Topic: [OOT] Battlefield 3

04 februari 2011om 14:35

Het is alweer de 12de game uit de Battlefield franchise en vandaag is de eerste teaser verschenen. [url=”http://www.psx-sense.nl/2011/02/battlefield-3-teaser-releaseperiode-boxart-en-info-bekend/”]Hier[/url] kan je nogmaals alles lezen wat er vandaag is vrijgekomen en bekijk de teaser hieronder!

In de herfst van dit jaar komt de game uit. Bespreek hier alles over Battlefield 3 en kijk jij uit naar deze game ?

Ikzelf persoonlijk wel en zit op deze echt te wachten. Hopelijk krijgen we binnenkort veel gameplaybeelden te zien van Battlefield 3.

2.391 reacties

1. User  avatar
    724 XP

i lollllled hahah gepofte aardappelen xD
    waarom begint mw3 je te irriteren bloody?
    en ik wil je terug in nWo,spike is nu co-leader inplaats van de belgen dus denk dat het wel mag,zou wel vet zijn!(L);)

0
  2. User  avatar
    1956 XP

[quote]Is ook niet voor aardappelen.
    Alleen voor gepofte aardappelen
    En normale mensen natuurlijk[/quote]

Ooh oke, dan laat ik me wel poffen hoor. 😛 Voel me echt gediscrimineerd.

0
  3. User  avatar
    2210 XP

[quote]Ooh oke, dan laat ik me wel poffen hoor. 😛 Voel me echt gediscrimineerd.[/quote]

En toch zal iedereen weten dat je ooit een aardappel was
    Muwahahahhahhahahhah *kwaadaardige lach*

0
  4. User  avatar
    724 XP

offtopic:unsure:

0
  5. User  avatar
    1956 XP

[quote]offtopic:unsure:[/quote]

Ja dit heeft veel met BF3 te maken dus laten we het daar maar over hebben?
    Wat is jullie favoriete gamemode?

0
  6. User  avatar
    2210 XP

Rush in conquest kom ik zo weinig mensen tegen

0
  7. User  avatar
    718 XP

ik speel Rush en conguest, maar rush is beter

0
  8. User  avatar
    1956 XP

[quote]ik speel Rush en conguest, maar rush is beter[/quote]

Vind ik ook!! Wat vinden jullie van TDM?

0
  9. User  avatar
    2210 XP

[quote]Vind ik ook!! Wat vinden jullie van TDM?[/quote]

Niet leuk.. is echt iets dat bij cod hoort

0
  10. User  avatar
    5395 XP

[quote]Ik zal weer aan bf3 beginnen als voip, squad, quickmatch en alle andere bugs gefixt zijn, en als patty met me wilt spelen (A)[/quote]

Sure (A)

VoIP en quickmatch zijn al gefixt. Squad en Bugs nog niet. Dus we zitten al op 50% xD

Rush is pro, dat vind ik de beste gamemode (omdat je dan idd veel kan killen) en Conquest is vooral Nice vanwege de voertuigen. (Jets en Heli’s :D) Dus vind ik Conquest ook pro. 🙂

TDM speel ik nooit, net zoals die andere gamemodes.. :p

Maar wat is jullie W/L en K/D?

Mijn W/L is 4,03 en mijn K/D 2,538 😀

[url]http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Pevc/stats/209576387/ps3/[/url]

0
  11. User  avatar
    343 XP

Kills 2 238
    Deaths 1 102
    K/D Ratio 2.031
    Kill assists 404
    Score/Min 340

en dit zijn de stats van mijn nr 1 weapon (SV98):

Statistics
    kills
    363
    headshots
    220
    shotsFired
    2021
    accuracy
    %
    38.0

haha 🙂 mja ik speel nu vooraal met support en assault. Want engineer heb ik alles al unlocked en sniper alleen nog laatste rifle.

