Forum

Topic: [OOT] Battlefield 3

Anoniem's avatar

Het is alweer de 12de game uit de Battlefield franchise en vandaag is de eerste teaser verschenen. Hier kan je nogmaals alles lezen wat er vandaag is vrijgekomen en bekijk de teaser hieronder!

In de herfst van dit jaar komt de game uit. Bespreek hier alles over Battlefield 3 en kijk jij uit naar deze game ?

Ikzelf persoonlijk wel en zit op deze echt te wachten. Hopelijk krijgen we binnenkort veel gameplaybeelden te zien van Battlefield 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2.391 reacties

  1. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb het nu uitgelegd, stop nou maar met zo negatief reageren, ik heb patty ook al een waarschuwing gegeven.

    We hebben allemaal het beste met je voor hoor. πŸ˜‰

    @Bloodly: Die Patch mag echt wel komen ja. πŸ™‚ Ik hoop morgen ofzo, zou wel chill zijn.

  2. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Jaa ik weet het.

    @patty en @bloodly beter gewoon gister eigenlijk,kan helaas niet.
    ik irriteer me echt hard aan sommige dingen die wel geΓΌpdatet gaan worden

  3. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    We hebben allemaal het beste met je voor hoor. πŸ˜‰

    @Bloodly: Die Patch mag echt wel komen ja. πŸ™‚ Ik hoop morgen ofzo, zou wel chill zijn.

    ik hoop egt dat ze de nieuwe patch goed getest hebben, want zoals iedereen weet bringt verandering in de codering andere bugs naar boven. hoop dat we dan me niet meer glitches/bugs kampen als voorheen

  4. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Nee, zeker niet zoals in de beta, lekker ondergronds enzo

  5. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Op de PC versie is Tacticallight nauwelijks tot niet gedimd?

    OF: Patty, het is zoals jij btw.

  6. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Op de PC versie is Tacticallight nauwelijks tot niet gedimd?

    OF: Patty, het is zoals jij btw.

    Kijk dan eens bij het topic Battlefield 3 Patch, dan zie je hoeveel verschil er is.

    Ik zou zeggen, die discussie over jou of jij ga je maar lekker aan je leraar vragen πŸ˜›

  7. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik zou zeggen, die discussie over jou of jij ga je maar lekker aan je leraar vragen πŸ˜›

    Idd. (Y)

    Mod edit: Was er al vanuit gegaan dat het geaccepteerd moet worden. Gister al waarschuwing gegeven, dus ga aub niet dit soort dingen posten.

  8. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Kijk dan eens bij het topic Battlefield 3 Patch, dan zie je hoeveel verschil er is.

    Ik zou zeggen, die discussie over jou of jij ga je maar lekker aan je leraar vragen πŸ˜›

    Heb ik gedaan, maar sommige mensen zeggen dat dat niet gebeurd is. ( PC Versie )

  9. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Heb ik gedaan, maar sommige mensen zeggen dat dat niet gebeurd is. ( PC Versie )

    Okee, dat is wel apart dan. Want ik heb zelf het gespeeld na de patch, vond het al wel minder moet ik zeggen.

  10. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Okee, dat is wel apart dan. Want ik heb zelf het gespeeld na de patch, vond het al wel minder moet ik zeggen.

    Ik heb dat van een livestream, want kijkers vonden dat en de streamer zelf maarja.

  11. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Okee, nou dat is zeer apart πŸ˜›

    hopen dat het voor de PS3 wel goed gebeurt.

    Offtopic: 100e pagina bereikt, MW3 topic is pas bij 57 ofzo πŸ˜›

  12. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    En wij moesten niet onnodige dingen posten…:P
    Nee grapje Goos xD

    Ik hoop het ook, dan wordt het ECHT een topgame.

  13. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    de rest van mijn post is gewoon sirieus, dus niet lopen zeuren.

    jaa, gewoon ff finetunen

  14. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb echt vet veel last van lagg, jullie ook? En hele tijd lost connection enzo..

