Daar is ’tie dan, de enorme patch voor Modern Warfare die een heleboel moet oplossen. Met deze patch brengen ze onder andere de maps Krovnik Farmland naar Ground War en Shoot House naar de multiplayer. Hardpoint is als nieuwe modus nu ook in rotatie en er is zelfs een Shoot House 24/7 playlist toegevoegd met een mix van Team Deathmatch, Domination, Kill Confirmed en Headquarters.
Voor de volledige changelog verwijzen we je graag naar de officiële Reddit-post, die check je hier. Daar staat tot in detail uitgelegd wat er allemaal veranderd is met patch 1.07. Hieronder check je in ieder geval een beknopte versie.
WHAT’S NEW
NEW FREE MAPS!
- We’ve added Krovnik Farmland to Ground War and Shoot House to Multiplayer!
NEW PLAYLISTS AND A NEW MODE!
Going live on Friday…
- Hardpoint is now in rotation!
- Shoot House 24/7! This includes a mixture of Team Deathmatch, Domination, Kill Confirmed, and Headquarters
- Backend fixes to prevent crashes and improve stability across all platforms, include dev errors, and various performance fixes.
- Fix for a few bugs where some streaks and Field Upgrades were able to be flown out of bounds without penalty. General out of bound fixes were also added.
- Fix for a bug where a player being killed by an enemy with a Variable Zoom Scope would not see the zoom function in the killcam
- Fix for the Semtex warning audio being heard at the same volume whether in a building or outside
- In Headquarters, players were able to place a Tac Insert and respawn when their team owned the point. This has been fixed.
- Fix for various collision issues across maps
- Added UI that shows when XP events are active in playlists menus
- Sprint and Tactical Sprint speeds are now back to speeds in Beta
- Fix for a bug where the progress of the bomb defusal can be seen by the team that planted the bomb
- Fix for a bug that revealed players to UAVs when they fired their weapons, even if they had Ghost and a silencer equipped
- Fixed an issue where if multiple Personal Radars were active on a team, and are both marking the same enemy, only one player would see the enemy on their minimap.
Jammer dat er nog geen fix is voor matchmaking wanneer je met split-screen speelt.. word weer 3 potjes per uur spelen :”(
Nog steeds geen fix voor de challenges/officer ranks. Geen verandering in de ghost perk en ook geen deadsilence als een perk.
Geen fix voor het rennen net olifanten poten en een en al campers wacht maar kansloze campers als dit gefixt word own ik jullie allemaal
Fix die challenges idd eerst 🙁
@Anoniem-1191: true als die voetstappe gefixt zijn own ik ook je kan amper renne
@Anoniem-7774:
Uh wat ? Ze zijn er mee bezig iig.
CHALLENGES/PROGRESSION/RANK
Daily Challenges and Active Missions are getting a full sweep of testing and fixes. We’ll have more updates to these systems in future updates.
Fix for a bug where the Infiltrator challenge was not tracking properly
Fix for launchers not giving XP when shooting down killstreaks
Fix for a bug where planting or defusing 5 bombs in Cyber Attack or SnD was not tracking properly
Camo challenge for “Kills After a Reload” didn’t give the player enough time to acquire a kill, so time has been increased
Fix for a bug where your XP require to reach the next rank was higher than the value needed
Weapons
725 Shotgun: Increase to ADS and Hip Spread, reduced damage range
M4A1 Assault Rifle: Reduced damage range, small recoil increase
Assault Rifles: Increased hip spread to reduce effectiveness up close, less damage at long range for full auto 5.56 rifles
SMGs: Increased move speed, increased ADS move speed, small reduction in sprint out time
UZI SMG: Increased damage range
MG34 LMG: Increased hip spread, damage range reduction, small ADS slow down
M91 LMG: Increased hip spread, small damage range reduction
PKM: Increased hip spread, medium damage range reduction
Pistols: Increased move speed, reduced sprint out time, increased damage range
Crouch and Prone no longer adjust recoil
@Anoniem-1191: award voor meest trieste oproep ever…
@Anoniem-1225:
FOOTSTEPS:
We’ve increased the occlusion percentage to filter footstep sounds behind geometry and adjusted the footstep volume at a distance. We have another large footstep change coming in the next update which will make crouch and ADS movement significantly quieter. Stay tuned!
@Anoniem-8986: mooi inderdaad hoe kansloze gasten al direct reageren zonder dat ze het artikel volledig lezen en de bron bekijken. Maar wel even snel spuien hier bij de reacties van het artikel.
Mooi dat ze op de achtergrond veel problemen oplossen. Zoals voetstappen en claymores. Waarschijnlijk scheelt dat al wat campers. En de challenges wordt aan gewerkt. Top weer!
Nou word weer een avondje kopieëren en morgen pas weer spelen als die patch zo groot is.
Euhm, en wat met challenge bugs waar de score van verdwijnt, camo en scope aantal dat op nul blijft?
Fijn dat de game (in ieder geval in het begin) goed onderhouden wordt, maar ik heb bijna nog geen enkele keer kunnen spelen zonder dat ik eerst een update moest downloaden… :p Vooral dat kopiëren van de update duurt echt zooo lang. :/
Geen last van voetstappen, gebruik dead silence, die heb je snel genoeg. En zelfs al loop ik zijn er nog mensen die me niet horen aankomen. Vind het oké dat ikzelf de voetstappen goed kan horen
Haha, ik had 20 point blank kills bij de challenge warriors code , en nu weer 0 na de update. Achjah we hebben tot
December de tijd om ze allemaal te doen. Deze week zou er wel een fix volgen.
Groundwar duurt ook 4 x zo lang met laden.
@Anoniem-2342: dit moet wel komen ja, speelde het zelf met een vriend in Share Play en splitscreen werkte maar niet met echt online. Wel 1V1
Wacht nog steeds op demolition…
Speelt iemand dit nog?
@Anoniem-3631: de game is net uit, wat denk je zelf, gtfo
Maar ze halen ook dingen weg, niet blij mee
Ff klaar mee met deze game, ze denken de content iedere keer maar te kunnen veranderen. Eerst die klote minimap alsnog toevoegen en nu ook zijn zomaar realism en nvg totaal verdwenen.
*ut cod ze zijn alleen maar aan het pleasen en durven geen verandering door te zetten.
@Anoniem-6522: en ze zijn continu aan het klooien , ja ik speel het ff niet meer, snap echt niet meer waar ze met bezig zijn.
Wat een toffe map die shootout. Blij dat ie 24/7 is
Zorg eens dat ze hun spel groote aanpassen ik kan het nket meer op men harde schijf krijgen
Voetstappen zijn gewoon verminderd net als de nerds op bepaalde wapens alleen de schrijver van dit artikel heeft niet alles vermeld . De patch notes list is veel groter dan dit .
@Anoniem-1157: nerfs
“Patch is vrij groot” zet niet in het artikel hoe groot…
@Anoniem-1513: vrij groot