[url]http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/xjoeyxx/stats/203306338/ps3/[/url]

trouwens, Als je je kit snel wil unlocken of de attachements van wapens dan zou ik Hardcore TDM zeker aanraden. Hele hoop kills in hele korte tijd zo kun je snel dingen unlocken zodat je daarna beter kunt spelen in bijvoorbeeld conquest waar je dan scores van rond de 10,000 totaal kunt halen inclusief ribbons etc.

0
  12. User  avatar
    2036 XP

[url=http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Pevc/stats/209576387/ps3/#!/bf3/soldier/wouterv1980/stats/179313493/ps3/]mijn battlelog[/url] voor mijn W/L en K/D xD

en [url=http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Pevc/stats/209576387/ps3/#!/bf3/user/Wouterv1980/]hier[/url] andere info 🙂

0
  13. User  avatar
    504 XP

patty wel nicce w/l ratio maar je quit we vaak
    bijna 50 %

0
  14. User  avatar
    1956 XP

[quote]patty wel nicce w/l ratio maar je quit we vaak
    bijna 50 %[/quote]

Haha ik dacht als, 4 W/L ratio?? 🙂

0
  15. User  avatar
    552 XP

ik heb alleen nog maar rush en conquest gespeeld rush team ofso dat moet je echt doen met goede vrienden en team-deatmatch nahh vind ik iets voor cod

0
  16. User  avatar
    1956 XP

Toch is Team DeathMatch wel meer fast-paced dan andere modes, maar het echte Battlefield gevoel heb je bij Rush en Conquest.

0
  17. User  avatar
    504 XP

in TDM zit wel harde actie hoor

0
  18. User  avatar
    1956 XP

Ja weet ik maar toch, als ik het speel is het echt niet mijn gamemode, beetje teveel CoD, en dat wil ik juist niet als ik BF speel. Het is zeker niet saai, maar ik gebruik de map anders enzo…..en dat vind ik niet zo leuk. 🙂

0
  19. User  avatar
    504 XP

Klopt het is zeker geen battlefield, maar het is wel heel leuk.
    Ik speelde sinds vandaag alleen rush & conquest maar nu ik tdm heb uitgevonden ben ik er nu aan verslaafd.
    Ik weet niet of het zo blijft, maar het is een leuk extraatje.
    Er valt echter nog wel veel aan te verbeteren, maar voor tdm koop je ook geen bf.

0
  20. User  avatar
    2210 XP

[quote]Klopt het is zeker geen battlefield, maar het is wel heel leuk.
    Ik speelde sinds vandaag alleen rush & conquest maar nu ik tdm heb uitgevonden ben ik er nu aan verslaafd.
    Ik weet niet of het zo blijft, maar het is een leuk extraatje.
    Er valt echter nog wel veel aan te verbeteren, maar voor tdm koop je ook geen bf.[/quote]

I agree

0
  21. User  avatar
    5395 XP

[quote]patty wel nicce w/l ratio maar je quit we vaak
    bijna 50 %[/quote]

Klopt, vaak als ik een potje join dan is die vaak al begonnen en staat mijn team achter of ik join een potje dat bijna afgelopen is. En dan leave ik meestal. 😛 En ik heb ook wel vaak de Connection Lost error…

0
  22. User  avatar
    2036 XP

leuke overige statistiekjes xD

[b]More Statistics [/b]

[u]Kills[/u]
    1 454

[u]Deaths[/u]
    946

[u]K/D Ratio[/u]
    1.537

[u]Kill assists[/u]
    371

[u]Score/Min[/u]
    263

[u]Quits[/u]
    6%

[u]Vehicles Destroyed[/u]
    144

[u]Vehicles Destroyed Assists[/u]
    27

[u]Avg. Weapon Accuracy[/u]
    9%

[u]Longest Headshot[/u]
    203 m

[u]Kill Streak Bonus[/u]
    15

[u]Skill[/u]
    163

[u]Squad Score Bonus[/u]
    14 060

[u]Repairs[/u]
    0

[u]Revives[/u]
    80

[u]Heals[/u]
    2 755

[u]Resupplies[/u]
    9

0
  23. User  avatar
    77 XP

Wanneer komt die patch nu uit -_- …
    Ik heb nog nooit zo zitten wachten op een patch…
    Vooral voor de input lag dan! Damn… Ik speel al een week niemeer, eerst die patch.

