We moeten misschien nog wachten tot september vooraleer we met Marvel’s Avengers aan de slag kunnen, maar de lead combat designer van de game, Vince Napoli, is er in tussentijd in geslaagd de hype wat op te krikken door wat extra info over de game te delen.
Op Reddit werd namelijk gesproken over de verschillende soorten uitrusting en het loot systeem in de game. Om je speelstijl meer uniek te maken, werd hierbij geopteerd om een progressiesysteem met een hele hoop perks te gebruiken. Sommige perks zullen gebonden zijn aan bepaalde stukken uitrusting en aangezien er al zeker meer dan 100 zulke perks zullen zijn, zal de ervaring unieker en persoonlijker aanvoelen.
Napoli had er het volgende over te zeggen:
“Most of those perks were early tests. A lot of work has been done to overhaul that system, but there are easily 100+ unique perks for gear alone. Perks are also exclusive to the slot item and perk slot on the items themselves.”
Marvel’s Avengers komt uit op 4 september voor de PS4, Xbox One, pc en Google Stadia. Als je echter kiest voor de “Earth’s Mightiest Edition”, dan kan je de game al drie dagen van tevoren spelen.
Beetje weinig, ik hoopte op 8 miljard perks per lichaamsdeel.
100 uur speel plezier is wel veel benieuwd hoe lang dit interesant kan zijn!! Ik sla deze over superhelden is niet zo mij ding…
@Anoniem-2418: Heeft u het artikel wel goed gelezen? 🙂
Ben erg tegen mtx maar ik wil weten hoe het is opgebouwd en niet Te grindy is
@Anoniem-2418:
Cyberpunk 2077 lijkt mij ook erg leuk
Misschien tellen ze +10 hp of +20hp al als perk ipv stat . Beetje zoals borderlands met zn biljoen wapens terwijl het alleen een ander kleurtje kan zijn.
Maar we zullen het zien. Ik ben wel benieuwd naar deze game.
@Anoniem-4035: of zoals bij WWE games….. “nee we hebben wel …. personen op het roster staan”.
Waarvan 3 versies van Y2J , 3 versies van undertaker, 3 van kane, 3 van orton, 3 van Cena. etc. etc. etc.