  15. zhongcai's avatar

    hi, jongens, niet te missen deze prachtige PS3: http://tinyurl.com/6ohc5vh

  16. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    lol kijk wat ik hadt vandaag….

    http://www.youtube.com/watch?v=B0iMPwAPa5g&feature=channel_video_title

  17. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Gebeurt mij ook wel eens…

  18. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Heb je al meer filmpjes gemaakt? want je ging opnemen toch?

  19. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Zn channel is BattlefieldUnited101 dus zoek op YT.

  20. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Wanneer komt die patch nou? :p

    Btw, USAS-12 + INVR Scope + Extended Mag + 12G Frag is ΓΌber baas. πŸ™‚

    Lol, 1000ste reactie. xD

  21. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik gebruik die M246 volgens mij met supressor en invr scope. dat vind ik echt de beste uitvinding aller tijden, die invr scope. hahaha

  22. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    wat is dat dan ?

  23. 468 XP
    xDELTAx's avatar

    A-91 + Kobra RDS + Tactical Light + Foregrip = ULTIMATE PWNAGE (6)

  24. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    toen ik bij een maat speelde vond ik die ump wel fijn =D

  25. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Scar-H met een dotje <3

  26. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    wat is dat dan ?

    Wat? Die INVR Scope? Dat is een Night-Vision Scope.

    toen ik bij een maat speelde vond ik die ump wel fijn =D

    UMP zuigt. xD (na de update word ‘ie beter. :))

  27. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    damn, volgens mij is het heel druk op het lijntje naar EA, gewoon een half uur om de patch te downloaden van maar 767MB

  28. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    ik heb de update binnen 3min binnen, zitten wel leuke aanpassingen in

  29. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Lol, bij mij duurt het 20 min ofzo.

  30. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    super vet die hoge mast bij Caspian Border kan nu kapot, of was dat al xD ? nee toch. anders faal ik

  31. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Die kon wel kapot, maar moeilijk.

    hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?

  32. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    volgens mij als er een team op verliezen staat ongeveer 20 punten dan stort de mast in bij Caspian Border.

  33. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Deze Maps van BF3 beginnen echt enorm saai te worden. Maarja, het gaat ook om de Back to Karkand maps. xD

    Dat zijn gewoon de 4 beste maps, ookal zijn ze in BF3 anders als in BF2. Het blijven gewoon de 4 beste maps. Ik hoop echt dat ze in de volgende DLC packs ook weer map-remakes stoppen. πŸ™‚ (Dragon Valley en nog een paar ofzo :P)

  34. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Een paar van bf 1943 graag

  35. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik snap iets niet. gister na de update gedownload te hebben gespeeld met die invr scope, vooral in operation metro. ik zie die vijanden niet meer, ze lichten niet meer op, terwijl als je kijkt buiten in de volle zon bijvoorbeeld, dan zie je ze weer wel lopen. iemand die dit ook heeft?

  36. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    ik snap iets niet. gister na de update gedownload te hebben gespeeld met die invr scope, vooral in operation metro. ik zie die vijanden niet meer, ze lichten niet meer op, terwijl als je kijkt buiten in de volle zon bijvoorbeeld, dan zie je ze weer wel lopen. iemand die dit ook heeft?

    Ik ook, maar ik heb dat in elke map, overal. Echt irritant. Je moet nu 5 Sec met die INVR Scope inrichten “om te wennen” en dan kan je pas goed erdoor kijken. Echt dom.

    Back to Karkand & Wake Island Gameplay:

    http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=TtS26Bmw4gc

    http://www.youtube.com/watch?v=18IF4FAjr_E&eurl=http%3A%2F%2Fplanetbattlefield.gamespy.com%2Ffullstory.php%3Fid%3D165728&feature=player_embedded

    http://www.youtube.com/watch?v=W9SZGY_ahFk&eurl=http%3A%2F%2Fplanetbattlefield.gamespy.com%2Ffullstory.php%3Fid%3D165728&feature=player_embedded

  37. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    ik heb ook ff een filmpje gemaakt van die toren πŸ˜›

    http://www.youtube.com/watch?v=78kAdecmBGY&feature=channel_video_title

  38. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Wat een game, verheug me zo op die BTK maps, heb ze nog nooit gespeeld…. πŸ™‚

