Wie Detroit: Become Human inmiddels heeft voltooid, zal er ongetwijfeld achter zijn gekomen dat je de game niet voor 100% kon uitspelen. Dit kwam door een vervelende bug die ervoor zorgde dat 100% bereiken onmogelijk was. Zo was er een node die je niet kon unlocken als fugutive zijnde. Dit kwam omdat er tijdens een bepaalde scene een derde optie ontbrak, dit is nu opgelost met een nieuwe patch.

Hetzelfde geldt overigens voor twee andere situaties in de game, ook deze zijn aangepakt, zoals je hieronder kunt lezen. Met de nieuwe update, die overigens versienummer 1.06 draagt, zijn de buggy nodes gewijzigd in de flowchart van de game.

Je kunt de update nu downloaden en dus ook 100% completion najagen.

For Fugitives, there was a node that was left locked. In the supermarket, when you threaten the cashier, and he pulls his gun out on you, there was supposedly a third option, but only two were ever shown. The node has been removed from the flowchart.

For On the Run, there was a node just outside of the grouping where Connor Investigates the Squat. No one ever found what node it was, and it was deemed a glitch. That node has also been removed from the flowchart.

For Battle for Detroit – Kara – Leaving Detroit, there was one node in the grouping “Avoid Temperature Check”, which was never found, and was deemed a glitch. That node has been removed from the flowchart as well.