Forum

Topic: [OOT] Battlefield 3

Anoniem's avatar

Het is alweer de 12de game uit de Battlefield franchise en vandaag is de eerste teaser verschenen. Hier kan je nogmaals alles lezen wat er vandaag is vrijgekomen en bekijk de teaser hieronder!

In de herfst van dit jaar komt de game uit. Bespreek hier alles over Battlefield 3 en kijk jij uit naar deze game ?

Ikzelf persoonlijk wel en zit op deze echt te wachten. Hopelijk krijgen we binnenkort veel gameplaybeelden te zien van Battlefield 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2.391 reacties

  1. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    echt ooh ik had nWo_joeyvdlee die stond bij je psn naam dingetje recht bovenhoek van je post info ding 🙂

    ja dat was het ook maar dat was mijn oude acc,ben vergeten te veranderen:P zal het meteen doen.

  2. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    ja dat was het ook maar dat was mijn oude acc,ben vergeten te veranderen:P zal het meteen doen.

    haha okee ik heb ondertussen je andere ding al toegevoegd. Moet wel ef wennen trouwens in het begin hoor aan welke gamertag wie is. Ook moet ik zeggen in bad company 2 was ik niet geweldig met voertuigen. Dus ik zal het ef goed moeten leren eerst helicopters en jets enzo

  3. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    haha okee ik heb ondertussen je andere ding al toegevoegd. Moet wel ef wennen trouwens in het begin hoor aan welke gamertag wie is. Ook moet ik zeggen in bad company 2 was ik niet geweldig met voertuigen. Dus ik zal het ef goed moeten leren eerst helicopters en jets enzo

    dat is zeker geen probleem dit is men 1 ste bf dusjaa moet ook maar kijken,maar ben in cod wel master:P nee grapje kan het wel zit niet voor niks in nWo,maar bf3 demo ging wel goed.
    maar gaan die voertuigen makkelijk of zijn ze stroef?

  4. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    dat is zeker geen probleem dit is men 1 ste bf dusjaa moet ook maar kijken,maar ben in cod wel master:P nee grapje kan het wel zit niet voor niks in nWo,maar bf3 demo ging wel goed.
    maar gaan die voertuigen makkelijk of zijn ze stroef?

    haha ik heb eigenlijk bijna altijd battlefield gespeeld. Maar CoD haal ik ook bijna elk potje scores van 30 tot 40 om 5 a 10 ofso. :p Uuhhm het is niet stroef maar de besturing van voertuigen is redelijk realistisch. de eerste 10 keer zul je ook zeker crashen als je met een helicopter probeert de vliegen hahahah ach je krijgt het vanzelf door maar de een heeft er gewoon meer gevoel voor als de ander

  5. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    haha ik heb eigenlijk bijna altijd battlefield gespeeld. Maar CoD haal ik ook bijna elk potje scores van 30 tot 40 om 5 a 10 ofso. :p Uuhhm het is niet stroef maar de besturing van voertuigen is redelijk realistisch. de eerste 10 keer zul je ook zeker crashen als je met een helicopter probeert de vliegen hahahah ach je krijgt het vanzelf door maar de een heeft er gewoon meer gevoel voor als de ander

    okee thnx for info:)
    maar moet nu eten want ga zo trainen,ltrz

  6. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    he patty je vriendenlijst op PSN is vol man xd ik heb mausi en joeythekilla al wel toegevoegd. Noem mij trouwens maar Rietveld via de headset dan anders weten we nooit welke joey er bedoelt wordt hahaha

    haha nee is niet zo koud maar ik weet niet hoe het komt voelt net of al dat bloed uit me handen is ofso echt een kutgevoel xd en kan ook totaal net typen gamen of schrijven nu 😛

    Oh.. Ik zal straks wel ff een paar “gasten die je toevoegen als je een Nuke op MW2 haalt” er uit knikkeren. 😛

    yep,en iedereen zen lievelingswapen vinden xD

    Precies, er zijn nieuwe wapens in BF3 die niet in de beta zaten.. 😛

    haha okee ik heb ondertussen je andere ding al toegevoegd. Moet wel ef wennen trouwens in het begin hoor aan welke gamertag wie is. Ook moet ik zeggen in bad company 2 was ik niet geweldig met voertuigen. Dus ik zal het ef goed moeten leren eerst helicopters en jets enzo