  39. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Wat een game, verheug me zo op die BTK maps, heb ze nog nooit gespeeld…. πŸ™‚

    Straks speel je ze alleen maar. xD Die (k u t) maps die standaard in BF3 zitten zijn NIKS vergeleken met deze B2K maps. πŸ˜‰

    Die 4 maps zijn de 4 beste (legendarische) maps van BF2. Al zijn de maps dan niet helemaal hetzelfde in BF3 als in BF2, (want het zijn ”future”- Remake-maps) het staat al vast dat die maps ook in BF3 ΓΌber baas zijn. πŸ˜€

    Stiekem draait BF3 gewoon om die 4 legendarische maps. :$

  40. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    ik vindt die standaard maps ook goed. maar hoe meer hoe beter ! πŸ˜‰

  41. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Deze Maps van BF3 beginnen echt enorm saai te worden. Maarja, het gaat ook om de Back to Karkand maps. xD

    Dat zijn gewoon de 4 beste maps, ookal zijn ze in BF3 anders als in BF2. Het blijven gewoon de 4 beste maps. Ik hoop echt dat ze in de volgende DLC packs ook weer map-remakes stoppen. πŸ™‚ (Dragon Valley en nog een paar ofzo :P)

    Ik dacht dat je had gezegd dat je nog nooit bf 2 had gespeeld..

  42. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    boeiend? πŸ˜›

    gewoon lekker spelen haha

  43. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik dacht dat je had gezegd dat je nog nooit bf 2 had gespeeld..

    Lol? Ik ben BF2 veteran… πŸ˜‰

    Dat is dus Battlefield 2 en niet Battlefield Bad Company 2.

  44. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik heb Bad Company 1 een beetje gespeeld, en ik vond dat erg leuk:)

  45. 286 XP
    xDutchSpectre's avatar

    Lol? Ik ben BF2 veteran… πŸ˜‰

    Dat is dus Battlefield 2 en niet Battlefield Bad Company 2.

    Zo mag ik het horen πŸ˜› ik hoop inderdaad ook dat ze dragon valley terughalen. Wat was dat een vette map zeg.

  46. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Welk van de 3 is het best om te gebruiken: Supressor, Tac Light of Laser Sight?

  47. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Zo mag ik het horen πŸ˜› ik hoop inderdaad ook dat ze dragon valley terughalen. Wat was dat een vette map zeg.

    Zeker. Maar wel logisch dat als ze die ook als DLC gaan doen ons eerst deze 4 maps geven, want geef toe, deze maps zijn nΓ©t iets beter als Dragon Valley. πŸ˜›

    Wacht, laat ik het zo zeggen: Gulf of Oman, Strike at Karkand, Sharqi Peninsula en Wake Island zijn ÜBER legendarische super maps en Dragon Valley is een mega legendarische super map. xD

    Welk van de 3 is het best om te gebruiken: Supressor, Tac Light of Laser Sight?

    Ligt aan de map, maar het handigste is Flash Supressor. πŸ˜‰

  48. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Wat is nou precies de mode infantry?

  49. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Wat is nou precies de mode infantry?

    Dat is infantry only mode. Dan speel je dus zonder voertuigen. πŸ˜‰

  50. 203 XP
    IsayMiddel's avatar

    Gisteren maar weer eens bf3 gespeeld.
    ben nu lvl 16 πŸ˜›

  51. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    ik ben lvl 58 volgens mij .. die vogel met een 13 erbij xD

  52. 286 XP
    xDutchSpectre's avatar

    Zeker. Maar wel logisch dat als ze die ook als DLC gaan doen ons eerst deze 4 maps geven, want geef toe, deze maps zijn nΓ©t iets beter als Dragon Valley. πŸ˜›

    Wacht, laat ik het zo zeggen: Gulf of Oman, Strike at Karkand, Sharqi Peninsula en Wake Island zijn ÜBER legendarische super maps en Dragon Valley is een mega legendarische super map. xD

    Ligt aan de map, maar het handigste is Flash Supressor. πŸ˜‰

    Ja dat is waar, vermaak me eigenlijk wel met elke map hoor maar als ze dan toch zo vriendelijk zouden zijn om meerdere maps uit te brengen dan weet ik wel welke er in ieder geval in moet πŸ˜›

  53. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Je krijgt toch een Eagle als je Lvl 45 bent?