Mja MW3 is mijn favoriet anyways 🙂

0
  24. User  avatar
    718 XP

Ik heb echt nergens last van alles werkt perfect bij mij. speel de mp nog elke dag .. speel niks anders meer BF3 FTW !

0
  25. User  avatar
    1592 XP

[quote]Ik heb echt nergens last van alles werkt perfect bij mij. speel de mp nog elke dag .. speel niks anders meer BF3 FTW ![/quote]

maak zo een bf3 cinimatic dan :p

0
  26. User  avatar
    5395 XP

Damn, BF3 is echt pro. xD

Vandaag weer een CoD speler overgehaald BF3 te kopen. 😛

0
  27. User  avatar
    718 XP

bf3 ftw !

Rush is echt het beste, net een super potje gehad 8368 punten 😛

http://i43.tinypic.com/25qxgmf.jpg

0
  28. User  avatar
    2210 XP

Maar merk je een Erg groot verschil tussen bf3 voor mw3 uitkwam en nu?

0
  29. User  avatar
    1956 XP

[quote]bf3 ftw !

Rush is echt het beste, net een super potje gehad 8368 punten 😛

[url]http://i43.tinypic.com/25qxgmf.jpg[/url][/quote]\

Welke map dan? 😛

0
  30. User  avatar
    718 XP

kharg island

0
  31. User  avatar
    2210 XP

[quote]Maar merk je een Erg groot verschil tussen bf3 voor mw3 uitkwam en nu?[/quote]

Ik vraag wat xD

0
  32. User  avatar
    718 XP

ik heb geen mw3, omdat bf naar mij mening veel beter vindt

0
  33. User  avatar
    2210 XP

LOL ik bedoel kwam spelers.. zijn er nu meer team spelers omdat alle rushers naar mw3 zijn gegaan?

0
  34. User  avatar
    718 XP

geen idee, ik rush ook vaak heb ik geen mw3 voor nodig …

0
  35. User  avatar
    343 XP

het niveau is wel omhoog gegaan hoor. Echte battlefielders zijn over gebleven.

0
  36. User  avatar
    1592 XP

[quote]het niveau is wel omhoog gegaan hoor. Echte battlefielders zijn over gebleven.[/quote]

het is grappig hoe dit bij mensen hun eerste battlefield game is, en nog nooit bf2 hebben gespeeld zich zelf zien als “echte battlefielders”

0
  37. User  avatar
    5395 XP

Hier hoe je 1 van de 10 Nieuwe wapens van de Back to Karkand DLC moet unlocken:

http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/Back_2D00_to_2D00_Karkand_2D00_Assignments.jpg

Oh, en de Update / Patch komt binnenkort, hoewel dan eerst voor de PC:

[b]Incoming: Battlefield 3 update[/b]!

The DICE*team are hard at work supporting Battlefield 3. To date, we have implemented several server updates to improve stability and performance. Next week we are publishing a significant Battlefield 3 client update for the PC. Console patches take a bit longer due to the certification requirements for console content, but it will follow shortly after the PC update.

So what’s in the PC patch? You’ll see improved polish, stability, weapons balancing, squad control functionality, user interface enhancements, and several feature enhancements that address feedback the community has provided to date *– plus we’re removing the so called “negative mouse acceleration” that some of you have experienced.

Regarding cheating and boosting, we continue to analyze data to identify and hold accountable (ban, wipe stats) players that cheat or boost. We’ve received questions about what to do when faced with unsportsmanlike conduct in Battlefield 3 – the best course of action is to click the warning sign next to their profile name in Battlelog, or head to the EA Help Desk and report your issue. These leads will enable us to follow up on the report.

We appreciate all the feedback. Keep it coming to help us with future improvements. Check back next week to confirm the patch launch date and the detailed fix list. Thanks for playing and sharing your feedback with us!