    Ik vlieg jullie wel met de Heli dan 😛 hoewel ik nog nooit een heli heb bestuurt in BF op de console,.. Ook geen jet trouwens.. Maar op de PC weet ik wel hoe de controls zijn. xD

  7. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    dat is zeker geen probleem dit is men 1 ste bf dusjaa moet ook maar kijken,maar ben in cod wel master:p nee grapje kan het wel zit niet voor niks in nwo,maar bf3 demo ging wel goed.
    Maar gaan die voertuigen makkelijk of zijn ze stroef?

    het was geen demo!!!!!!!!!!!!!!:p

  8. 2527 XP
    Sixstar6's avatar

    ik heb hem boys kijk de foto lol..

  9. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    ik heb hem boys kijk de foto lol..

    Welke foto? xD

  10. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    omfg ben je dom zn profiel foto

  11. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik Bn pro in vliegen! Vooral als het Gta controls zouden zijn xD

  12. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    omfg ben je dom zn profiel foto

    Ik zat op iPod, dan zie je geen profiel foto’s.. -_-

  13. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    haha jaa ik ben wel redelijk goed. heb alleen net een andere tv zo’n beeldbuis -__- me LCD was kaputt gegaan. maar als je me toe wil voegen xjoeyxx is gewoon psn naam 🙂

    trouwens met dit weer als ik thuis kom zijn mijn handen helemaal verkleumd enzo en dan kan ik echt niet normaal spelen -_- hebben jullie misschien een tip hoe dat gevoel sneller weggaat? voelt net alsof ik me vingers niet onder controle heb

    Pagga slaan ^^

  14. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    Oh.. Ik zal straks wel ff een paar “gasten die je toevoegen als je een Nuke op MW2 haalt” er uit knikkeren. 😛

    Precies, er zijn nieuwe wapens in BF3 die niet in de beta zaten.. 😛

    haha jaa je moet het even onder de knie krijgen maar als je het kan domineer je ook wel hoor met een helicopter een goede co-pilot een vriend van mij kan zoooooo goed vliegen he. Altijd als ik bij hem zit klaren we iedereen hahahah 🙂

    Ik vlieg jullie wel met de Heli dan 😛 hoewel ik nog nooit een heli heb bestuurt in BF op de console,.. Ook geen jet trouwens.. Maar op de PC weet ik wel hoe de controls zijn. xD

    ja je moet het ef onder de knie krijgen maar als je het kan klaar je wel iedereen

    Pagga slaan ^^

    hahahahah ik wist dat die een keer moest gaan komen

    ik heb hem boys kijk de foto lol..

    haha nice waar heb je hem vandaan gehaald? 🙂

  15. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    haha jaa ik ben wel redelijk goed. heb alleen net een andere tv zo’n beeldbuis -__- me LCD was kaputt gegaan. maar als je me toe wil voegen xjoeyxx is gewoon psn naam 🙂

    trouwens met dit weer als ik thuis kom zijn mijn handen helemaal verkleumd enzo en dan kan ik echt niet normaal spelen -_- hebben jullie misschien een tip hoe dat gevoel sneller weggaat? voelt net alsof ik me vingers niet onder controle heb

    klik hier, denk dat je hier wel wat mee kan. 😛

  16. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    ja je moet het ef onder de knie krijgen maar als je het kan klaar je wel iedereen

    Ah, heb die controls zo onder de knie. 😛 Speel ook op de PC met een gemodde PS3 controller, dus zal voor mij niet zo moeilijk zijn. 🙂

  17. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    klik hier, denk dat je hier wel wat mee kan. 😛

    hahaha ja dat gaat me een beetje te ver :p maar toch bedankt 🙂

    Ah, heb die controls zo onder de knie. 😛 Speel ook op de PC met een gemodde PS3 controller, dus zal voor mij niet zo moeilijk zijn. 🙂

    ooh okee 😛 nou beter dan 🙂

  18. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Ik zat op iPod, dan zie je geen profiel foto’s.. -_-

    Haha sorry man, was gwn grapje.

  19. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Haha sorry man, was gwn grapje.

    xD Np man

  20. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    we kijrgen geen battlefield 1942 er meer bij, is besvestigd op twitter account van ea.
    In plaats daarvan krijgen we alle content eerder-_-.
    En ik kocht het spel net om die game xD

  21. 844 XP
    thom430's avatar

    Klopt.