  54. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    ja klopt

  55. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ja dat is waar, vermaak me eigenlijk wel met elke map hoor maar als ze dan toch zo vriendelijk zouden zijn om meerdere maps uit te brengen dan weet ik wel welke er in ieder geval in moet πŸ˜›

    Dragon Valley! πŸ˜€

    Die nieuwe wapens van B2K staan trouwens al in de lijst bij customize soldier hΓ¨. Er staan zeker vette wapens tussen! (Famas, MP5 (HK53), L96 en MG36) πŸ˜€

    ik ben lvl 58 volgens mij .. die vogel met een 13 erbij xD

    Lol, hoeveel uur gespeeld? xD

  56. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Dat zouden wel veel uurtjes zijn, want in die hoge levels duurt het zoo lang..

  57. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    ik kijk vanmiddag ff hoeveel uur ik gespeels heb.. volgens mij 7 dagen en nog wat uur. maar ik speel geen anderen spellen meer xD alleen maar battlefield 3, en veel ownen helpt er ook bij πŸ˜‰ πŸ˜›

    Hier nog een korte domme filmpje

    http://www.youtube.com/watch?v=oYQWKlmtcMk&feature=channel_video_title

  58. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Die wapens en voertuigen die je krijgt bij BTK, kan je die alleen gebruiken op de 4 maps of allemaal?

  59. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Die wapens en voertuigen die je krijgt bij BTK, kan je die alleen gebruiken op de 4 maps of allemaal?

    Die kan je in alle Maps gebruiken. πŸ˜‰

    Maar die andere Maps ga je waarschijnlijk toch nooit meer spelen want BF3 draait eigenlijk gewoon om deze 4 Legendarische (remake) DLC Maps. πŸ˜€

  60. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Dus voor alle kits? En je kan tuurlijk allemaal weer leuke dingen vrijspelen..
    Maar als iemand die DLC niet heeft en de voertuigen zitten in alle maps, dan gaat hij toch gewoon een nieuw voertuig in?
    BTW nog maar 3 dagen!!!

  61. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Dus voor alle kits? En je kan tuurlijk allemaal weer leuke dingen vrijspelen..
    Maar als iemand die DLC niet heeft en de voertuigen zitten in alle maps, dan gaat hij toch gewoon een nieuw voertuig in?
    BTW nog maar 3 dagen!!!

    Ik denk niet dat je het begrijpt xD

    Met de DLC krijg je 10 Nieuwe wapens die je in elke map kan gebruiken. (Je kan in het Menu van BF3 bij My Soldier en dan Customize al de nieuwe general wapens en de nieuwe wapens per kit zien) En je krijgt natuurlijk 4 Nieuwe Maps, met in die Maps 3 (eigenlijk 4) nieuwe voertuigen. Het is niet zo dat je die voertuigen ook in andere Maps kan gebruiken. Ik dacht dat dat wel logisch was. πŸ˜›

  62. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Haha nou nu wel:P
    Komen er denk je ook nieuwe attachments and dingen die je voor die wapens kunt vrijspelen?

  63. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Nee, wat had je dan verwacht dan? Je kan voor die wapens gewoon net zoals voor alle wapens “dezelfde” dingen unlocken. (Standaard Vizieren, Underrail Attachments en add-on attachments enz.)

  64. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Oja oke, naja idd de DLC is al ziek, maar toch misschien nog zieker? Nee helaas xD

  65. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Oja oke, naja idd de DLC is al ziek, maar toch misschien nog zieker? Nee helaas xD

    Maar wat voor nieuwe attachments had je dan verwacht? xD Je hebt nu al zoveel attachments. πŸ˜›

  66. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja das waar xD Geen idee, EA en Dice verzinnen wel wat:P
    Ik hoop ook dat Bf gevoel echt een keer te krijgen want bij deze maps…ja sommige zijn leuk maar niet echt meer dan dat. Als ik aan BF maps denk denk ik aan woestijn, en veel grotere maps, ik ging dan altijd naar het ‘slagveld’ en lopen waar je nog nooit gelopen hebt, dus dat hoop weer te doen πŸ™‚