0
  38. User  avatar
    1592 XP

Als die patch + map pack uitkomt ga ik weer bf3 spelen

0
  39. User  avatar
    5395 XP

[quote]Als die patch + map pack uitkomt ga ik weer bf3 spelen[/quote]

Patch komt ná 27 November en de DLC ná 9 December. Gok ik. 😛

0
  40. User  avatar
    718 XP

omg… ik speelde net rush we waren bij de laaste 2 M-com’s gekomen met ons team ik hadt toen 54 kills en 6 deaths en 9422 points ( later iets meer ) … en je raadt het al ik krijg een fucking playstion network error !! dan ben ik toch die punten kwijt ? 🙁

0
  41. User  avatar
    2210 XP

[quote]omg… ik speelde net rush we waren bij de laaste 2 M-com’s gekomen met ons team ik hadt toen 54 kills en 6 deaths en 9422 points ( later iets meer ) … en je raadt het al ik krijg een fucking playstion network error !! dan ben ik toch die punten kwijt ? :([/quote]

allless!!!

0
  42. User  avatar
    343 XP

[quote]het is grappig hoe dit bij mensen hun eerste battlefield game is, en nog nooit bf2 hebben gespeeld zich zelf zien als “echte battlefielders”[/quote]

Dat gaat duidelijk niet over mij want ik speel al jaren en jaren battlefield.
    maar ik bedoel mensen die de keuze maken voor battlefield en als een battlefielder willen spelen.
    Waarommoet jij altijd zo moeilijk doen bloody XD

0
  43. User  avatar
    2210 XP

ik heb net een heel potje jet gespeeld maar kan echt geen enkele punten ermee krijgen.. jet staat bij mij nogsteed 0/300

0
  44. User  avatar
    5395 XP

[quote]ik heb net een heel potje jet gespeeld maar kan echt geen enkele punten ermee krijgen.. jet staat bij mij nogsteed 0/300[/quote]

Whahaaha! Je moet echt als je in een Jet gaat sws wel wat punten kunnen krijgen. Gewoon in het begin steeds enemy’s spotten en Tanks disabelen. 😛 (En natuurlijk niet te lang blijven doorschieten want voor je het weet knal je tegen de grond en crash je. En altijd afremmen in een Jet als je schiet. ;))

Ik heb al bijna me 2e Service Star met de Jet. 😛 Heb zonet een 20 Killstreak gehaald met alleen de Jet. 😀

0
  45. User  avatar
    1592 XP

bf3 is zowwww realistic dat wanneer ik mijn engineer tool gebruik ik elke vechicle kan maken door een beetje vuur op te spuwen!

0
  46. User  avatar
    718 XP

@bloodlykill

kom op zeg hoe oud ben je ? we weten nu wel dat je dit spel vindt zuigen..

0
  47. User  avatar
    504 XP

[quote]bf3 is zowwww realistic dat wanneer ik mijn engineer tool gebruik ik elke vechicle kan maken door een beetje vuur op te spuwen![/quote]

Lol? Ga MW3 spelen.

0
  48. User  avatar
    1592 XP

Ik vind mijn comment wel een +1 waard hoor

0
  49. User  avatar
    2210 XP

+1. Awsome!

0
  50. User  avatar
    5395 XP

[quote]bf3 is zowwww realistic dat wanneer ik mijn engineer tool gebruik ik elke vechicle kan maken door een beetje vuur op te spuwen![/quote]

Dan heb je BF2 nog niet gespeeld. xD Vergeleken met dat is BF3 enorm erg realistisch. xD

0
  51. User  avatar
    602 XP

Ik heb niemand in me lijst met BF3, dus voeg me toe: nWo_Perry!

Hoe zit het trouwens met headsets in BF3?

ik wil niet al te veel dubbel posts krijgen, daarom zet ik het hierbij.

zieke mod of niet?
    http://einsteinmodz.com/images/products/6bb0e4f83ded33f1b3cade3bf1545d88_main.jpg

en een contoller als zoiets erbij:
    http://www.youtube.com/watch?v=OR0_6Umt1BU

0
  52. User  avatar
    718 XP

mijn K/D is nu 2.91
    en ben nu lvl 51

0
  53. User  avatar
    602 XP

@triangle: netjes, kom ff potjedoen dan?