    Voor hoeveel heb je gepreorderd? Ik voor 52 Euro. (Limited Edition) 😛

    Ja, maar ik hoor iedereen op youtube zeggen die de game al heeft zo van BF3 Beta is echt shit vergeleken met de echte game, veel beter! Enzo. En ik vond de Beta al enorm goed en verslavend.. 😛 En nu zijn de graphics beter, zitten er nog wat nieuwe wapens in, zijn alle bugs er uit en zijn andere aspecten van de game enorm verbeterd. (+ nog wat nieuwe dingen enzo) 😀

    Niet echt verrassend, het verschil tussen BFBC2 bèta en wat in de winkel lag was ook erg groot.
    De bèta zal wel zoals gewoonlijk gewoon voor de servers zijn geweest.

  22. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    En heeft iemand hem al???:D

  23. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    En heeft iemand hem al???:D

    Ja.. sixstar6

  24. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Al wat meer nieuws waar die verkocht word op dit moment?

  25. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Nog één dag damn morgen ben ik gelukkig vrij dus hele dag gamen gamen gamen, wat een verbluffende beelden!

  26. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Gamemani verkoopt de game al.

  27. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    Aaaaaaah ik heb net me limted edition in de post gehad :d :d :d :d :d :d ee dag te vroeg dus jeeeeeeeeejjjj :d :d :d :d

    ja.. Sixstar6

    ja ik ook ben zoo blij :d

  28. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Aaaaaaah ik heb net me limted edition in de post gehad :d :d :d :d :d :d ee dag te vroeg dus jeeeeeeeeejjjj :d :d :d :d

    ja ik ook ben zoo blij :d

    waar had je hem besteld dan???

  29. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    waar had je hem besteld dan???

    gamedumper.nl

  30. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Gamemani verkoopt de game al.

    Heb jij een bevestiging???

  31. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    Bij mij verkopen ze hem al in elke game winkel

  32. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Bij mij verkopen ze hem al in elke game winkel

    en waar is bij mij? en welke winkels?

  33. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    Gelderland Nijmegen… Gamemania, bartsmit, intertoys, freerecordshop,

  34. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Net sms ontvangen dat bf3 nu te halen is…. Maar heb echt buikpijn.. misschien blinde darm ontsteking

  35. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    En ik krijg m morgen pas …

    Mausi, niet ziek worden nu BF3 heel toevallig uit is xD

  36. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Nou ik heb hem! Limited Edition jeweetzeluuf!!! Nu ff opstarten leren voor wiskunde en installeren en dan lekker knalle!!!!

  37. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik ben het nu ook die hard aan het spelen! Helicopters enzo is nog wel wennen haha mijn advies: Ga de eerste week met niemand samen in een heli of vliegtuig ;p

  38. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ik heb em ook al!

  39. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    NAKKERS!! xD Heb m nog niet!! Nja moet toch leren..

  40. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Als iemand ff samen wil spelen voeg me dan maar ff toe
    PSN: nWo_Spike

  41. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Kan je nu wel gwn samen zonder dat je ergens anders kom dan bij je vriend in de squad?

  42. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    zo gaaf!
    alleen jmmr ,ik heb al 4x damavand peak gespeelt,en geen een keer die epic afdaling gedaan:( 😛

  43. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    zo gaaf!
    alleen jmmr ,ik heb al 4x damavand peak gespeelt,en geen een keer die epic afdaling gedaan:( 😛

    Hahahahhahahhahahhah faaaaaaal.. echt kut voor je Joey morgen wordt jet beter wand…
    Morgen ben ik vroeg online wand ben morgen ziek… Mijn blinde darm onsteking luisterde naar mijn uitstel TOT die datum xD
    Yeeeey

  44. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Hahahahhahahhahahhah faaaaaaal.. echt kut voor je Joey morgen wordt jet beter wand…
    Morgen ben ik vroeg online wand ben morgen ziek… Mijn blinde darm onsteking luisterde naar mijn uitstel TOT die datum xD
    Yeeeey

    na ik weet al wanneer je afdaling doet,in rush mode met aanvallen:P
    maar ik moet morge tot half3 dan ga ik ook no-lifen hehe,moet nu boekverslag maken voor morgen hahaha

  45. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Verkopen ze al bij FreeRecordShop?

