Als ik een game koop via PSN dan mag je hem op 5 machines installeren.
Maar hoelang blijft zoiets geldig? Ik bedoel…….. als ik nu 5 keer een crash krijg, moet ik dan na die 5e keer opnieuw een downloadcode aanvragen/kopen?
( en een doosje in de kast staat natuurlijk mooier:) )
je kunt bij die gasten waar je dat ook op een ps3 gezet hebt je account laten deactiveren of je doet het zelf bij ze dan kan ie je gedownloade spellen ook niet meer spelen zo kun je weer op een andere ps3 instaleren wat je wilt gamen. bij account instellingen onderaan vind je de modus aktiveren deaktiveren ik hoop dat ie lukt greetings.
je kunt bij die gasten waar je dat ook op een ps3 gezet hebt je account laten deactiveren of je doet het zelf bij ze dan kan ie je gedownloade spellen ook niet meer spelen zo kun je weer op een andere ps3 instaleren wat je wilt gamen. bij account instellingen onderaan vind je de modus aktiveren deaktiveren ik hoop dat ie lukt greetings.
Misschien dat het aan hardware ID in je PS3 gekoppeld is. IP lijkt me niet echt logisch gezien de helft van Nederland een dynamisch IP heeft.
Maar het zet je wel aan het denken ja. Sony reset de boel als je ze belt?…. zal toch wel tot bepaalde hoogte zijn. Kan me voorstellen dat je ze niet elke week hoeft te bellen want daar trappen ze niet in (samendoen, doorverkoop).
Bijna niemand heeft dat in nederland hoor. Maar HW-ID klinkt logiser ja.
In België wel hoor, maar je ik heb het eens opgezocht voor jullie.
Aan elke PSN-account kunnen 5 ps3’s dingen kopen en gebruiken(als er geen 24-uren slot op zit)
Eventjes bellen naar sony, dan resetten ze die 5x weer. 😉
weet je dit zeker, anders zou ik dit ook wel effen willen doen
je kunt bij die gasten waar je dat ook op een ps3 gezet hebt je account laten deactiveren of je doet het zelf bij ze dan kan ie je gedownloade spellen ook niet meer spelen zo kun je weer op een andere ps3 instaleren wat je wilt gamen. bij account instellingen onderaan vind je de modus aktiveren deaktiveren ik hoop dat ie lukt greetings.
maar enkele ps3’s zijn gecrashed, wat dan?!
dan moet je alsnog sony bellen 0495-574817 hier heb je het nummer succes.
Is volgensmij per IP dat je download.
Misschien dat het aan hardware ID in je PS3 gekoppeld is. IP lijkt me niet echt logisch gezien de helft van Nederland een dynamisch IP heeft.
Maar het zet je wel aan het denken ja. Sony reset de boel als je ze belt?…. zal toch wel tot bepaalde hoogte zijn. Kan me voorstellen dat je ze niet elke week hoeft te bellen want daar trappen ze niet in (samendoen, doorverkoop).
Bijna niemand heeft dat in nederland hoor. Maar HW-ID klinkt logiser ja.
In België wel hoor, maar je ik heb het eens opgezocht voor jullie.
Aan elke PSN-account kunnen 5 ps3’s dingen kopen en gebruiken(als er geen 24-uren slot op zit)