Het is alweer de 12de game uit de Battlefield franchise en vandaag is de eerste teaser verschenen. [url=”http://www.psx-sense.nl/2011/02/battlefield-3-teaser-releaseperiode-boxart-en-info-bekend/”]Hier[/url] kan je nogmaals alles lezen wat er vandaag is vrijgekomen en bekijk de teaser hieronder!
In de herfst van dit jaar komt de game uit. Bespreek hier alles over Battlefield 3 en kijk jij uit naar deze game ?
Ikzelf persoonlijk wel en zit op deze echt te wachten. Hopelijk krijgen we binnenkort veel gameplaybeelden te zien van Battlefield 3.

oke chill, maar hoe krijg je ooit kills met die jets:P
beetje op die objective schieten?
[quote]De Jets worden sterker bij [url=http://www.psx-sense.nl/68898/details-bekendgemaakt-omtrent-battlefield-3-patch/]de volgende update[/url]. Ben benieuwd wat voor impact dat gaat hebben op de game. De jets stellen nu echt geen reet voor.[/quote]
Ze maken de jets [url=http://mp1st.com/2011/10/29/new-battlefield-3-patch-details-changes-to-aiming-pp-2000-and-much-more/]sterker[/url] ja, maar doen ze ook wat met de damage er van?
Ben ook benieuwd hoe de game zal zijn na de komende Patch. Nog véél beter denk ik. 😛
”With the UMP will soon be doing more damage, another PDW, PP-2000, is going to be buffed as well.”
Wat bedoelen ze met buffed eigenlijk? Zoals ik het nu lees geven ze de UMP, PDW en PP-2000 meer damage, klopt dat? (Zal wel beter zijn) 🙂
[quote]oke chill, maar hoe krijg je ooit kills met die jets:P
beetje op die objective schieten?[/quote]
Door Dogfights? En door Tanks en voertuigen te spotten en vernietigen? 😛 Ik heb zo heel wat punten en kills ermee gehaald. 🙂
oke, zal proberen.
wel level ben je nu dan?
[quote]Ze maken de jets [url=http://mp1st.com/2011/10/29/new-battlefield-3-patch-details-changes-to-aiming-pp-2000-and-much-more/]sterker[/url] ja, maar doen ze ook wat met de damage er van?
Ben ook benieuwd hoe de game zal zijn na de komende Patch. Nog véél beter denk ik. 😛
”With the UMP will soon be doing more damage, another PDW, PP-2000, is going to be buffed as well.”
Wat bedoelen ze met buffed eigenlijk? Zoals ik het nu lees geven ze de UMP, PDW en PP-2000 meer damage, klopt dat? (Zal wel beter zijn) 🙂
Door Dogfights? En door Tanks en voertuigen te spotten en vernietigen? 😛 Ik heb zo heel wat punten en kills ermee gehaald. :)[/quote]
buffed betekend beetje opgepompt en sterker enzo PDW = personal defense weapon. dus alleen UMP en PP-2000 sterker. Mag ook wel 🙂
pp-2000 is egt slecht geworden na beta
vind ik niet, is wel chill wapen.
moet je wel extend mags hebben
[quote]buffed betekend beetje opgepompt en sterker enzo PDW = personal defense weapon. dus alleen UMP en PP-2000 sterker. Mag ook wel :)[/quote]
Ok, ik weet wat PDW betekend xD maar de PDW(-R) is een wapen in BF3. 😉
[quote]vind ik niet, is wel chill wapen.
moet je wel extend mags hebben[/quote]
Hij zuigt omdat je gewoon half je magazijn op een enemy moet dumpen… Word gefixt met de patch gelukkig. 🙂
Ik gebruik nu de A-91, is wel een chill wapen. Ben op weg naar de G36C 😛
[quote]Ok, ik weet wat PDW betekend xD maar de PDW(-R) is een wapen in BF3. 😉
Hij zuigt omdat je gewoon half je magazijn op een enemy moet dumpen… Word gefixt met de patch gelukkig. 🙂
Ik gebruik nu de A-91, is wel een chill wapen. Ben op weg naar de G36C :P[/quote]
A-91 vind ik echt een kut wapen, doe mij die m4 maar van enigneer en straks idd die g36c
PP2000 hoeft naar mijn mening niet per se een buff, maar je zit zonder de extended mags toch snel door je munitie heen…
[quote]A-91 vind ik echt een kut wapen, doe mij die m4 maar van enigneer en straks idd die g36c[/quote]
a-91 IS MIJN FAVORIETE ALLER LIEFSTE LIEVE LIEVELINGS WAPEN OOOIIIITTTTTTTTT 😀 😀 😀 g63c is ok weel prima ik gebruik alleen toch liever de a-91 OMG WAT DIE GEIL 😀
Heb bijna mortar…
Heb j bij die mortar al gelijk de keus tussen mortar of smoke mortar?
