Veel Final Fantasy-fans zitten met smart te wachten op het tweede deel van Final Fantasy VII Remake. Het is dan ook goed te weten dat Square Enix druk aan de gang is met de game. Asuka Yoshikawa, de actrice die de rol van Aerith vertolkt, heeft op Twitter laten weten waar er op dit moment aan wordt gewerkt.
Yoshikawa heeft gemeld dat zij een motion capture-sessie van vier uur achter de rug heeft met de acteur die Sephiroth speelt. Tevens staan er nog meer sessies op de planning. Square Enix is dus druk bezig met de motion capture voor Final Fantasy VII Remake – Part 2.
Wanneer de game zal uitkomen is alleen nog niet bekend. Er is geen datum of ‘release window’ gegeven. Wel liet regisseur Tetsuya Nomura afgelopen juli weten dat de game later zal uitkomen dan de planning was. De kans is dan ook groot dat we nog aardig wat geduld moeten opbrengen tot we aan de gang kunnen met Final Fantasy VII Remake – Part 2.
beetje onzinning om deze nu alweer te remaken niet? Doe dan een remaster of PS5 upgrade
@Anoniem-6719: waar heb je het over? Het verhaal van de vorige remake besloeg maar 10-15% van het originele FF7 verhaal.
@Anoniem-6719: het is een vervolg van de vorige remake he, geen nieuwe remake van de remake. 😉
@Anoniem-6719:
Not sure if trollin’ or just stupid…
Ik hoop dat het volgende deel wat minder linear is dan het eerste deel. Had de originele versie nooit gespeeld dus had geen nostalgisch gevoel bij het spelen zoals de meesten en dan voelt het te linear aan in vergelijking met andere games. Graphisch was het wel heel mooi
Ook druk bezig met textures hoop ik, dat vond ik het enige storende aan remake deel 1
@Anoniem-1410: de remake eindigt voor je de open wereld ingaat. De volgende delen zouden dus open wereld moeten zijn.
Zal waarschijnlijk nog wel een paar jaar duren maar dat was van te voren ook wel te verwachten. Heb ik voor deze game wel over 😉
Het eerste ” deel” was echt al geweldig!
Jammer dat we dus nog wel 2 jaar mogen wachten. Wel heel erg veel zin in deel 2. Eindelijk open wereld in.
@Anoniem-1410: deel 2, het deel wat in het origineel de open wereld beslaat, zal gerust wat minder lineair zijn dan de stad.
Het was juist heerlijk groot en er was genoeg te vinden aan geheimen!
@Anoniem-6719: beetje onzinnige reactie, is het niet? Ze noemen het zelfs het 2de deel haha
@Derogerend: textures? De enige die slecht waren, waren die deuren die gewoon niet inladen, of de achtergrond zodra je omhoog ging in de toren. Voor de rest had ik geen problemen.
De sales van deel 1 vielen tegen. De game zelf viel erg tegen voor mij, ze hadden simpelweg het originele verhaal moeten volgen en niet key moments moeten veranderen of zover moeten uitrekken, wat echt de flow van het verhaal tegenhield. Waarom barith bijvoorbeeld doden om hem 5 sec weer tot leven te brengen, het is puur voor het shock effect maar voegt niets toe aan het verhaal en is eigenlijk belachelijk imo.
Omdat de sales erg tegenvielen is de kans vrij groot dat part 2 de rest van de game zal bevatten, dus alles tot het einde. Imo hadden ze bij deel 1 ook meer moeten toevoegen van het orgineel, zodat de game niet zo ontzettend uitgerekt werd. Ik wil overigens niet zeggen dat ik de game slecht vond, maar het origineel was gewoon ontzettend goed. Ze hebben de karakter perfect neergezet, een hoop uitbreiding op midgat neergezet en de muziek en graphics waren ook erg netjes. De gameplay vond ik zelfs beter dan het origineel.
@Anoniem-5593: ik wil 3,5 miljoen verkochte exemplaren in de eerste 3 dagen niet bepaald slecht noemen, jij troller
@7th-son: ja dat stoorde mij vooral de low res sector 7 als je boven in de reactor liep en naar beneden keek. Maar dat was ook allemaal echt wel verwaarloosbaar met de restvan de top game
@Brave Fencer Musashi: Het was tegenvallend, Final Fantasy 15 verkocht 10 miljoen bijvoorbeeld (was niet eens een super goede game). Tegenover 5 miljoen met die van FFVII remake, voor een game die zo erg gehyped was, was en een remake van de best verkochte FF, was dit best tegenvallend.