  46. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    na ik weet al wanneer je afdaling doet,in rush mode met aanvallen:P
    maar ik moet morge tot half3 dan ga ik ook no-lifen hehe,moet nu boekverslag maken voor morgen hahaha

    ja je moet de US deployment hebben. Ik heb trouwens vandaag ef met de helicopters proberen te vliegen het is heel anders als in bad company 2 het is fucking moeilijk nu hahahah

  47. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ben nu unlucky dat ik BF3 nog niet heb, maar morgen ben ik lucky! Want ik krijg hem morgen en morgen ben ik om 11:30 al vrij! 😀 En heb vrijdag maar 1 lesje xD

  48. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    Ben nu unlucky dat ik BF3 nog niet heb, maar morgen ben ik lucky! Want ik krijg hem morgen en morgen ben ik om 11:30 al vrij! 😀 En heb vrijdag maar 1 lesje xD

    haha dan heb je alsnog meer tijd als ik er al in zitten denk ik 😛 ik moet morgen na 7 uur les gelijk naar de fysio -_- Dus ik ben s’avonds pas thuis en dan moet ik een boekverslag en een geschiedenis PO gaan maken dus van het weekend pas weer tijd 🙁

  49. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    haha dan heb je alsnog meer tijd als ik er al in zitten denk ik 😛 ik moet morgen na 7 uur les gelijk naar de fysio -_- Dus ik ben s’avonds pas thuis en dan moet ik een boekverslag en een geschiedenis PO gaan maken dus van het weekend pas weer tijd 🙁

    morgee onwijs veel tijd,en vrijdag ook s’avonds dus dat word no-lifen!@

  50. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    hy rooooooooooooooccckktttt:horny:

  51. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    haha dan heb je alsnog meer tijd als ik er al in zitten denk ik 😛 ik moet morgen na 7 uur les gelijk naar de fysio -_- Dus ik ben s’avonds pas thuis en dan moet ik een boekverslag en een geschiedenis PO gaan maken dus van het weekend pas weer tijd 🙁

    Kut voor je, maar ik kan en ga ook niet de hele dag gamen, heb namelijk School Examens over net iets meer dan een week..

    morgee onwijs veel tijd,en vrijdag ook s’avonds dus dat word no-lifen!@

    Ik weet zonder dat ik de game al gespeeld heb de beste tactiek op de Rush game mode op de map Kharg Island als je de Defenders bent. xD

  52. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    bf3 goed of niet?? fast need reply

  53. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=gT4Um0NZow0&feature=feedu
    kijk dat maar, want jij ben een cod gamer toch?
    moet je wel ff doorkijken want eerste begint hij een beetje met afkraken maar later legt hij het spel goed uit..

  54. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Kut voor je, maar ik kan en ga ook niet de hele dag gamen, heb namelijk School Examens over net iets meer dan een week..

    Ik weet zonder dat ik de game al gespeeld heb de beste tactiek op de Rush game mode op de map Kharg Island als je de Defenders bent. xD

    we gaan in teamwork keihard ownen.. patty ik benoem jouw TOT squad leader… Denk je dat je dat aan kan? XD

  55. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    we gaan in teamwork keihard ownen.. patty ik benoem jouw TOT squad leader… Denk je dat je dat aan kan? XD

    Nah xD Battlefield 3 is eigenlijk m’n eerste Battlefield op console (als je die BF1943 niet meetelt) 😛 beter doen we keer om keer verschillende squad leader 😛

  56. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ik zal bf3 halen btw heb precies hetzelfde gevoals als niels in beta werd ik so fucking boos, maar soms ging je zow goed pakte je 5 mensen achter elkaar die gevoel is gewoon egt goed in bf3 :p

  57. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik zal bf3 halen btw heb precies hetzelfde gevoals als niels in beta werd ik so fucking boos, maar soms ging je zow goed pakte je 5 mensen achter elkaar die gevoel is gewoon egt goed in bf3 :p

    Heel verstandig xD

  58. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Nah xD Battlefield 3 is eigenlijk m’n eerste Battlefield op console (als je die BF1943 niet meetelt) 😛 beter doen we keer om keer verschillende squad leader 😛

    WUUUT Heb je niet eens bad company 1/2 gespeeld? Dat waren ook echt goede games man!

  59. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    WUUUT Heb je niet eens bad company 1/2 gespeeld? Dat waren ook echt goede games man!