[quote]Heb bijna mortar…
Heb j bij die mortar al gelijk de keus tussen mortar of smoke mortar?[/quote]
Smoke moet je dacht ik eerst vrijspelen door er kills mee te maken. 😛 Smoke met de M320 is btw wel handig soms, vooral als je een weg moet oversteken en er veel snipers zijn, gewoon ff de boel in de Smoke zetten, rennen en klaar. 😛
wtf, waaarom kan javalin niet om vliegtuigen:o
al gespawn killed? ik wel wtf?
Nope.. ga ik pas doen als ik kan samenwerken met vrienden..
Nu sta je er zowat alleen voor
Ik weet hoe je wel met je vrienden kan spelen in BF3. 🙂 (en hoe je bij elkaar in de squad blijft wanneer je een game joint)
Ook met ze 4è*?
Ik ben nu overtuigd om BF3 te gaan kopen!!! Ik vond het eerst niet echt mijn ding maar als ik nu al die dingen zie…is hij toch wel awesome xD
[quote]Ik weet hoe je wel met je vrienden kan spelen in BF3. 🙂 (en hoe je bij elkaar in de squad blijft wanneer je een game joint)[/quote]
Ja hoe?
Volgens mij werk dat niet Patt. Ik denk dat niemand soepel met friends kan spelen.
Het kan wel:
1. Maak een Squad en invite je vrienden
2. Ga naar de Server Browser en selecteer een server waar minder als 16 mensen in zitten.
3. Join de server
4. Je zit nu met z’n allen bij elkaar in de squad.
🙂
[quote]Het kan wel:
1. Maak een Squad en invite je vrienden
2. Ga naar de Server Browser en selecteer een server waar minder als 16 mensen in zitten.
3. Join de server
4. Je zit nu met z’n allen bij elkaar in de squad.
:)[/quote]
lol wie wist dit niet?
staat duidelijk dan quick match niet werkt, en hoeft niet mender als 16 mensen.
ps: heb eindelijk flares en heat seaker, ben nu een stuk beter geworden met jets. helicopters vind ik tog de beste. die zijn facking baas als je weet wat je ermee moet doen. xD
( pak een heli ga op een punt staan, cap hem en je lvlt met gemak :p)
Wie wist dit niet? Eehm, de mensen die denken / dachten niet met vrienden te kunnen spelen? xD
Ja xD Logisch toch, ik WAS er een van.
[quote]lol wie wist dit niet?
staat duidelijk dan quick match niet werkt, en hoeft niet mender als 16 mensen.
ps: heb eindelijk flares en heat seaker, ben nu een stuk beter geworden met jets. helicopters vind ik tog de beste. die zijn facking baas als je weet wat je ermee moet doen. xD
( pak een heli ga op een punt staan, cap hem en je lvlt met gemak :p)[/quote]
Lol ik zei het toch xD naa de heatseaker is jet fucking makkelijk je kan nog alleen dood gaan door te crashen haha
en heli is gewoon kut sorry xD ik kan er niet mee omgaan
[quote]Lol ik zei het toch xD naa de heatseaker is jet fucking makkelijk je kan nog alleen dood gaan door te crashen haha
en heli is gewoon kut sorry xD ik kan er niet mee omgaan[/quote]
heli is facking baas, geef mij een heli and i own the skies + ground
[quote]heli is facking baas, geef mij een heli and i own the skies + ground[/quote]
Geef mij een good pilot en ik own de ground met die gun
[quote]Geef mij een good pilot en ik own de ground met die gun[/quote]
Hij shared zijn powning alleen met mij duzzz
Ja maar jullie weten heel goed dat ik jullie allemaal pwn met mijn Jet. xD
Heb niet voor niks die Signature. xD
[quote]Ja maar jullie weten heel goed dat ik jullie allemaal pwn met mijn Jet. xD
Heb niet voor niks die Signature. xD[/quote]
Binnekort Ff met ze 4è spelen… Ik suport jullie met me mortar xD
[quote]Ja maar jullie weten heel goed dat ik jullie allemaal pwn met mijn Jet. xD