0
  54. User  avatar
    1377 XP

K/D hoort niks te zeggen in BF3. Je kan heel veel waarde hebben voor het team met een K/D van 0.50 als je veel revived, ammo dropt, door gangen forceerd, sprintje trekt naar de objectives, in een transport heli zit, et cetera.

0
  55. User  avatar
    602 XP

Jaa ik heb ook veel meer point door objectives dan door kills, KD is 1.10 ofzo.

Maar wordt ook wel beter met kills, logisch na 2 dagen…

0
  56. User  avatar
    504 XP

ik kijk daarom ook altijd naar spm

0
  57. User  avatar
    764 XP

Vandaag optijd naar huis en wanneer battlefield3 spelen ;x

0
  58. User  avatar
    5395 XP

[quote]K/D hoort niks te zeggen in BF3. Je kan heel veel waarde hebben voor het team met een K/D van 0.50 als je veel revived, ammo dropt, door gangen forceerd, sprintje trekt naar de objectives, in een transport heli zit, et cetera.[/quote]

Precies. W/L is in BF3 veel belangrijker als K/D. Net als S/M. 🙂

0
  59. User  avatar
    718 XP

W/L vindt ik dus niet belangrijk xD kijk ik nooit na

0
  60. User  avatar
    602 XP

De game in het algemeen is gewoon belangrijk 😀

0
  61. User  avatar
    1956 XP

Vinden jullie niet dat 24 players op console een beetje weining is?

0
  62. User  avatar
    718 XP

@ aardappel

Nee, ik vind het goed zo

0
  63. User  avatar
    504 XP

nwo_perry vette signature mag ik hem jatten?>\(A)

0
  64. User  avatar
    1512 XP

[quote]Vinden jullie niet dat 24 players op console een beetje weining is?[/quote]Ik vind het ook wel mooi zo
    ze mochten op de grotere maps (operation firestorm etc.) wel wat meer spelers zetten

0
  65. User  avatar
    602 XP

[quote]nwo_perry vette signature mag ik hem jatten?>\(A)[/quote]

[url=http://lmgtfy.com/?q=Battlefield+3+signature+enjin]hier[/url]

Je soldier ID is de code die bij je battlelog staat.
    Daar ga je naar stats, en dan zie je in je adresbalk een code staan. Dat is je soldier id

0
  66. User  avatar
    233 XP

Effe een vraag, ik las een tijdje geleden op de site dat ze die tactical light zouden gaan dimmen.
    Weet iemand of dit met de aankomende patch gaat gebeuren.
    Ik vind het echt zwaar irritant , het lijk ook wel of steeds meer spelers het gaan gebruiken
    is dit jullie ook opgevallen ?

0
  67. User  avatar
    718 XP

Ik ben een nieuwe youtube account begonnen, waar ik battlefield 3 filmpjes ga uploaden in HD. Het zit nog in de begin fase maar binnen kort komen er filmpjes op te staan 😉 En als je nu al fan ben willen jullie dan ff op me abboneren xD

[url]http://www.youtube.com/user/BattlefieldUnited101[/url]

0
  68. User  avatar
    1592 XP

Vind battlelog egt zuigen… Elite (free version) heeft alles wat battlelog heeft en meer! (behalve dat hooah! WUHAHAAH wat een faal add on) misschien dat battlelog binnenkort ook heatmaps krijgt?

