A Gamer
  • Lid sinds: 24 november 2013
  • Woonplaats:
  • Land:
  • Leeftijd: Onbekend
  • Geslacht: Man
1299 XP
Commentaar geplaatst
20 January 2025 om 19:45
@Bass: Beetje sneu van je hem persoonlijk aan te vallen en weg te zetten als negatieveling, terwijl hij gewoon zijn mening deelt en solide argumenten daartoe aandraagt. Als je het oneens bent, leg dan gewoon uit waarom hij ongelijk heeft in plaats van hem zo weg te zetten. Dit zie ik je vaker doen hier. Over negativiteit gesproken.
Commentaar geplaatst
16 December 2024 om 19:59
Weet iemand toevallig wie de schrijver hiervan is?
Commentaar geplaatst
05 August 2024 om 23:11
@7th-son: Dit is een volledige remake. Game is vanaf de grond opnieuw opgebouwd.
Commentaar geplaatst
03 August 2024 om 10:13
@Anoniem-5981: Ik ben het hier dus helemaal mee eens. Terwijl ik denk dat onze leeftijd ook erin meespeelt dat we games niet meer zo interessant vinden, is het ook wel echt dertien in een dozijn tegenwoordig. De games zijn allemaal hetzelfde, geen vernieuwing en niet gepolijst. Ze worden uitgebracht vol met bugs en halve content. Ze zijn zo repetitief als maar kan zijn, hebben geen creativiteit whatsoever en een sterk verhaal hoef je allemaal niet op te hopen. Er zijn een paar uitzonderingen, maar meer dan dat ook niet. Ik kocht vrij rap na release een PS5 en ik heb er spijt van. De laatste keer dat ik ‘m aan heb gezet is minstens een half jaar geleden. Er is geen enkele game los van GTA 6 waar ik een verwachting van heb. Zo af en toe gaat de pc aan, maar loop ik tegen dezelfde irritaties op van games die niet afgewerkt zijn. Deze industrie is echt ten dode opgeschreven.
Commentaar geplaatst
13 November 2023 om 13:03
Je hebt het over veranderingen die je zou willen zien. Maar ik vraag me af, wat dan specifiek? Waar schiet het tekort en waar ligt veel ruimte om dingen te vernieuwen? Heb al in geen 10 jaar een Total War game gespeeld hoor. Ik speelde wel veel Shogun 2 die echt legendarisch was, maar ik weet niet hoe de huidige games zich verhouden tot die.
Commentaar geplaatst
07 June 2023 om 18:49
Zijn waarschijnlijk al af..
Commentaar geplaatst
02 June 2023 om 12:05
@-Maluku1985-: Andromeda was ook helemaal niet zo slecht als mensen doen voorkomen. Het viel alleen in het niet bij de trilogie. Ze hadden betere schrijvers moeten aannemen. Ik vind het jammer dat Andromeda geflopt is, want het had wel heel veel potentie om tot een grote reeks uit te groeien.
Commentaar geplaatst
01 January 2023 om 10:02
Gelukkig nieuwjaar.
Commentaar geplaatst
13 September 2022 om 20:21
Beter koop je Motorsport Manager 3 dan deze troep. Een 7? Ik weet niet in welke staat de reviewer verkeerde bij het spelen hiervan. - Bandensimulatie functioneert niet. Delta tussen de compounds is luttele tienden. Zachte banden zijn daardoor compleet nutteloos in de race. En iedere race is een éénstopper. Undercuts werken ook niet, want de snelheid van de banden gaat niet omlaag met bandenslijtage. Er is geen waarneembaar verschil tussen banden op 60% of 31%. Pas bij 30% verliest de auto plotseling tijd. Je kunt de banden gewoon altijd op 100% pushen. Bandenslijtage boeit niet. - AI is waardeloos. Ze beginnen te rijden met één strategie en passen dat niet aan, tenzij het regent. Bij een SC rijden ze door op de banden. Gaat de SC naar binnen, gaan ze ineens bandelen wisselen (want ronde 25 was immers het plan). - Vleugel kwijt? Maakt niet uit. AI rijdt gewoon verder en wordt op 2 ronden gezet. - Bij regen klopt wederom niets van de banden. Full wets bij droog weer maakt niet veel verschil. AI pit ook pas als het droog is. Zolang de omstandigheden full wet zijn, rijden ze door tot de banden exploderen. - Blauwe vlag of auto in de weg tijdens kwalificatie kost je 3-5 seconden. - Aanpassen van setups verandert niets aan gedrag van de auto. Veel vleugel, weinig vleugel, topsnelheid is hetzelfde. De setup is alleen van invloed op de vaardigheden van de