Heb niet voor niks die Signature. xD[/quote]
mijn heli pakt je kill, geloof me ik heb facking veel tactics met heli. xD heli is hard omdat je die 2 rakketen kunt timen, ik vuur altijd 1 raket dan doet de jet persoon flares doe ik meteeen daarna weer 1, heb ik hem :p
ik houd hem gelockt
die g36c is naaice
[quote]Binnekort Ff met ze 4è spelen… Ik suport jullie met me mortar xD[/quote]
Mortar is noob.., Ik heb m ook, dat ding vern3ukt je tijd xD in de tijd dat jij 1 kill hebt met die Mortar hebt, heb ik al 5 Kills met me Wapen. xD
Maar ok, voor support is het wel enorm handig ja als iemand je ermee dekking geeft enzo.. 😛
[quote]mijn heli pakt je kill, geloof me ik heb facking veel tactics met heli. xD heli is hard omdat je die 2 rakketen kunt timen, ik vuur altijd 1 raket dan doet de jet persoon flares doe ik meteeen daarna weer 1, heb ik hem :p
ik houd hem gelockt[/quote]
Ik ga altijd in me Jet eerst achter iemand vliegen, als hij recht vliegt schiet ik op hem met me gun, dan tot hij bijna disabled is en dan switch ik naar heat seakers en haal ik m neer. 😛
[quote]Mortar is noob.., Ik heb m ook, dat ding vern3ukt je tijd xD in de tijd dat jij 1 kill hebt met die Mortar hebt, heb ik al 5 Kills met me Wapen. xD
Maar ok, voor support is het wel enorm handig ja als iemand je ermee dekking geeft enzo.. 😛
Ik ga altijd in me Jet eerst achter iemand vliegen, als hij recht vliegt schiet ik op hem met me gun, dan tot hij bijna disabled is en dan switch ik naar heat seakers en haal ik m neer. :P[/quote]
Ja, die man gun is best goed als je 10 of zow hit is hij al disabled
[quote]Ja, die man gun is best goed als je 10 of zow hit is hij al disabled[/quote]
Ja zoiets.. Je unlocked later ook een betere Machine Gun voor op je jet, daarme heb je een Tank all met 30 kogels ofzo disabled. 😛 Met die standaard moet je iets van 100 schieten om een Tank te disabelen.
dedicated servers is wel baas hoor
Hij is vet! Gister de hele dag BF3 gespeeld, Support Class en Recon Class. Alleen wat verbindingsproblemen gister ochtend in Rush mode.
Pff heel de week niet gespeeld lol ben uit vorm xD
Inkomen lukt bij mij binnen een potje :happy:
wat zijn alle co op unlocks?
ik unlock die co-op shit maar niet
[quote]Inkomen lukt bij mij binnen een potje :happy:[/quote]
Ging gisteren weer ff een potje ging gelijk zwaar lkkr 😀
ik vind het wel lelijk dat je voor de helft in de muur kan liggen, zo kan je goed campen
[quote]ik vind het wel lelijk dat je voor de helft in de muur kan liggen, zo kan je goed campen[/quote]
Dat kan je in bijna elke First Person Shooter,..
nee bij cod krijg je prone blocked
[quote]nee bij cod krijg je prone blocked[/quote]
true story….
roket pods op jet zuigt en die machinegeweer op heli zuigt standaard uitvoering is beter
[quote]nee bij cod krijg je prone blocked[/quote]
Ik zei in BIJNA elke First Person Shooter. 😉
Maar bij CoD heb je ook wel eens dat je met je benen enzo in de muur zit.
Wat een geweldig spel en wat is die PP2000 fijn, ik heb engineer helemaal vrij gespeeld ben nu bezig met support!
[quote]Ik zei in BIJNA elke First Person Shooter. 😉
Maar bij CoD heb je ook wel eens dat je met je benen enzo in de muur zit.[/quote]
Oke, daar gaat het ook neit om heb het nu over bf.
en ik vind het soms zeer hinderlijk als je alleen iemands hoofd ziet, die is dan moeilijk te raken.
