We hebben deze week alweer veel nieuwe beelden van NioH voorbij zien komen, maar dat betekent niet dat Koei Tecmo niets meer te tonen heeft. Tijdens de Taipei Game Show heeft de uitgever namelijk opnieuw nieuwe gameplay laten zien.
In de twee onderstaande video’s kun je in totaal ruim een kwartier aan nieuwe gameplay beelden van NioH bekijken. De eerste video toont de Futamata stage, terwijl de tweede video een boss battle laat zien.
NioH komt op 8 februari uit voor de PlayStation 4.
Beetje teleurgesteld… Dit is gewoon de demo die dit weekend te spelen is.
Heb de demo voor de grap geprobeerd. Net als bij Dark Souls en Bloodborne kan ik er geen klote van. Da’s dus goed nieuws voor degenen die van die spellen houden. Niet te makkelijk.
Heb vrijdagavond de proefversie gecheckt. Of het door de drank kwam, dat weet ik niet, maar ik vond het teleurstellend.
Ik had me destijds erg met Team Ninja’s Ninja Gaiden vermaakt op de originele xbox. Dat spel waS toen qua graphics en animaties zijn tijd vooruit weet ik me nog te herinneren.
Ik verwachtte van NiOh net zoiets maar dan met veel meer RPG-ELEMEMTEN in de mix. Maar vanaf het moment van spelen vond ik het allemaal wat lomp en ouderwets overkomen. Ik vroeg me echt af hoe dit kon, want deze game krijgt in de game-pers best wel wat aandacht.
Ik heb al met al ongeveer een half uur gespeeld. En ik denk dat dat ook veel te kort Is. Want ik zag wel dat het spel heel erg diep is uitgewerkt, en dat je hier flink wat tijd in kan steken wil je de game goed onder de knie krijgen.
Wellicht dat mijn mood niet helemaal juist was, en stond ik er niet echt open voor om de game wat verder door te spelen. Maar dat neemt niet weg dat mijn eerste ervaring met deze game niet al te best Is..
Dark Souls-cloon?
@ArtieSuperFLy: Het is echt moeilijk dat is zeker waar. Maar na wat tijd krijg je de patronen door en wordt je handig met het systeem. Daar kreeg ik toch wel wat waardering voor.
Tja half uur is wel te kort om het geprobeerd te hebben. Ik heb het eerste level inclusief baas uitgespeeld en op een gegeven moment valt het kwartje. Het vechtsysteem zit nog ingewikkelder in elkaar dan dark souls. Ik geloof dat ik nog geen 5% ervan helemaal snap maar het gevoel dat je krijgt wanneer je eindelijk die baas verslaat evenaart zeker de souls serie. Levels zitten ook erg goed in elkaar hoop alleen dat ze er wat variatie in kunnen stoppen.
@ArtieSuperFLy: Denk dat het door de drank kwam xd
T kwam door de drank dat het me tot 2:30 gister nacht gekost heeft om die ogress te verslaan…