In Japan is de marketing van games wel vaker apart. Zo ook de promotie van Just Cause 4, waarvoor Square Enix in Japan nu een erg bijzondere video heeft uitgebracht.
We kunnen erg veel woorden besteden aan deze video, maar het komt erop neer dat de marketing weer typisch Japans is. Het betreft een mascotte die de stunts van Rico Rodriguez probeert na te doen.
Bekijk vooral de onderstaande video om te zien hoe dit uitpakt.
Ik vind dit soort promotievideo’s eigenlijk leuker dan al die Amerikaanse hype zooi.
@34.230.7..xxx: lol
leuk.
mvg
Huh kinderachtig
Wtf dachten de devs?
@34.230.7..xxx: Precies! Al die kut actie trailers altijd, waarin ze alles er veel mooier uit laten zien, dan dat het daadwerkelijk is. En, niet te vergeten, die vreselijke lokkertjes zoals: “PRE ORDER NOW AND GET ACCESS TO THE PRIVATE BETA!” Echt een walgelijke manier om games te promoten. Dit kan er dan wel best raar uitzien voor ons Europeanen, maar vergeleken met al die Amerikaanse troep is dit inderdaad stukken beter.
Hier moest ik erg hard om lachen!
@2a02:a443:6e2:1:68b7:262b:6ce9:.xxx: Net zo kinderachtig als een kerel van 18 die games speelt. Lol.
Leuk, maar als je 5 minuten nodig hebt om deze game te promoten, dan sla je de plank mis.