Returnal ligt intussen al wel even in de winkelrekken en velen onder ons hebben inmiddels al mogen kennismaken met de dodelijke cyclus van Selene op Atropos. Returnal gebruikte het roguelite genre op een geniale manier om de cyclische thematiek in het verhaal te verwerken en IGN sprak dan ook hierover met de makers van de game.
In de onderstaande video wordt het Derelict Citadel level diepgaand ontleed om aan te tonen hoe de ontwikkelaars het idee van dood en wedergeboorte wilden weergeven. Let wel op als je Returnal nog niet zou gespeeld hebben: er wordt verwezen naar gebeurtenissen op het einde van de game dus dit kan als spoiler ervaren worden.
Veel te moeilijk, geen geduld of tijd voor. Jaja get gud blabla. Ik wil ontspannen gamen na een dag hard werken. Het speelt wel geweldig en ziet er prachtig uit.
@Anoniem-9611: Mee eens. Ziet er geweldig uit en speelt heel lekker. Ga ik door gebrek aan tijd echter nooit uitspelen omdat ik er niet goed in kan worden.
Heb het dankzij de nieuwe PS Plus mogen proberen, maar ook voor mij is de game te moeilijk helaas.
Graphics, gameplay, atmosfeer en lore zijn wel geweldig, dus ik vind het wel jammer dat het voor mij niet uit te spelen is.
Ik ben een paar keer tot aan phase 3 van de 1e eindbaas gekomen voordat ik het op gaf…