0
  69. User  avatar
    602 XP

[quote]Ik ben een nieuwe youtube account begonnen, waar ik battlefield 3 filmpjes ga uploaden in HD. Het zit nog in de begin fase maar binnen kort komen er filmpjes op te staan 😉 En als je nu al fan ben willen jullie dan ff op me abboneren xD

[url]http://www.youtube.com/user/BattlefieldUnited101[/url][/quote]

okee, ben benieuwd
    heb je geabboneerd

0
  70. User  avatar
    1956 XP

[quote]Ik ben een nieuwe youtube account begonnen, waar ik battlefield 3 filmpjes ga uploaden in HD. Het zit nog in de begin fase maar binnen kort komen er filmpjes op te staan 😉 En als je nu al fan ben willen jullie dan ff op me abboneren xD

[url]http://www.youtube.com/user/BattlefieldUnited101[/url][/quote]

Haha leuk, ik ga subscriben:) maak je er dan ook een commentary van?

0
  71. User  avatar
    5395 XP

[quote]Effe een vraag, ik las een tijdje geleden op de site dat ze die tactical light zouden gaan dimmen.
    Weet iemand of dit met de aankomende patch gaat gebeuren.
    Ik vind het echt zwaar irritant , het lijk ook wel of steeds meer spelers het gaan gebruiken
    is dit jullie ook opgevallen ?[/quote]

Dat gebeurd in aankomende Patch ja. 😉 Ik heb er ook last van dat steeds meer mensen dat gaan gebruiken.

0
  72. User  avatar
    233 XP

Dank je ik vind het maar voor noobs ook. Bij close combat zie ik vaak geen ene t*fus gelukkigen gaan ze het binnekort dimmen.

0
  73. User  avatar
    602 XP

jaa, hoop dat die patch wel ff morgen komt ofzo.

hij wordt echt huge groot, veel veranderingen.
    Hoop dat ze op de BF3 forums wel even naar de community luisteren, bijvoorbeeld tijdens 2 games je classes aanpassen, en de game leaven etc.

0
  74. User  avatar
    586 XP

tactical light vind ik wel lachen:P
    lamp tegen lamp en dan kijken wie er geluk heeft xD

0
  75. User  avatar
    602 XP

jaa voor nubs zoals jou…

0
  76. User  avatar
    504 XP

[quote]jaa voor nubs zoals jou…[/quote]

zoals jij..

0
  77. User  avatar
    278 XP

tacticallight ftw

0
  78. User  avatar
    602 XP

het spijt me @mrgreen

0
  79. User  avatar
    5395 XP

De patch is al gereleased voor de PC versie van BF3. Wij zijn binnenkort aan de beurt. 🙂

0
  80. User  avatar
    1356 XP

welke klas is het beste om mee te beginnen >?

0
  81. User  avatar
    602 XP

Engineer denk ik, in tank zitten en dan telkens repairen

0
  82. User  avatar
    718 XP

Kutzooi battlelog werkt nog steeds niet ….

0
  83. User  avatar
    602 XP

Bij mij gewoon wel!?

0
  84. User  avatar
    718 XP

ik kan niet inloggen op battlelog al vanaf de release … staat dat ik bf3 niet heb… en kan me wachtwoord en email niet veranderen op EA

0
  85. User  avatar
    602 XP

ga dan eens naar origin!? moet je fftjes checken.

0
  86. User  avatar
    718 XP

werkt ook niet, daar wil die helemaal niet inloggen via psn

0
  87. User  avatar
    602 XP

okee want ik had er eerst ook problemen mee.

probeer gewoon even via playstation.com je wachtwoord op te vragen

0
  88. User  avatar
    718 XP

het wachtwoord weet ik wel van me psn.. ik kan ook gewoon inloggen .. maar het lukt maar niet om op baatlelog tekomen

0
  89. User  avatar
    5395 XP

[quote]het wachtwoord weet ik wel van me psn.. ik kan ook gewoon inloggen .. maar het lukt maar niet om op baatlelog tekomen[/quote]

En hier de Fix:

Download Origin (van de EA website) log met je EA account in op Origin, link je account met je PSN account en volg de andere stappen van Origin. Nu naar Battlelog en inloggen. (Met je Origin account) Easy As That. 🙂

Als je verder nog problemen tegenkomt, laat het dan weten. 😉

0
  90. User  avatar
    718 XP

en hoe link ik me psn aan me EA acc ? alles is zo ontiegelijk onduidlijk op die sites van EA

0
  91. User  avatar
    411 XP

Ik heb het even voor je opgezocht en kwam hierop uit.
    [url=http://forums.electronicarts.co.uk/5118551-post2.html]Linkje[/url]

Het is een oud bericht dus Battlefield 3 kenden ze daar nog niet.
    Ik ga er vanuit dat het op dezelfde manier gaat.

