Begin deze week plaatsten we het nieuws dat No Man’s Sky update 1.13 had ontvangen, maar dat Hello Games de changelog nog bekend moest maken. Die changelog heeft men inmiddels gepubliceerd en daarin lezen we dat de space battles geïntensiveerd zijn.
De ruimtegevechten waren tot op heden wat simpel en wellicht wat saai, maar dat is nu meer variabel, waardoor het leuker is. Ook worden er nog wat audio verbeteringen toegepast met deze update en voor de rest draait het vooral om het oplossen van problemen.
- Fixed a bug that would make the player character small.
- Space battles will now vary in size more and players should see bigger battles.
- Fixed the instantaneous death loop that could occur in survival mode if you saved with 1 health and no hazard protection. You will still be on the verge of death when you load in, but it won’t happen instantaneously.
- Removed duplicated planets from discoveries menu.
- Fixed an issue with redeeming promo ships in survival, which would result in the ship being spawned above the ground.
- Fix for missing ruins underwater which could cause missions to point to nothing.
- Fixed some rare crashes.
- Various audio tweaks and fixes:
- Added ladder climbing sounds.
- Fixed base building prop sounds not playing when placed inside a Freighter.
- Added sound effect for calling Freighters.
- Added sound effect when using communication stations.
- Fixed an issue which could affect ambient sound in Freighters.
- Changed the sound effect when using the Terminus Teleporter.
Ze zijn goed op weg, maar er moeten nog meer veranderingen komen willen ze dat ik terug kom naar No Man’s Sky.
Koop em wel als tie af is in 2017
Maar de harvesters kan ik nog steeds niet leeg maken.
Please stop it. It’s all ready dead!!
De game is al een stuk beter geworden door de Foundation Update. Het bouwen werkt zeer goed en je hebt nu veel meer een doel in de game. Wel jammer dat de ruimtegevechten nog steeds vrij mager zijn. Eén keer een freighter raken is nog steeds instant iedereen achter je aan hebben.
@185.15.249.xxx: last van?
Probleem bij dit spel blijft dat ze logen over de functies en mogelijkheden alleen om het goed te verkopen! Dus rot maar lekker op met je kut spel 😉
@62.140.132.xxx: Idd, en was het dan zo moeilijk om de game uit te stellen totdat die faundation update geïntegreerd was? Ze zijn trouwens met de update begonnen na de negatieve feedback. Weet je, het was een spel boordevol grandioze ideeen goed voor het ineen flansen van het perfecte CGI filmpje. Maar een cgi filmpje is nog steeds geen game. Ze hadden er waarschijnlijk vertrouwen in dat ze een gelijkaardige ervaring als de cgi-trailer konden creëren. Dat kon de eerste paar uur, waarna de game zijn ware gelaat liet zien. (onafgewerkt) De passie is er, maar liegen wordt in deze industrie zwaar afgestraft. Hello games heeft zichzelf in eigen voet geschoten.
@Shavir: Als no mans Sky als onopvallende indie op de markt was gekomen voor 20 a 30 euro was het gewoon een goed spel geweest. Maar niet voor de grote massa. Ik heb veel plezier met dit spel en ben blij met de (hopelijk) vele gratis content updates die komen gaan!
@188.206.72..xxx: Ik wacht nog een tijdje. 😉 Ja, de game is slachtoffer van zijn eigen hype geworden.
“Fixed a bug that would make the player character small.”
Welke dan?!
@84.31.75..xxx: Stel je dat voor tijdens het spelen… Een bug die je zo groot maakt als een mier. 🙂
Ik speel m weer!