  67. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Ja das waar xD Geen idee, EA en Dice verzinnen wel wat:P
    Ik hoop ook dat Bf gevoel echt een keer te krijgen want bij deze maps…ja sommige zijn leuk maar niet echt meer dan dat. Als ik aan BF maps denk denk ik aan woestijn, en veel grotere maps, ik ging dan altijd naar het ‘slagveld’ en lopen waar je nog nooit gelopen hebt, dus dat hoop weer te doen πŸ™‚

    Lol grotere map?
    Dit waren de grootste maps ooit…
    ik denk dan je alleen rush speelt ofzo.

  68. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    BF1942 had grotere maps dacht ik hoor.

    Ja das waar xD Geen idee, EA en Dice verzinnen wel wat:P
    Ik hoop ook dat Bf gevoel echt een keer te krijgen want bij deze maps…ja sommige zijn leuk maar niet echt meer dan dat. Als ik aan BF maps denk denk ik aan woestijn, en veel grotere maps, ik ging dan altijd naar het ‘slagveld’ en lopen waar je nog nooit gelopen hebt, dus dat hoop weer te doen πŸ™‚

    Je gaat je enorm erg vermaken 7 December. πŸ˜‰

  69. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Dat denk ik ook πŸ˜‰ haha

  70. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    De B2K DLC komt morgen al naar Europa!! πŸ˜€

  71. 861 XP
    Morticuz's avatar

    hij is te downloaden! πŸ˜€

  72. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Jep! Heb m bijna binnen! πŸ˜€

  73. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    heb verdome limted maar kan niet graits.

  74. 203 XP
    IsayMiddel's avatar

    hoe zit hhet met die wapens?
    hoe kun je die unlocken πŸ˜›

  75. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    De eerste map die ik speelde was Gulf of Oman, en het ging gelijk enorm lekker. Meteen 10 Kills en 1 Death en de match gewonnen. Toen daarna speelde ik Sharqi Peninsula, hier ging ik ook enorm goed, ik had 9 Kills en 1 Death. Opeens staan er 3 enemies voor me met de rug naar me toe, ik pak mijn M320, richt in het midden en… CONNECTION LOST. Ik ragede helemaal. xD

    Toen joinde ik een nieuw potje, wake island, en ik ga dus zo in die F-35, stijg op, maar dat ding kan geen bochten maken ofzo (heel langzaam iig) en kan blijkbaar niet op de kop vliegen, dus ik storte neer. Ik spawn weer, moet een verrekte eind lopen en wil over een muurtje springen en ik ga opeens dood. WTF. Toen spawnde ik weer en killde een paar enemies, en toen… CONNECTION LOST. Ik ragede helemaal. (again)

    Toen joinde ik een potje Strike at Karkand. Ik ging echt vet lekker totdat de campers doorkregen dat je bijna op het dak van elk gebouw in die map kan campen. Vervolgens haal ik een aantal van die gebouwen neer en heb ik een multikill. Opeens komt er dikke lagg, ga ik opeens dood, en krijg ik weer LOST CONNECTION. Ik flipte ‘m weer.

    Toen joinde ik een potje Gulf of Oman, ik ga dus in die nieuwe APC maar daar zit dus een bug in als je Thermal Vision er op hebt, je zoomt namelijk dan in Γ©n je ziet alles in Thermo Vision en als je die Thermo Vision gebruikt kan je bijna niet bewegen. Plots word ik gekilld door een raket die me blijkbaar in 1 keer kapot maakt ookal heb ik nog 100% health. Vervolgens respawn ik op magische wijze bovenop een Heli en ben meteen dood. WTF. Ik respawnde weer, dit keer in de lucht (WTF?) en krijg weer die verrekte CONNECTION LOST error.

