We weten nog niet wanneer Metal Gear Solid Delta: Snake Eater in de winkels zal liggen, maar er komt wel steeds meer informatie over de game naar buiten. Nu zijn we op de hoogte gesteld van een aanwezige grafische filter, die het spel een klassiek uiterlijk zal geven.
Producer Noriaka Okamura heeft tijdens een Xbox podcast gezegd dat de grafische filter ervoor zorgt dat Metal Gear Delta: Snake Eater meer lijkt op het origineel. Tevens kan je ook kiezen om met een moderne of klassieke besturing te spelen. Het maakt niet uit wat je kiest om ook van de grafische filter te kunnen genieten.
Leuk dat het kan maar waarom zou je dat willen?
@Anoniem-3935: Nostalgie
@Anoniem-3935: Het is optioneel wat maakt het uit. Zo’n zin in deze game.
@Anoniem-3935: Nostalgisch voor de boomers! Maar eens, als je een Series X/PS5 hebt is het wel wat zonde om ‘m zo te spelen denk ik. Prima om erbij te hebben als optie.
@Anoniem-3935: Omdat Kojima destijds voor een bepaalde afstelling in de color grading heeft gekozen, wat de game z’n eigen visuele stijl en toon gaf. De beelden die ik tot nu heb gezien zijn heel steriel en hebben weinig van het karakter wat ik juist van de game ken. Een kleurenfilter wat lijkt op de originele game is wat mij betreft daarom meer dan welkom.
@Anoniem-516:
Kijk dit is een goede en normale antwoord op mijn vraag.
Bedankt.
@X_boi: meer de patatgeneratie
@Anoniem-7770:
Ik zeg toch “leuk dat het kan”… zonder oordeel. Ik stel alleen een oprechte vraag.
@Anoniem-2317: Lekker man, met een frikandelletje er bij 🙂
@Anoniem-3935: Waarom niet…?
@X_boi: Waarom is het zonde. De graphics gaan niet omlaag als je dat denkt “het is een filter”.
@Anoniem-2259:
Geen vraag met een vraag beantwoorden.
@Anoniem-742: mwah was een prima vraag alleen mensen zijn snel op hun pielemuisjes getrapt