EA en Ghost Games zullen pas op de E3 de nieuwe Need for Speed officieel uit de doeken gaan doen, maar dat betekent niet dat men tot die tijd stil is. Ghost Games heeft namelijk een tipje van de sluier opgelicht op haar website en zodoende hebben we enigszins een idee wat we kunnen verwachten.
De belangrijkste punten hebben we hieronder voor je op een rijtje gezet.
- Het customizen van auto’s komt terug in dit nieuwe deel, maar ook in de delen erna.
- De politie zal aanwezig zijn in de nieuwe Need for Speed, inclusief bloedstollende achtervolgingen.
- Naast dat je op asfalt zult racen, kan je straks ook op onverharde wegen rijden.
- De wereld zal zowel een stad als een berggebied bevatten.
- De game zal niet langer ‘always online’ zijn, de gehele singleplayer kan je compleet offline spelen als je dat wilt.
Tot zover de eerste details. De E3 is waar we nu op moeten wachten, maar er is een kans dat we eerder al wat te zien krijgen. Op de screenshot hierboven staat namelijk de datum 2 juni, mogelijk dat EA en Ghost Games dan een teaser trailer vrijgeven. De nieuwe Need for Speed staat gepland voor een release dit najaar.
Offline is al veel beter
Hopelijk pakken ze gelijk het A.I verkeer aan, wat was dat tergend in vorige games. Ze rijden zomaar van links naar rechts, soms half over de vluchtstrook, soms weer in het midden.
Totaal waardeloos als je gewoon aan het cruisen bent!
Gelukkig stoppen ze met altijd offline. Dat zouden meer games mogen doen.
@Titer_0344:
Denk dat de meeste mensen liever hebben dat games altijd offline zijn 😉
Ik weet dat je bedoelde “stoppen met altijd online”, maar dat stond er niet 😛
Jammer dat ze niks zeggen over dag en nacht.
Dit is al een stap in de goede richting. Heb nooit zoveel problemen met always online, maar kan mij voorstellen dat mensen met internetproblemen de duppe zijn.
@mc-elvin: Screenshot zegt ook al wat 🙂
@mc-elvin: dit hadden ze als het goed is al laten weten. Het spel speelt zich overdag en snachts af.
Zou dit een mogelijke hint zijn naar Underground 3 😛
dat always online is bij alle games ruk, patchen die handel zodat dit niet meer nodig is!
@mc-elvin:
Laatst zei iemand van EA dat de nieuwe NFS niet alleen in nacht zou afspelen..Waarvan ik heel blij werd. Hoop op dynamische weer ook ingame.
Jammer dat Criterion games niet deze NFS ontwikkeld
SHift 1+2 My all time favourits
Rhino komt ook terug als jullie dat herinneren.
Uit nfs most wanted na een bepaalde heat level komen lichte maar ook zware suv achter je aan en die beuken je van voren om tot stilstand te komen.
niet die achterlijke drm erin ? heerlijk!!!!!! en customization is er weer ? lekker.
@188.203.113..xxx: in shift 2 was de ai achterlijk agressief.
@surirav1995: ken ik nog wel ja. de helicopters waren vervelender.
@Peter01: oh je helicopters waren irritant maar is ook een uitdaging.
@Peter01:
Waarom denken zo veel mensen dat ‘always online’ op consoles iets met DRM te maken heeft?
De enige reden waarom het zo was, was omdat je dingen kon doen met andere mensen, je records van anderen kon verbreken, etc. Uiteraard hadden ze het best zo kunnen maken dat je het ook zonder kon spelen, maar ja.
Op consoles is er geen extra beveiliging nodig, PS4/X1 zijn nog steeds niet gehacked dus is nergens voor nodig, en DRM staat voor digital rights management en het always online gedeelte van NFS had daar 0,0 mee te maken want het beheerde je rechten totaal niet…
Laat maar komen
@Aenea: maar de game werkte toch niet als je geen internet had ? als dat records vergelijken op een andere manier kan, en dat kan, waarom doen ze het dan zo ? ze kunnen het toch zo doen dat dat iets is wat gewoon niet werkt als je
(om wat voor reden dan ook) (tijdelijk) geen internet hebt ? zo ging dat bij shift 2 ook geloof ik. dus het kan wel op die manier. in plaats van iets wat je game onklaar maakt als je geen internet hebt.
en als ze geen zin meer hebben om de servers te onderhouden heb je geen game meer.
het spijt me, maar ik heb dus niet hetzelfde niveau van vertrouwen in supergrote bedrijven als jij hebt kennelijk.
@188.203.113..xxx: ga toch buiten spelen underground 1 en 2 bedoel je vast hahah 😛
@84.28.66..xxx:
Hier ben ik het sterk mee eens.
Ook de AI van de politie was super slecht.
Om sommige missies te voltooien moest ik serieus tijdens een achtervolging op ze wachten om een 5 minuten achtervolging te voltooien.
Politie van je afschudden was echt VEEL te easy.
@Peter01:
Jawel, ze hadden het best anders kunnen programmeren en is ook beetje jammer dat ze dat niet gedaan hebben, MAAR feit blijft dat het 0,0 te maken heeft met DRM want dat was het niet….