    Toen wou ik weer een potje joinen, join ik serieus 4x achterelkaar een potje die afgelopen is en heb ik er 4x een lose bij. Toen joinde ik daarna nog een paar potjes, en had ik in elk potje lagg en word enorm veel gekilld. (Ook nog een paar keer die k u t CONNECTION LOST error)

    De eerste dag B2K jongens, werkelijk een geNOT. -.-

    PS: Hebben jullie ook dat als je Conquest doet op die nieuwe maps je de ene keer meer vlaggen hebt als de andere keer? Of dat je de ene keer wel in straaljagers en heli’s kan en de andere keer niet? Echt heel raar. Het zal wel er aan liggen dat je de ene keer Conquest Assault doet en de andere keer gewoon Conquest. (wat je overigens niet kan instellen bij Server Preferenties)

  76. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Hmmmm, klink niet echt goed. Hoop dat het weer goed komt :)!

  77. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    hoe zit hhet met die wapens?
    hoe kun je die unlocken πŸ˜›

    Je kan bij Assignments ofzo onder het tab My Soldier in het hoofdmenu zien wat je moet doen om elk nieuw wapen te unlocken. πŸ˜‰

    Hmmmm, klink niet echt goed. Hoop dat het weer goed komt :)!

    Dat hoop ik ook.

  78. 486 XP
    distefano's avatar

    heb verdome limted maar kan niet graits.

    mss heb je hetzelfde probleem als ik had .
    bij mij hadden ze domweg de gewone cd ipv de limited cd in het doosje gedaan , ook is de voucher code anders , kijk eens goed of er ook limlited op je cd staat .
    en de voucher code moet er ook bijstaan dat die voor back to karkand is en niet enkel een online code

  79. 236 XP
    RS-010's avatar

    Sinds die patch naar buiten is gebracht erger ik me echt aan iets. Soms schieten we elkaar dood dus ik hem en hij mij ( alleen close combat ) ,precies hetzelfde wat ik bij MOH had alleen bij MOH gebeurde het veel meer ( gelukkig )
    Ook zijn die tactical lights niet tot nauwelijks gedimd bij mij zit er geen verschil in van voor of na de patch.
    By the way die maps van B2K zijn echt hard, had nooit BF2 gespeeld dus ze waren helemaal nieuw voor mij.

  80. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Sinds die patch naar buiten is gebracht erger ik me echt aan iets. Soms schieten we elkaar dood dus ik hem en hij mij ( alleen close combat ) ,precies hetzelfde wat ik bij MOH had alleen bij MOH gebeurde het veel meer ( gelukkig )
    Ook zijn die tactical lights niet tot nauwelijks gedimd bij mij zit er geen verschil in van voor of na de patch.
    By the way die maps van B2K zijn echt hard, had nooit BF2 gespeeld dus ze waren helemaal nieuw voor mij.

    Ik vind dat ook dom dat je elkaar tegelijk kan neerschieten. :S (al dan alleen in CQB) Maar de Tactical Light is wel gedimd. Eerst was het zo dat je op ongeveer 50 M afstand al verblind werd, nu niet meer. En van dichtbij hebben ze het ook iets gedimd, maar niet veel.

    Ik heb wel Battlefield 2 gespeeld, maar ik herken die Maps niet meer terug. πŸ˜› Ze hebben echt heel wat veranderd aan de levels en hebben er heel wat nieuwe dingen in gezet. De Maps (behalve Wake Island) voelen als compleet nieuwe Maps voor mij. πŸ˜› Ik herken wel wat in de Maps, maar niet veel.

    Wie heeft er trouwens al in die bulldozer gezeten? Of weet waar die staat? πŸ˜›

  81. 236 XP
    RS-010's avatar

    Ik vind dat ook dom dat je elkaar tegelijk kan neerschieten. :S (al dan alleen in CQB) Maar de Tactical Light is wel gedimd. Eerst was het zo dat je op ongeveer 50 M afstand al verblind werd, nu niet meer. En van dichtbij hebben ze het ook iets gedimd, maar niet veel.

    Ik heb wel Battlefield 2 gespeeld, maar ik herken die Maps niet meer terug. πŸ˜› Ze hebben echt heel wat veranderd aan de levels en hebben er heel wat nieuwe dingen in gezet. De Maps (behalve Wake Island) voelen als compleet nieuwe Maps voor mij. πŸ˜› Ik herken wel wat in de Maps, maar niet veel.

