Gisteren bracht Ubisoft gloednieuwe beelden uit van de Watch_Dogs multiplayer. Na het tonen van deze beelden vroegen veel mensen zich af van welk platform de beelden afkomstig was. Creative director Jonathan Morin besloot daarom op Twitter te gaan om te bevestigen dat de beelden zijn opgenomen op de PS4 devkit.
Ubisoft heeft daarnaast ook nog extra nieuws voor PS4-spelers, want het volledige besturingsschema voor de DualShock 4 is inmiddels ook onthuld. Je kunt dit schema hieronder bekijken.
Nice ! Kan niet meer wachten op de beste game van 2014.
Wordt even wennen met die reload, denk dat ik wat knoppen moet gaan rebinden maar lijkt er op dat dat aan de andere kant niet zou moeten.
In ieder geval fijn dat de touchpad ook gebruikt wordt, veel games doen er nog niet eens wat mee, terwijl ’t voor FIFA bv. ideaal was geweest voor tactieken en in BF4 voor commando’s.
@derage88: touchpad – map. Nou nou spannend hoor. Net als in AC.
@Naam…: Ja dat is een logische zet toch? Dan kun je ook zo makkelijk en snel in- en uitzoomen op de map en heen en weer.
Of speel jij nog steeds het liefst met een NES controller met 2 functionele knoppen en een d-pad?
Jammer dat de Reload knop l3 knop is zo beschadig je de joystick nog sneller
@Hagverdy: we zitten nog niet eens op de helft :O
Zit te twijvelen om deze game te pre-oderen.
Na de gameplay beelden van gisteren ben ik wel iets enthousiaster
@Naam…: L3 als reload is perfect bij dit soort games, en dat het dan sneller stukgaat is een fabeltje want bij Cod gebruik je de L3 om te sprinten en de R3 om te knifen en dit doe je continu en mijn PS3 controllers hebben dit 7 jaar overleefd icm velen andere games 😉
beste game van 2014 moet nog uitkomen als je het mij vraagt en dat is zeker geen Watch_Dogs.
@derage88: Serieus? Zoomen en bewegen in je map werkt een stuk lekkerder met de sticks.
@Naam…: Wat wil je dan met de map doen? Ik vind het touchpad wel degelijk makkeljiker werken hoor op maps.