[quote]Wat een geweldig spel en wat is die PP2000 fijn, ik heb engineer helemaal vrij gespeeld ben nu bezig met support![/quote]
ook dat laatste wapen die je unlockt met co-op?
ik heb ook alles behalve dat wapen.
ben nu opweg naar service star 2 voor engineer
[quote]Wat een geweldig spel en wat is die PP2000 fijn, ik heb engineer helemaal vrij gespeeld ben nu bezig met support![/quote]
Ik vind die PP niet echt heel chill alleen met sommige attachments is ie redelijk. Wel chill voor Seine Crossing en Grand Bazaar.
mijn ps3 freezed gewoon als ik singleplayer speel. als die gaat opslaan freezed die wat een scheit game !!!
[quote]mijn ps3 freezed gewoon als ik singleplayer speel. als die gaat opslaan freezed die wat een scheit game !!![/quote]
je ps3 is dood dan hoor xD
[quote]je ps3 is dood dan hoor xD[/quote]
Idd. Dan heb je waarschijnlijk een heel erg oude PS3. xD
Als je een BF3 mappack koopt, waar staat die dan om te spelen?
[quote]mijn ps3 freezed gewoon als ik singleplayer speel. als die gaat opslaan freezed die wat een scheit game !!![/quote]
niemand heeft het, behalve jij, dus ligt het aan de game? hahaha
[quote]Als je een BF3 mappack koopt, waar staat die dan om te spelen?[/quote]
Wat bedoel je? Gewoon, je koopt het en je kan die Maps spelen toch? Is toch altijd zo met map packs?
[quote]Wat bedoel je? Gewoon, je koopt het en je kan die Maps spelen toch? Is toch altijd zo met map packs?[/quote]
Staan die dan in je sever browser? Want zonder server browser kan je kiezen : gamemode en map, staat ie daar dan tussen?
[quote]Staan die dan in je sever browser? Want zonder server browser kan je kiezen : gamemode en map, staat ie daar dan tussen?[/quote]
Ja, lijkt me logisch toch? Je kan dan gewoon naar quick match gaan en dan bij map die map die je wilt spelen selecteren, of je kan naar de server browser gaan en dan dan een server die die map aan het spelen is joinen. 🙂
Oke bedankt, dat wilde ik even weten. 😛
sins wanneer gebruikt de army geen flashbangs of concussions meer?
Bf3 is drol aan de zool van me schoen
[quote]Bf3 is drol aan de zool van me schoen[/quote]
Moeten we jou nog serieus nemen?
[quote]sins wanneer gebruikt de army geen flashbangs of concussions meer?[/quote]
De army gebruikt flashbangs als ze de vijanden niet willen vermoorden, in battlfield every enemy must die.
En het is een battlfield geen close combat game.
[quote]Bf3 is drol aan de zool van me schoen[/quote]
Grow up. 🙂 Ik ga niet meer in op je kinderachtige comments. 🙂
[quote]sins wanneer gebruikt de army geen flashbangs of concussions meer?[/quote]
Sinds de Army geen Flashbangs en Concussion Grenades gebruikt? In het leger gebruiken ze nagenoeg nooit Flash Bangs of Concussion Grenades. Special Forces en S.W.A.T. gebruiken deze dingen wel, tijdens het binnenvallen van een huis of gebouw bijvoorbeeld. Maar je gebruikt die dingen niet in een oorlog, logisch, want je kan je team er per ongeluk mee verblinden of desoriënteren, met alle gevolgen van dien, en dat moet je echt niet hebben. 😉
Bf3 is gedroogde piss aan de onderkant van een verlaten brug
[quote]Bf3 is gedroogde piss aan de onderkant van een verlaten brug[/quote]
Jezus Bloody moet je nou echt een hater worden?
[quote]Bf3 is gedroogde piss aan de onderkant van een verlaten brug[/quote]
Seriuis ouwe waarom ga je nog op deze topic nog reageren als je een bf3 hater bentr?