    Wie heeft er trouwens al in die bulldozer gezeten? Of weet waar die staat? πŸ˜›

    Oke daarom zie ik nauwelijks verschil in die tactical lights. Ik dacht dat die B2K maps echt remake’s waren hoe dan ook ze zijn echt ziek vooral Gulf of Oman en Wake Island
    Waar ik ook veel last van heb is connection losses had het nu net 3 keer en ik zat er anderhalfuurtje achter hopelijk word ook dit probleem weer opgelost !

    Ben die bulldozer trouwens nog niet tegen gekomen

  82. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Ik heb die bulldozer wel al zien rijden, daar zitten ook van die felle lichten op zodat je niks meer ziet. Verder vind ik het echt saai dat je bij die nieuwe Maps geen deployment hebt maar direct in het veld spawnt.

  83. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Oke daarom zie ik nauwelijks verschil in die tactical lights. Ik dacht dat die B2K maps echt remake’s waren hoe dan ook ze zijn echt ziek vooral Gulf of Oman en Wake Island
    Waar ik ook veel last van heb is connection losses had het nu net 3 keer en ik zat er anderhalfuurtje achter hopelijk word ook dit probleem weer opgelost !

    Ben die bulldozer trouwens nog niet tegen gekomen

    Check mijn (grote) bericht op de vorige pagina.

    Die error is echt enorm irritant. Vijf van de Tien potjes krijg ik gewoon die error.

    Ik heb die bulldozer wel al zien rijden, daar zitten ook van die felle lichten op zodat je niks meer ziet. Verder vind ik het echt saai dat je bij die nieuwe Maps geen deployment hebt maar direct in het veld spawnt.

    Ok, ik wil daar ook in xD

    Lol, is dat saai? Je speelt dan Conquest Assault neem ik aan. Het ene team heeft daar geen deployment maar heeft alle vlaggen. Het andere team moet deze veroveren. Als dit team al deze vlaggen veroverd heeft kan het team zonder deployment niet meer spawnen (behalve op squad) en heeft dat team verloren. Verder is het ook zo net als bij normaal Conquest dat degene verliest van wie de Tickets het eerste op zijn. πŸ˜‰

  84. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    best saai ja. xD
    en ik kies gewoon conquest, geen conquest assault. verder wel erg mooie maps vind ik.

  85. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    ppfff veel lag op dit moment

  86. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    nieuwe bf3 intro gemaakt voor me channel πŸ˜›

    http://www.youtube.com/watch?v=mzjULKCuxHg&context=C2bc31ADOEgsToPDskKAKT30OhEpoxRr2lN1XBNe

  87. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Die map Wake Island zit echt vol met bugs.

    Zal er ff een paar noemen:

    – Als je US bent en je start aan de linkerkant van Wake, begin je soms in de lucht en ben je meteen dood.
    – Als je in een DPV rijdt en je botst tegen iets op een helling, met vaart, dan ga je (soms) voor de helft onder de map.

    Er zijn nog heel wat meer, maar ik ga die niet allemaal beschrijven. πŸ˜›

    Oja, dit is trouwens ook een bug die ik heb:

    http://www.youtube.com/watch?v=8uupbcM460I

    FF snel opgenomen met Cam..

  88. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    idd die bug heb ik ook

  89. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik zou ook zo’n toernooi willen voor BF3 πŸ™‚

  90. 236 XP
    RS-010's avatar

    Ik wou gister effe verder met de SP want die heb ik nog niet uitgespeeld. Elke keer gaat die laden dan saven en dan kom ik weer terug in het menu met de boodschap dat ik de verbinding met EA ben verloren. De EA server heft toch niks te maken met de SP ? ( is trouwens bij die missie kaffarov )
    En online kom ik de laatste 2/3 dagen alleen maar in potjes van max 9vs9 ook zijn de teams echt slecht gebalanceerd.

  91. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb ook last van allerlei bugs.

    Een eerste is dat ik geen enkele SP missie kan spelen, want als ik er een wil opstarten crasht BF3.