0
  92. User  avatar
    5395 XP

Eehm, je start Origin op, je logt in en je krijgt automatisch de melding om andere accounts aan je Origin account te koppelen.

0
  93. User  avatar
    718 XP

Het lukt niet, laatmaar hangen heb het al tevaak geprobeert

0
  94. User  avatar
    5395 XP

[quote]zoals jij..[/quote]

“Zoals jou” mag ook..

0
  95. User  avatar
    1592 XP

[quote]”Zoals jou” mag ook..[/quote]

nee het is zoals jij, volledige zin is” zoals jij bent” dus zoals jij en niet jou

0
  96. User  avatar
    5395 XP

[quote]nee het is zoals jij, volledige zin is” zoals jij bent” dus zoals jij en niet jou[/quote]

Nee, het gaat hier om een vergelijking, (meestal het geval met “zoals” hè) dus mag zowel “zoals jij” als “zoals jou”. Die laatste komt vaker voor in de volkstaal.

Nja, ik weet het ook niet zeker. Bewijs maar dat ik het fout heb. 🙂

Mod edit: hou het nou eens ontopic, 2 posts achter elkaar die nergens over gaan. Gr. P_layboy_PV_

@Mod

Lol, PSX Sense is toch een Blog (/Nieuws Site)? En dit is toch een community? Je mag toch zeggen wat je wilt? Het gaat toch om de communicatie? 😛

Oké het is niet ontopic. Maar je hoeft niet meteen zo “streng” te zijn hoor. 🙂 (Het had wel indirect met het topic te maken :$)

0
  97. User  avatar
    1592 XP

ik kan niet wachten op bf3 patch!!!

(ps: @mod als alles zo serieus word aangepakt hoeft het voor mij niet meer. Je verwacht tog niet dat we een nieuw topic gaan aanmaken bij elke discussie damm??)

0
  98. User  avatar
    602 XP

Jongens, geld voor jullie allebei.

Er is net al een post verwijderd van jullie allebei, dan moet je er niet over door blijven gaan.

Mod is niet alleen voor de naam, je moet ook wel zorgen dat het netjes blijft op de site en dergelijke.

tuurlijk hoef je hier geen nieuwe discussie over te maken, maar vecht het lekker uit op msn ofzo.

0
  99. User  avatar
    5395 XP

[quote]ik kan niet wachten op bf3 patch!!!

(ps: @mod als alles zo serieus word aangepakt hoeft het voor mij niet meer. Je verwacht tog niet dat we een nieuw topic gaan aanmaken bij elke discussie damm??)[/quote]

Ja precies > @Mod; daar heb jij ook weer meer werk aan dus heb je eigenlijk nu gewoon een win-win situatie. 🙂

[quote]Jongens, geld voor jullie allebei.

Er is net al een post verwijderd van jullie allebei, dan moet je er niet over door blijven gaan.

Mod is niet alleen voor de naam, je moet ook wel zorgen dat het netjes blijft op de site en dergelijke.

tuurlijk hoef je hier geen nieuwe discussie over te maken, maar vecht het lekker uit op msn ofzo.[/quote]

Oké papa, ik hou op. :$

0
  100. User  avatar
    602 XP

[quote]ik kan niet wachten op bf3 patch!!!

(ps: @mod als alles zo serieus word aangepakt hoeft het voor mij niet meer. Je verwacht tog niet dat we een nieuw topic gaan aanmaken bij elke discussie damm??)[/quote]

Ik heb het nu uitgelegd, stop nou maar met zo negatief reageren, ik heb patty ook al een waarschuwing gegeven.

0