Forum

Topic: [TK] LG Viewty

Anoniem's avatar

Yo.

Ik verkoop mijn LG Viewty. Je krijgt de oplader en oortjes enzo er allemaal bij.

De telefoon heeft sporen van gebruik maar dit hindert je totaal niet in de omgang van de telefoon. Het zijn wat lichte krassen op het touchscreen; wanner de telefoon aanstaat zie je ze niet.

Ik doe hem weg voor 99,-.

Meer info

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 3892 XP
    vinnie1234's avatar

    Waarom doe je hem eigenlijk weg ?
    Lijkt me niet dat je hem zomaar weg doet ..?

  2. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Waarom doe je hem eigenlijk weg ?
    Lijkt me niet dat je hem zomaar weg doet ..?

    Ik heb een Smartphone gratis gekregen van iemand. Vandaar dat het mijn LG Viewty nogal overbodig maakt 😉

  3. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    denk dat je toch beter even wat foto’s er van kan maken (vookant, achterkant etc.) en dan hier plaatsen, dan krijgen mensen een wat betere indruk;)

  4. 871 XP
    -Sander's avatar

    Waarom krijg je een phone gratiz?

  5. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    100 euro lijkt me een beetje duur :S Had er eerder 80 voor gevraagd:P Want hij kost nieuw 130:P

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    100 euro lijkt me een beetje duur :S Had er eerder 80 voor gevraagd:P Want hij kost nieuw 130:P

    Dat is hij met een SimLock. Dit toestel is SimLock vrij 😉

  7. 871 XP
    -Sander's avatar

    simlockvrij maken is 10 euro op zwarte markt toch.

  8. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    wat ik al eerder zij miss nog ff wat foto’s plaatsen??

  9. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik geef hem sowieso al weinig kans dat ie hem hier verkoopt xD IK had persoonlijk dan voor de LG Cookie gegaan:P Heeft iets slechtere camera maar is wel veeeeel mooier en cheaper^^ Maar inderdaad wat foto’s of er nog simkaartje bijzit SD kaartje etc 😛 (maar dat hoeven we eigenlijk niet te zeggen tegen een mod tog? xD)

  10. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Waarom word er altijd zo gespamt in een topic. Hij verkoop heb voor 100 euro ben je er niet mee eens rot op en hou ze topic schoon??? zijn altijd de zelfde mensen die zo spammen he bard??

  11. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Moet jij zeggen, Boemtje, wat loop je nu te doen dan…
    En trouwens alsof jij nooit spammer bent geweest (ja ik ken je van een ander forum) maar ga je naam hier niet noemen…

    On topic:

    Sorry geen interesse, heb veel problemen gehad met mijn LG Chocolate toendertijd, die was al kapot voordat mijn abbo afliep 😛

  12. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Nou nou jongens. Rustig aan.

    Vanaf nu gewoon alleen een reactie achter laten als je geïnteresseerd bent 😉

  13. 257 XP
    Joost's avatar

    Sorry geen interesse, heb veel problemen gehad met mijn LG Chocolate toendertijd, die was al kapot voordat mijn abbo afliep 😛

    Had exact hetzelfde, en was niet de enige…

    Nou nou jongens. Rustig aan.

    Vanaf nu gewoon alleen een reactie achter laten als je geïnteresseerd bent 😉

    Begin anders gewoon helemaal opnieuw, dit heeft niet veel zin.