    Een tweede is dat BF3 meestal bij mij ook crasht als ik tegelijk met iemand anders in een voertuig spawn.

    Enorm irritant!

  92. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Ik heb ook last van allerlei bugs.

    Een eerste is dat ik geen enkele SP missie kan spelen, want als ik er een wil opstarten crasht BF3.

    Een tweede is dat BF3 meestal bij mij ook crasht als ik tegelijk met iemand anders in een voertuig spawn.

    Enorm irritant!

    single player kan ik ook niet meer doen. scherm blijft zwart.
    Verder heb ik eindelijk mijn heatseekers vrijgespeeld met de jets xD

    en wat kan je met die CITV bij tanks, er staat dat er een derde zitplaats bijkomt, dat klopt, maar vervolgens kan je geen ene reet behalve rondkijken, of heb ik iets verkeerd ingesteld?

  93. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    single player kan ik ook niet meer doen. scherm blijft zwart.
    Verder heb ik eindelijk mijn heatseekers vrijgespeeld met de jets xD

    en wat kan je met die CITV bij tanks, er staat dat er een derde zitplaats bijkomt, dat klopt, maar vervolgens kan je geen ene reet behalve rondkijken, of heb ik iets verkeerd ingesteld?

    Bij mij blijft het scherm idd ook zwart.
    Nu pas heatseekers? Haha. xD Ik heb al bijna Jet Service Star 3. En had op m’n broertjes’ account in 1 potje de eerste 4 Unlocks voor de Jet vrijgespeeld. xD

    Maar met die CITV, dat klopt. Je kan ook niks meer doen als rondkijken Γ©n voertuigen laseren (locken). Maar dat heeft eigenlijk alleen nut als de bestuurder van de tank Guided Shells heeft en/of er wat spelers met Javelin in jou team zitten. πŸ˜›

  94. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Bij mij blijft het scherm idd ook zwart.
    Nu pas heatseekers? Haha. xD Ik heb al bijna Jet Service Star 3. En had op m’n broertjes’ account in 1 potje de eerste 4 Unlocks voor de Jet vrijgespeeld. xD

    Maar met die CITV, dat klopt. Je kan ook niks meer doen als rondkijken Γ©n voertuigen laseren (locken). Maar dat heeft eigenlijk alleen nut als de bestuurder van de tank Guided Shells heeft en/of er wat spelers met Javelin in jou team zitten. πŸ˜›

    nu pas heatseekers ja. xD komt meestal omdat andere teamgenoten in die vliegtuigen spawnen bij het starten, opstijgen, en bij de eerste de beste hit die ze krijgen ejecten en dat vliegtuig laten crashen. :S
    ik ben gewoon iedere keer net te laat πŸ˜›

    en die CITV is dus ook weer een beetje een nutteloze toevoeging, want het is toch allemaal ieder voor zich in al die potjes die ik speel. er zijn er heel weinig die ammo kits of health kits gooien, dus het laseren zal ook vrij weinig uithalen denk ik..

  95. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Dat ken ik. xD

    Tja, nutteloos of niet, toch wel handig als je daadwerkelijk met een (goede) squad speelt.

  96. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb trouwens al die B2K wapens al. Jullie ook? πŸ˜›

  97. 3892 XP
    vinnie1234's avatar

    SP werkte bij mij ook niet :O iig vorige week πŸ˜›

  98. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Ik heb trouwens al die B2K wapens al. Jullie ook? πŸ˜›

    nee, net toevallig die QBB vrijgespeeld, en daarvoor de saiga. wat moet je doen om die vrij te spelen dan?

  99. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    nee, net toevallig die QBB vrijgespeeld, en daarvoor de saiga. wat moet je doen om die vrij te spelen dan?

    Bedoel je wat je moet doen om al die wapens vrij te spelen? Dat kan je zien in het menu onder My Soldier en dan Assignments. πŸ˜‰

    PS: De Saiga is geen B2K (Back to Karkand) wapen. πŸ˜›

  100. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    niet? hahaha
    ik bedoel die eerste linksboven, geen idee wat dat dan is. xD
    iemand enig idee wanneer de battlelog app er is?