coureur. - Overschot aan geld. Je hoeft je financiën voor geen meter te managen. Gewoon uitgeven. - Ontwikkeling van onderdelen wordt gevraagd waar engineers op moeten focussen (meer topsnelheid, minder gevoeligheid luchtstromen, meer downforce lange bochten/korte bochten. Als je hierin aangeeft dat focus voluit op elk onderdeel moet liggen, krijg je de beste onderdelen. Er is geen trade-off. - Coureurs worden niet minder goed in de tijd. Alle huidige F1 coureurs zijn daarmee de beste oplossing voor 10-15 seizoenen. Op pc heeft men geprobeerd de achterliggende bestanden aan te passen om de game te verbeteren. Men komt erachter dat iedere vorm van AI gewoon volledig ontbreekt. Ook buiten de raceweekenden om. Bandenmanagement is volledig stuk. Zo heeft bandentemperatuur geen effect op degradatie, maar heeft degradatie effect op de bandentemperatuur. Het is een game zonder diepte, met een moooe schil eromheen. Dit zou een F1 management simulatiegame moeten zijn. De simulatie ontbreekt. En je management is compleet overbodig. Game ziet er wel mooi uit. Het is een schande dat Frontier Development deze game op de markt heeft gebracht. Zeker voor dit geld. De grootste shitshow sinds de oorspronkelijke release van Cyberpunk wat mij betreft. 2/10.
Commentaar geplaatst
01 September 2022 om 23:52
Beter koop je Motorsport Manager 3 dan deze troep. Een 7? Ik weet niet in welke staat de reviewer verkeerde bij het spelen hiervan. - Bandensimulatie functioneert niet. Delta tussen de compounds is luttele tienden. Zachte banden zijn daardoor compleet nutteloos in de race. En iedere race is een éénstopper. Undercuts werken ook niet, want de snelheid van de banden gaat niet omlaag met bandenslijtage. Er is geen waarneembaar verschil tussen banden op 60% of 31%. Pas bij 30% verliest de auto plotseling tijd. Je kunt de banden gewoon altijd op 100% pushen. Bandenslijtage boeit niet. - AI is waardeloos. Ze beginnen te rijden met één strategie en passen dat niet aan, tenzij het regent. Bij een SC rijden ze door op de banden. Gaat de SC naar binnen, gaan ze ineens bandelen wisselen (want ronde 25 was immers het plan). - Vleugel kwijt? Maakt niet uit. AI rijdt gewoon verder en wordt op 2 ronden gezet. - Bij regen klopt wederom niets van de banden. Full wets bij droog weer maakt niet veel verschil. AI pit ook pas als het droog is. Zolang de omstandigheden full wet zijn, rijden ze door tot de banden exploderen. - Blauwe vlag of auto in de weg tijdens kwalificatie kost je 3-5 seconden. - Aanpassen van setups verandert niets aan gedrag van de auto. Veel vleugel, weinig vleugel, topsnelheid is hetzelfde. De setup is alleen van invloed op de vaardigheden van de coureur. - Overschot aan geld. Je hoeft je financiën voor geen meter te managen. Gewoon uitgeven. - Ontwikkeling van onderdelen wordt gevraagd waar engineers op moeten focussen (meer topsnelheid, minder gevoeligheid luchtstromen, meer downforce lange bochten/korte bochten. Als je hierin aangeeft dat focus voluit op elk onderdeel moet liggen, krijg je de beste onderdelen. Er is geen trade-off. - Coureurs worden niet minder goed in de tijd. Alle huidige F1 coureurs zijn daarmee de beste oplossing voor 10-15 seizoenen. Op pc heeft men geprobeerd de achterliggende bestanden aan te passen om de game te verbeteren. Men komt erachter dat iedere vorm van AI gewoon volledig ontbreekt. Ook buiten de raceweekenden om. Bandenmanagement is volledig stuk. Zo heeft bandentemperatuur geen effect op degradatie, maar heeft degradatie effect op de bandentemperatuur. Het is een game zonder diepte, met een moooe schil eromheen. Dit zou een F1 management simulatiegame moeten zijn. De simulatie ontbreekt. En je management is compleet overbodig. Game ziet er wel mooi uit. Het is een schande dat Frontier Development deze game op de markt heeft gebracht. Zeker voor dit geld. De grootste shitshow sinds de oorspronkelijke release van Cyberpunk wat mij betreft. 2/10.