wel een teken als naughty dog het niet kan met deze graphics, het heel lastig word in de toekomst.
killzone draait iets van half 1080P, tenminste geen 900p.
(Killzone)
@AnalogueDream: (IGN) it uses a framebuffer of 960 x 1080i 50fps