Topic: email adress is gewijzigd van mijn psn
angelochiela
Hallo ik merkte op dat ik niet kon aanmelden. hij zei het wachtwoord of email adress is verkeerd. dus met geboorte datum een wachtwoord reset naar mijn email gestuurd. ik kwam er echter achter dat het email adress is gewijzigd dus kan nu helemaal niks meer.
Weet iemand wat ik moet doen. Want ben pas 16 en als ik naar support bel zeggen ze dat ik te jong ben. op mijn account staan veel spellen en mappack’s
en een PSN+ abboloment alsjeblieft help
Waarschijnlijk ben je gehacked. Laat door een ouder naar support bellen en hun het probleem laten oplossen want dit is echt wel zonde van je geld en tijd.
Of je zegt gewoon dat je 18 bent als je support belt. Misschien dat ze je dan wel willen helpen.
Tja, accountgegevens delen met een ‘vriend’ is niet zo slim…
Ik weet het, ik jump to conclusions, maar 99/100 keer komt het er op neer dat iemand denkt slim te zijn om zijn PSN account te delen, en zo zijn downloads te kunnen delen. Das gewoon niet slim.
Sony bellen, zou moeten helpen !
Ligt een beetje aan met wie je deelt he 🙂
Een goede vriend die je in t echt ook kent of een of andere online ‘vriend’
OT: Ik zou idd Sony nog eens bellen en gwn doen alsof je 18 bent, anders iemand anders laten bellen die wel 18+ is.
Ben je op je PSN account wel 18? Zoja? Dan doen alsof je 18 bent. Zoniet dan effe aan je ouders vragen of zij iets hebben veranderd en hun emailaccount checken. Misschien is het nieuwe wachtwoord naar hun gestuurd.
Nee ben 16 op het account staat 41 maar ze weten dat ik 16 ben dat horen ze namelijk
UPDATE ze willen mijn vader aan de telefoon IVB met leeftijd probleem adress etc is vals ik was toen 9 ofzo en geef nooit adress door
Dan is het eigen schuld, dat is het probleem met dit soort accounts. Als je serieuze shit koopt of download, is het wel handig je gegevens juist in te vullen. Of dat je het tenminste onthoud.
UPDATE heb mijn vader’s IDentieteids kaart gestuurd via mail krijg mijn account terug
Goed afgehandeld door Sony!
Het is all 3 dagen geleden en heb nog niks gehoord van Sony! Triest voor zoon groot bedrijf.
Geduld is een schone zaak, 3 (werk)dagen is haast niets.
Idd, en volgens mij ben je ook heus niet de enige…
Topic mag een slotje op opgelost heb het account terug all vast bedankt voor de moeite jongens sony heeft vandaag een mail gestuurd.