    Ja dat vond ik dus niet xD ik houd wel van de klassieke BF games (BF1942, BFvietnam, BF2) 🙂 maar niet van die sub-franchise Bad Company.. En BF3 is van de klassieke BF franchise. 🙂

  60. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    me streak is 11 😀
    btw je kan ook quick scope 😛

  61. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Heey,

    Iedereen kent het probleem van de bat van BF3 wel. Maar wat zijn er nog van deze bugs overgebleven?
    En dit is niet een afkraak topic voor Battlefield. Want het is de beste game ever 😀
    Dingen die ik zelf tegen ben gekomen.
    Als een teamlid met een tank over je heen rijd, dan sta je in 1 keer in de tank zeg maar 😐
    Zwarte punten die uit de muren kwamen steken.
    Reed in een level in een Jeep. Normaal als je bijv. de zee in pleurt word je er uit gezet. Nou reed ik door een heel klein plasje, en ik werd er uitgezet:| En me teammaat ook. Maar auto reed gewoon door 😛
    En heb nog ontiegelijk veel last van lag 😐

    En niet een bug, maar wat ik gods vervelend vind, is als je potje klaar is. Je eerst moet wachten tot volgende potje begint, en je dan pas af kan sluiten. En terug naar het menu gaan!

    Vertel wat jij hebt gevonden!!!\

    ps. @mods. Ik vond dat dit niet echt in het OOT thuis hoorde. En omdat er zo veel commotie de afgelopen dagen om is geweest, vond ik het een appart topic waard!

  62. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    me streak is 11 😀

    btw je kan ook quick scope 😛

    Ga weg als je dat ga doen beter

  63. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb m 🙂

  64. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    heb hem bij intertoys gereseveert tijd geleden, kreeg gister rond 11 uur bericht dat ze het spel zo juist verzonden hebben… en heb hem nog niet -_-“

  65. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    heb hem bij intertoys gereseveert tijd geleden, kreeg gister rond 11 uur bericht dat ze het spel zo juist verzonden hebben… en heb hem nog niet -_-“

    me too bij intertoys. gister ook smorgens mailtje dat hij was verzonden.
    hoop toch echt dat hij er vandaag bij zit, anders dien ik een klacht in. xD

  66. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    Btw ik heb hem nu binnen gekregen 😉

  67. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik weet niet, ben nog niet thuis. 🙁

  68. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik heb hem met back to kharkland besteld.. maar niet gekregen… Takje Wijf bij de bartsmit

    Maar heb wel een headset van jabra gekregen een jabra bt2045

  69. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik begrijp Niet waar mensen over moeten klagen in BF3, alles werkt zo goed als perfect hier, en het spel ziet er naar mijn mening echt wel beter uit als de beta, en de game is VEEEEEL leuker als de beta! Geweldig spel, niet normaal, echt gewoon geniaal spel! 9,8 / 10 (-0,2 voor de bugs :P)

    En die voertuigen zijn echt makkelijk te besturen xD begrijp niet waar iedereen mee zit, ik ben zonder oefenen geen een keer gecrasht met Heli en Jet 😛 heb er ook nog eens wat kills mee gemaakt de eerste keer! 🙂

  70. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    hoe weet ik dat mijn ps3 die xtra update voor het beeld heeft gemaakt?

    waar maak ik battlelog aan?

  71. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    hoe weet ik dat mijn ps3 die xtra update voor het beeld heeft gemaakt?

    waar maak ik battlelog aan?

    Geen idee en je moet hier inloggen met je Origin / EA Account: Battlelog.Battlefield.com dan activeer je je account. 🙂

  72. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    hoe weet ik dat mijn ps3 die xtra update voor het beeld heeft gemaakt?

    waar maak ik battlelog aan?

    Die heeft je ps3 sowieso omdat je HDD genoeg geheugen heeft heeft Dice ervoor gezorgd dat je die texture pack sowieso krijgt

    Ik heb hem met back to kharkland besteld.. maar niet gekregen… Takje Wijf bij de bartsmit

    Maar heb wel een headset van jabra gekregen een jabra bt2045

    ff dat je het weet je krijgt Back to Kharkand sowieso als je de collector’s edition hebt besteld maar je kan hem nog niet krijgen omdat het pas morgen uitkomt! Dan krijg je het sowieso vanwege de online pass die je als het goed is al hebt ingevoerd!

