Tijdens de E3 werd er een uitbreiding voor Horizon: Zero Dawn aangekondigd, namelijk The Frozen Wilds. Dit zal niet de laatste keer zijn dat we van de game zullen horen, want het wordt door Sony gezien als een grote franchise die jaren zal meegaan.
Sony Interactive Entertainment America president Shawn Layden heeft in een interview met The Telegraph laten weten hoe hij dacht over Horizon: Zero Dawn en wat we verder van de game kunnen verwachten. Layden is zeer positief gestemd over het spel en Hermen Hulst van Guerrilla Games heeft al aan hem laten weten dat er een ‘roadmap’ klaar ligt, die de serie een aantal jaar levend zal houden. De president van SIE is dan ook van mening dat we voorlopig niet van Horizon: Zero Dawn af zijn.
“The Guerrilla team have spent 10 or 12 years on the Killzone franchise and Horizon Zero Dawn could not be more different from Killzone if it had tried. When they said they wanted to come up with an open world, heavily nature based kind of game using all the different colors they had never used in Killzone, it was a big stretch goal for them but they nailed it.
The reception for the game has been fantastic. Guerrilla Games boss Hermen Hulst has got a very keen mind on where he wants to take Horizon and what the roadmap is – and that roadmap is expressed in multiple years. I think we’ll be in the Horizon business for a long time.”
Prachtig spel maar was er op een gegeven moment wel klaar mee. Weinig variatie in de missies en die conversaties mogen ze ook wel weglaten.
Super spel. Als de vervolgen/ uitbreidingen van hetzelfde, zeer hoge niveau (of nog beter 😉 ) zijn dan mogen ze van mij zeker nog vele jaren doorgaan 🙂
@77.248.217..xxx:
T gaat er gewoon om dat het een spel met praktisch geen fouten is. Kunnen een hoop ontwikkelaars nog wat van leren. Geen enkel moment gehad waarbij ik dacht ‘he, waarom hebben ze dat niet zo of zo gedaan?’
Een dlc had van mij echter niet gehoeven. Vraag me af wat voor vernieuwing we daarin gaan zien
Loop helemaal vast op een missie: the city of the sun; kill the corruptors and the cultists.
Niet te doen!
@84.28.66..xxx: overweeg om goed te worden
ik als belg ben apen trots op Guerrilla Games als de volgende game van het zelfde kaliber gaan zijn dan mag er zeker een paar game van komen .
maar ook niet teveel zo een studio moet ook aan andere projecten werken vind ik .
top mensen
@84.28.66..xxx:
Staat me nog iets van bij dat ik die met die sharpshot bow (weet exacte naam niet meer) of een andere bow, met gemak had afgeschoten
@jimke1: is guerilla games geen nederands bedrijf? Ik kan het mis hebben hoor..
Niet uitgespeeld, duurde te lang en had het wel gezien.
Laat het melken beginnen.
Ik zie liever iets anders. Ik vond het spel op den duur saai.
@77.248.217..xxx:
Beetje wel inderdaad.
@jimke1: is een NL studio geen BE.
@TheLegend27: ja ik wil zegen dat ik trots ben als belg op Guerrilla Games voor een nederlandse studio top mensen
@86.87.177..xxx: jaja dat weet ik maar ik wil zegen dat ik als belg trots ben op Guerrilla Games studio nederland .
@jimke1:
Dat is een mooi gebaar! BE en NL united!
@62.72.193..xxx:
Inmiddels voorbij dit level!
Er worden tevaak vervolgen gemaakt. Dit hoeft niet altijd verkeerd te zijn. Af en toe een nieuw ip is dan ook zeer welkom
Inderdaad mooi spel maar na 1 deel heb ik het wel gezien.
Tis te hopen, 1 van de prachtigste ps4 game ooit!
@62.72.193..xxx: haha sad but true
@TheLegend27: ja als het goed is zitten ze in Amsterdam
Vraag me af of ze dit deel gaan overtreffen. Super vette game. Sommige missies zijn wel hetzelfde, maar daar heb ik geen problemen mee. Ik kijk uit naar de DLC in ieder geval.
@84.28.66..xxx:
Redelijk makkelijk. Kijk naar de omgeving, je ziet houtstapels. Er loopt een corrupter er vlak naast dus, als je op die houtstapels schiet is 1 corrupter al dood. Verder gebruik traps. Ze zijn gevoelig voor vuur.
@Space-Invader:
@Seb070NL:
Ben het met je eens dat er bijna geen fouten in zitten en het is een prachtig en divers wereldontwerp. Maar ik mis wel een paar dingen. Eigenlijk vooral de mogelijkheid om ergens te slapen en de tijd te doen verstrijken. Nu voelt het voor mij alsof ze wakker word en zonder een verdere minuut slaap de hele verhaallijn doorloopt.
Ik heb op een gegeven moment echt een herberg of een eigen tentje of slaapzak met kampvuur nodig om de wereld goed te laten leven. Fuckte met m’n immersion. Maar nog nergens anders gelezen dus waarschijnlijk ben ik een van de weinigen.
Ik vind het ook jammer dat je nergens random dungeons of caves ofzo vind a la skyrim. Daardoor voelt het nog meer als een ontwerp ipv een levende wereld.
Desalniettemin in m’n top 3 van PS titels
Ik heb gespeeld tot ik de giraffen kon beklimmen