iedereen speelt nu mw3 en is bf3 vergeten volgensmij
ik speel niks anders dan bf3
[quote]iedereen speelt nu mw3 en is bf3 vergeten volgensmij[/quote]
Nee hoor, BF3 is echt pro nu heel veel CoD spelers er niet zijn! Serieus! 😀
MW3 is bijna hetzelfde als MW2 dus MW3 komt pas ná BF3 bij mij in de PlayStation. Met Sinterklaas (dankzij m’n jonge broertje xD) krijg ik ‘m wel. 🙂
[quote]Nee hoor, BF3 is echt pro nu heel veel CoD spelers er niet zijn! Serieus! 😀
MW3 is bijna hetzelfde als MW2 dus MW3 komt pas ná BF3 bij mij in de PlayStation. Met Sinterklaas (dankzij m’n jonge broertje xD) krijg ik ‘m wel. :)[/quote]
jaa gelukkig! die kut cod noobs zijn er niet hehe
de eerste B objective in seine corssing, echt makkelijk te verdedingen
mijn lijst speelt egt niemand bf3 behalve patty en xdutchsoldier
[quote]mijn lijst speelt egt niemand bf3 behalve patty en xdutchsoldier[/quote]
Jij hebt waarschijnlijk veel kleine kinderen in je lijst
[quote]Jij hebt waarschijnlijk alleen kleine kinderen in je lijst[/quote]
Moet je aan patty vragen
patty heeft bloodykill kleine kinderen in zijn lijst?
Ja, pestventjes zoals ik
haha en me
[quote]patty heeft bloodykill kleine kinderen in zijn lijst?[/quote]
Ja. xD
Ik word steeds beter in de Jet. xD Heb er nu al Guided Missile voor. 😀
[quote]Ja. xD
Ik word steeds beter in de Jet. xD Heb er nu al Guided Missile voor. :D[/quote]
Nice, als je maar geen jet camper bent!!!
en welke lvl zijn jullie ? ik ben nu lvl 46
[quote]Nice, als je maar geen jet camper bent!!![/quote]
Nee man. :p Check mijn Battlelog maar eens. 😉
Haterzz gonna haaaaaaatee
[quote]en welke lvl zijn jullie ? ik ben nu lvl 46[/quote]
Jeeeezuss, vet veel zijn al zo hoog.. Ik ben level 34.. xD
Ik haat die gassies
ik nu level 28
Ik ga voor de 1000 kills met g36c, hbe nu 833
haha ik speel veel te weinig, ik zit nog maar op lvl 9 ofzo
Maar ik moet ook nog steeds wat doen aan die inputlag, misschien dat dat werkt
Gaat niet zo lekker als toen met Bad Company 2 helaas 🙁
Maken jullie gebruik van het Battle Log?
Best cool, en je kunt er ook je vrienden toevoegen, platoons maken, embleems maken
en uiteraard alle info zien over de status van hoe je BF3 speelt!
shit ouwe ik ben nog lvl 16 XD dat lvl gaaat nondeju langzaa,
ik heb nu 230000 punten nodig voor lvl up xD
Battlelog werkt bij mij niet.. ik weet niet hoe je accnt aaan Moet maken.. teminste.. dat lukt niet
bij mij lukt het ook niet
gewoon met je ps3 account & wachtwoord
Zal binnekort meer bf3 spelen… Mw3 begint me te irriteren
[quote]Zal binnekort meer bf3 spelen… Mw3 begint me te irriteren[/quote]
Serieus?
[quote]Zal binnekort meer bf3 spelen… Mw3 begint me te irriteren[/quote]
Hahha neehjoh.. hoezo dan?
[quote]Battlelog werkt bij mij niet.. ik weet niet hoe je accnt aaan Moet maken.. teminste.. dat lukt niet[/quote]
Heb je wel je PSN account gekoppelt met je EA account? (hier schijnt wat problemen mee te zijn)
Ik hoor vaker van vrienden die hetzelfde probleem hebben.
Wanneer heb je het voor het laatst geprobeerd?
Ze hebben battlelog namelijk recentelijk geupdate door een aantal bugs enzo eruit te halen
probeer in te loggen op [url]http://battlelog.battlefield.com[/url]
[quote]Hahha neehjoh.. hoezo dan?[/quote]
Kerel? Ben jij opeens MW3 fanboy ofzo? Zit ie mij 99 MW3 invite berichtjes te sturen in 1 minuut, wtf xD
[quote]Kerel? Ben jij opeens MW3 fanboy ofzo? Zit ie mij 99 MW3 invite berichtjes te sturen in 1 minuut, wtf xD[/quote]
hahahahhaha ik en joey hadden kei harde lol
Ik doe niet aan Battlelog, snap er helemaal niks van xD.
Ik zal weer aan bf3 beginnen als voip, squad, quickmatch en alle andere bugs gefixt zijn, en als patty met me wilt spelen (A)
[quote]Ik doe niet aan Battlelog, snap er helemaal niks van xD.[/quote]
Is ook niet voor aardappelen.
Alleen voor gepofte aardappelen
En normale mensen natuurlijk