Techland staat erom bekend dat ze hun games nog lang na de release blijven ondersteunen met extra content. Dying Light 2: Stay Human zal geen uitzondering op deze regel vormen. Meer zelfs: volgens Techland zal de zombietitel nog zeker vijf jaar aangedikt en opgesmukt worden.
De eerste uitbreiding van dit langetermijnplan zal het relatief bescheiden houden. Verwacht nog geen gloednieuwe locaties; Dying Light 2 blijft voorlopig in de stad waar ook de hoofdgame zich afspeelde. Dat liet lead designer Tymon Smektala optekenen in een recent interview met VG247.
“For DLC 1 and 2 they are different locations, but they’re all within the same universe, the same headspace. They are connected to what’s happening in the city and start in the city of Villedor, it’s all broadly the same area. Those are new locations.”
Fans van de compleet van de pot gerukte gekte die de eerste Dying Light in zijn latere uitbreidingen op ons afvuurde, hoeven zich echter geen zorgen te maken. We gaan de komende jaren nieuwe gebieden mogen verkennen en die zouden zich wel eens erg ver van huis kunnen bevinden…
“Don’t expect that [the DLC] will take you to space or something like that. That would maybe happen in year 3 or 4.”
Dus de volgende DLC wordt ‘Zombies in Space’
Nou ik lig hier niet wakker van. 5 jaar lang een game ondersteunen. Die vandaag al achterhaald en ouderwets is. En grafisch nou ook niet erg mooi ofzo.
@Anoniem-862:
Ben jij er zo een die grafische pracht boven gameplay zet?
Ontopic, alle dlc gaat er komen, net als bij dying light 1 🙂
Heerlijke game en speelt fantastisch weg, totaal niet achterhaald en ouderwets en ziet er gewoon goed uit.
@Dopekoe:
Het kan toch ook beide zijn? Of niet soms?
Graphics zijn nice maar gameplay viel erg tegen, vooral de combat voelt slap. Nee, van mij mogen ze terugkeren naar het gebied van the following.
@Shibito: de gebouwen lijken ook allemaal op elkaar. Hoge gebouwen alleen maar beklimbaar via een vaste parkoers. De gameplay valt mij ook tegen. Ondanks dat ik nu bijna alle skills vrij heb gespeeld. Trage en slechte knoppen respons.
@Anoniem-2610:
Oh ja hoor, maar sowieso voor een echte gamer gaat gameplay boven graphics.
@Anoniem-4922: dus dat. Deel 1 veel meer variatie.
@Shibito: Deel 1 stelde vanaf release ook niks voor. Veel dezelfde soort missies, zombies leken allemaal op elkaar, kamers waren allemaal hetzelfde, wapens hadden niet veel variatie. Is later pas echt uitgebreid met updates en nieuwe gebieden en zelfs voertuigen. Als ze DL2 net zo gaan ondersteunen als DL1 gaat het helemaal goed komen
@Anoniem-862: tetris werd hem dus nooit voor je hoor ik al
@Dopekoe: mwah beetje grafische pracht en praal mag toch wel?
Ik vond de game er prima uit zien maar werd niet echt weggeblazen.
Dat had ik met last of us 2/ horizon forbidden west en zelfs uncharted nog wel
@RobanosSmatros: assassins creed valhalla is ook een grafische pracht.
@Anoniem-9793: heb ik zelf niet gespeeld en hoor wel veel gemengde meningen haha dus ben benieuwd.
@RobanosSmatros:
Uiteraard maar het is nou ook weer niet zo dat de game er gedateerd en slecht uitziet.
Het is geen topgame qua graphics maar voor mij gaat gameplay altijd boven graphics.
@Dopekoe: true true als de gameplay het goed maakt is gewoon prima!!!
Kijk Tetris de oude games kunnen lelijk zijn maar vind het zelf behoorlijk verslavend altijd