Als je Spider-Man: Miles Morales hebt gespeeld, dan had je twee keuzes: 30 frames per seconde met ray tracing of 60 fps zonder ray tracing. Er is nu een nieuwe update beschikbaar, waardoor je niet langer hoeft te kiezen, want die update voegt het beste van twee werelden samen.
De nieuwe update is 261,9MB groot en zorgt voor een extra grafische modus: Performance RT. Hierin kan je genieten van 60 frames per seconde én ray tracing tegelijkertijd. Om dit voor elkaar te krijgen is de resolutie van de game aangepast, alsmede de kwaliteit van de reflecties en de hoeveelheid voetgangers op straat.
ben benieuwd vanmiddag maar spelen
K*t met 60fps wordt ik misselijk had ik niet met 30fps
Heel goed ik had de game éérst op 30fps gespeeld en in game plus heb ik de game in performing mode 60fps en dit was al dag en nacht verschil . Nu dat je de game in GFX mode 60 fps kan spelen wel ik zeker nog eens door de game gaan .
Sony PlayStation for the players.
@jimke1: Had ik maar meer tijd haha, ik ben sinds de launch van de PlayStation 5 niet verder gekomen dan het 3de level van Demons Souls en Spider-Man nog niet eens gespeeld.
Al komt dat ook een beetje door het nieuwe seizoen van Fortnite.
Nice, ze hebben de software en hardware al wat meer onder controle zo te zien.
Dat is goed nieuws gelukkig heb ik gewacht om miles te spelen
@Anoniem-4672: hahahaha wat???
Mooi voor als je hem nog niet gespeeld heb maar wel jammer dat het niet gelijk bij de release beschikbaar was… na het uitspelen van de new game+ ga ik hem in iedergeval niet nog een keer spelen
Is dit dan ook in de Spiderman remastered toegevoegd? Weet iemand dat?
hoi
is dit alleen voor de ps5 of ook de ps4 versie? heb geen patch namelijk
@Anoniem-6774: denk enkel voor PS5 aangezien dit ray tracing betreft
1440p of 1080p?