Final Fantasy XVI producer Naoki Yoshida heeft in een interview met Final Fantasy Union aangegeven dat er ooit een PS4-versie van Final Fantasy XVI in ontwikkeling is geweest.
Uiteindelijk heeft het ontwikkelteam van de PlayStation 4 versie afgezien omdat dit simpelweg te veel extra tijd zou kosten, aldus Yoshida. Wat ons betreft is dit de juiste keuze geweest. Het is moeilijk voor te stellen hoe Final Fantasy XVI op een PS4 zou kunnen draaien.
“What I can say is that while developing, we originally had a plan to release the game on PlayStation 4 possibly. During development, we realized that to get it to a level that we were gonna be proud of we would have needed at least one or two more years of development.”
Final Fantasy XVI wordt op 22 juni uitgebracht voor PlayStation 5. Je kunt onze eerste impressies teruglezen in onze Final Fantasy XVI preview.
Ik ben blij dat het alleen de ps5 is geworden. Misschien dat we nu dan toch echt een current gen game gaan zien.
Gelukkig maar. Nieuwe generatie spelcomputers moet de focus worden.
tijd voor PS4 bezitters om te upgraden 🙂
Mensen zijn blij? Why? Hij was in ontwikkeling. En om eerlijk te zijn dat is er ook wel aan af te zien. Dus ik zie niet waarom jullie zo ontzettend blij zijn want het heeft ze effect wel degelijk gehad helaas.
Gelukkig. Anders hadden we een game gehad die er niet zo goed uit ziet gfx wise. Het product wat we nu krijgen ziet er erg mooi uit
@Anoniem-9388: serieus? Zet je bril nog eens even op en bekijk de laatste trailers nog ff. Bedenk daarna dat alles realtime is, en het er thuis op het grote scherm nog beter uit ziet.
Er is een reden waarom ze de ps4 versie uiteindelijk niet hebben gemaakt
@Anoniem-9388: kerel ik ga vanaaf nog met je mee naar hans anders want jij moet niet meer zonder toezicht over straat lopen…..
OF misschien een 4 k televisie halen en de aldi/ lidl televisie inruilen want kom op hoor……