Bright Memory Infinite is al een hele tijd verkrijgbaar op pc. De game zal binnenkort echter ook de PlayStation 5, de Xbox Series X|S en de Nintendo Switch aandoen, compleet met alle tot dusver verschenen dlc en een hoop technische upgrades.
De PS5 en Xbox Series X|S versies bieden de keuze tussen een 60fps modus met ray tracing en een 120fps modus zonder. Daarnaast kunnen PS5-spelers ook speciale features voor de DualSense controller verwachten. Het hele pakket, dus.
Ook de Nintendo Switch versie belooft de moeite waard te worden, met de ondersteuning van Gyro tijdens het mikken en de aanwezigheid van TAA anti-aliasing. De consoleversies van Bright Memory Infinite zouden nog in 2022 moeten uitkomen.
Xbox Series X|S Features
- DXR (Raytracing Reflection) 60FPS mode
- Maximum 120FPS mode
- Optimized for Xbox Series X|S
- Includes all cosmetics DLC released for PC
PlayStation 5 Features
- DXR (Raytracing Reflection) 60FPS mode
- Maximum 120FPS mode
- Supports Dual Sense Adaptive Trigger
- Includes all cosmetics DLC released for PC
Nintendo Switch Features
- Runs native on Nintendo Switch hardware
- Supports multi-sampling of TAA anti-aliasing
- Gyro control support during aiming
- Includes all cosmetics DLC released for PC
120 fps is zo een game changer voor fps games. Niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn.
Dan heb ik liever 60fps met ray tracing dan 120fps
Deze game lijkt mij meer op een Demo dan een volwaardige game kopen doe ik nooit zal ooit wel eens in premium komen .
game zonder inhoud, gaat gemiddeld een 5/6 scoren let op
@Anoniem-842: Dat dacht ik bij Doom Eternal ook, maar bij shooters is 120fps zo heerlijk. Dan boeit raytracing echt niet. Bij Re Remake kies ik dan weer wel voor raytracing
Ik heb destijds het eerste chapter early access/beta gespeeld op mijn Series X, zag er wel fantastisch uit en had enkele toffe ideeën maar was niet kapot van de gameplay zelf.
Mss dat het voor de full game ondertussen beter is. Het zal me benieuwen.
@Anoniem-842:
Sowieso.
@Anoniem-4388: Dit!