Hoewel het nog even wachten is tot het 2 oktober is, krijgen we nu wel steeds meer informatie over Ghost of Yotei. Dit via interviews en zo leren we ook dat de wereld in deze game de grootste is die Sucker Punch ooit gemaakt heeft.
Dit zegt co-creative director Jason Connell in een gesprek met Famitsu. Nu heeft de ontwikkelaar met de eerste game in de franchise alsook inFAMOUS mooie werelden gecreëerd, maar die vallen in het niet in vergelijking met hun aankomende game.
De spelers krijgen enorm veel vrijheid op de grote map, waarbij men zelf kan bepalen in welke volgorde ze jacht maken op de Yotei Six. De game is zo ontworpen dat spelers dat op hun eigen tempo kunnen doen in plaats van dat de game ze vertelt welke route te nemen.
“In terms of experiencing an open world adventure, we have the most freedom and the most expansive map in the history of open world games we have created. Players will be able to travel freely and still challenge the Yotei Six. The game is designed so that players can challenge the Yotei Six on their own while searching for the location of the Yotei Six and taking revenge on them, rather than being told to do so by the game side.”
shadows kan hiervan wat leren, alhoewel ze hebben ook niks geleerd van tsushima, leuk geprobeerd maar slecht(er) uitgewerkt.
@Anoniem-1989: Jouw mening. Mijn mening is datze helemaal niks hoeven te leren. Want hadden ze dat wel gedaan,dan zouden ze weer teveel hebben afgekeken en het niet zelf kunnen bedenken.
Groter is niet altijd beter. Kijk naar Assassins Creed. Juist daardoor voelt het leeg en repetitief. Vond de eerste Ghost of.. ook al te groot. De enige die dit wel boiend kan invullen is Rock*.
Groter is niet altijd beter maar oké. Ben benieuwd naar deze game maar haal m zelf niet op dag 1
Kleiner had ook zeker gemogen
Geef mij groots. Geef mij bewegingsruimte. Hij die dwaalt.
Groter is slechter, dus slecht nieuws dit.
Groter is niet perse slechter afhankelijk van wat er te doen is, de afwisseling in wat je zoal kunt doen, en in hoeverre er gameplay technisch diepgang in zit.
Ben benieuwd of hier chinezen draken, zwarte samoerai en non binaire figuren inzitten
@Anoniem-1989: wat lul jij dom kneus
No disk = no buy
Hopelijk kijken ze en naar Shadows en nemen ze notities zodat ook zij een grote wereld met interessante dingen weten te vullen.
@coola: Hoewel ik de side activiteiten leuk vindt bij Ac Shadows. Werden ze op den duur wel veel herhaling.. En datzelfde had ik met de laatste main Story missies.
Maar verder hoop ik vooral dat ze niet naar elkaar kijken en zelf hun invulling eraan geven.
@Anoniem-1989:
Een game kan niks leren van een andere game. Heb je zelf niet door hoe dom zo’n uitspraak overkomt?
@coola:
Ik vind Shadows de tofste AC tot nu toe maar zoveel interessants is er niet te ontdekken.
@Anoniem-6455: Dat zei ik tegen mn vriendin ook, maar die was het er niet mee eens.
@coola:
AC shadows is een leuk spel waar ik me enorm mee vermaak. Om te zeggen dat de wereld interessant is en gevuld met leuke activiteiten, dat is klinkklare onzin.
@Anoniem-7044: mijn mening is geen onzin.
@coola: dat is grappig want shadows heeft juist afgekeken van GOT, of weiger je dat te zien
@Anoniem-7395: ja en Ghost of Tsushima heeft weer afgekeken van Assassin’s Creed 2 t/m Unity.
@Anoniem-7044:
Precies dit. Maar meneer heeft weer een andere game gespeeld dan wij.
@coola:
Vertel dan eens wat voor interessante dingen er te ontdekken zijn alsjeblieft.
@Anoniem-6082: dan moet je toch maar eens het spel spelen. Er is zoveel te ontdekken en toen. Sowieso nodigt de game echt uit om op onderzoek uit te gaan.
@coola:
Gast hou eens op met je aannames! Ik zit er al 50 uur in.
En lul er niet steeds omheen. Wat voor interessante dingen zijn er volgens jou te ontdekken en te doen?
@coola:
Of kan je geen serieus antwoord geven? Je bent gewoon weer zinloze discussies zonder duidelijk voorbeelden aan het uitlokken, zoals altijd.
@Anoniem-5294: ik heb exact de zelfde game gespeeld als andere mensen. En zeggen dat de game amper interessante dingen heeft om om te doen is klink klare onzin. De trials en kata onder andere zijn veel leuker dan de actie van ghost of Tsushima.
@coola: actie= activiteiten
Kijk al die mensen haten op shadow bro Ghost of T was een bagger game snap die hype niet HAHAHAHA
@coola:
“De trials en kata onder andere zijn veel leuker dan de actie van ghost of Tsushima.”
Dat zijn je voorbeelden?! Simpele trials en domme quick time event. Nou wat interessant!
Het is wel weer duidelijk coola…
@Anoniem-3052: het is duidelijk dat er gehaat word op shadows. GoT is ook niet meer dan quick times zoals die bamboe hakken en de hot springs zijn totaal niet boeiend in GoT. Enige wat GoT beter doet zijn de één op een duels.
@coola: Hele Combat is beter in GoT niet alleen de duels.
Als ACS dat soort combat had zou ik het nu aan het spelen zijn.
Wel eens wat betreft bamboe hakken en hotsprings dat is een keer leuk daarna niet meer.
@coola:
“het is duidelijk dat er gehaat word op shadows.”
Hoe kortzichtig kan je zijn? Ik en nog iemand geven aan de we Shadows erg tof vinden maar dat er weinig interessants te doen is verder en vragen je om voorbeelden. En jij komt gelijk zielig doen dat we haters zijn. Echt jonge… pfff.
@coola:
En ik heb het niet over fucking GOT…
@Silencer: overall vind ik de combat van Assassin’s Creed Shadows veel leuker dan dat van GoT, alleen de één op één duels vind ik veel beter bij GoT.
@coola:
Je mening is van belang. Als ik beide combat systemen op papier naast elkaar zet, komt GOT toch echt sterker uit. AC Shadows is of dodge spam attack dodge of L1 parry daarna yellow flashy window…spam attack.
@coola: Ja tuurlijk zeg je dat, ik had eigenlijk ook geen ander antwoord verwacht van een Assassins Creed superfan.
@Anoniem-2094: mwah genoeg mensen die weer tevreden waren met de grootte en wat ze konden doen in de wereld zeg het maar haha
@Anoniem-1373: komt wel fysiek uit had ik begrepen
@Anoniem-8534: dat zij ook een grote heeft is niet echt logisch he
@Anoniem-3052: naaah iets te moeilijk voor je maybe!
Maar geen thrash popje!!