  73. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    Die heeft je ps3 sowieso omdat je HDD genoeg geheugen heeft heeft Dice ervoor gezorgd dat je die texture pack sowieso krijgt

    ff dat je het weet je krijgt Back to Kharkand sowieso als je de collector’s edition hebt besteld maar je kan hem nog niet krijgen omdat het pas morgen uitkomt! Dan krijg je het sowieso vanwege de online pass die je als het goed is al hebt ingevoerd!

    dat dus

  74. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    rpk is wel overpowerd man

  75. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik vind squadteamdeahtmatch echt lauw man… Dat is echt teamwork

  76. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    haha jaa klopt 😛 zo ik was net killer :O ik had 4 potjes achter elkaar waar ik eerste was met boven de 6000 punten :O

    hee patty mausi en joeythekilla zullen we morgen middag ef met ze alle in een squad spelen als jullie tijd hebben? Ik invite jullie wel steeds in squad maar jullie kwamen niet xd

  77. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    BF3 OWNSSSSSSS eigenlijk moet ik eeen boek lezen voor school.. fuck dat lol

  78. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    BF3 OWNSSSSSSS eigenlijk moet ik eeen boek lezen voor school.. fuck dat lol

    ik moest een boekverslag maken. Fuck dat. 🙂 ook moet ik eigenlijk naar bed moet morgen vroeg op. Fuck dat. 🙂

  79. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    ik moest een boekverslag maken. Fuck dat. 🙂 ook moet ik eigenlijk naar bed moet morgen vroeg op. Fuck dat. 🙂

    Now your talking 😀

  80. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Het probleem is er nog steeds… Dat probleem dat je niet met je squad bij elkaar kom ingame…

  81. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Wat ik een probleem vind (geen bug maar toch) is het feit dat je met de.mensen waarmee j in het menu een squad hb ge maakt ingame Nogsteeds uit elkaar valt..
    Hoe Kn j dan ooit lkkr teamwork spelen met vrienden.. dan naar mengoltjes die niet luisteren

  82. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Wat ik een probleem vind (geen bug maar toch) is het feit dat je met de.mensen waarmee j in het menu een squad hb ge maakt ingame Nogsteeds uit elkaar valt..
    Hoe Kn j dan ooit lkkr teamwork spelen met vrienden.. dan naar mengoltjes die niet luisteren

    Je moet dan een server uit de server browser joinen waar nog niet veel mensen in zitten. Anders join je een server waar bijvoorbeeld nog 4 plekjes vrij zijn, en dan word je opgesplitst door autobalancing..

  83. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    haha jaa klopt 😛 zo ik was net killer :O ik had 4 potjes achter elkaar waar ik eerste was met boven de 6000 punten :O

    hee patty mausi en joeythekilla zullen we morgen middag ef met ze alle in een squad spelen als jullie tijd hebben? Ik invite jullie wel steeds in squad maar jullie kwamen niet xd

    Ja is goed. Ik kwam niet want ik zat echt in een enorm lekker potje met veel Jet kills. 😛 Trouwens, je kan geen eens bommen onder de jet, de enige dingen die je kan zijn Heat Seaking Missiles, Radar Guided Missiles en Rocket Pods, maar geen bommen die je boven het doel kan laten vallen.. Erg, erg jammer… 🙁 (of ik heb verkeerd gekeken..)

  84. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ja is goed. Ik kwam niet want ik zat echt in een enorm lekker potje met veel Jet kills. 😛 Trouwens, je kan geen eens bommen onder de jet, de enige dingen die je kan zijn Heat Seaking Missiles, Radar Guided Missiles en Rocket Pods, maar geen bommen die je boven het doel kan laten vallen.. Erg, erg jammer… 🙁 (of ik heb verkeerd gekeken..)

    Moet je misschien nog vrijspelen

  85. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    nee kan niet, kijk maar op battlelog.
    en scar is opzich lekker wapen, maar zo klein magazijn:S

  86. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    facking veel bugs ze zijden dat ze die beta bugs gefixt hadden, nou nee squad werkt nog niet!!!!!!!!!! ik weet nog toen die met black ops was en iedereen aan rage was ik zie geen verschil hier, bij begin black ops werkte matchmaking ook voor geen fuck zelfde verhaal als met bf3. Verder vind ik het een goed spel alleen jammer dat die bugs je soms zow pissed maken waarvan je koppijn krijgt

    maar verder geniaal, wanneer je in huis bent zie je gewoon die zonnestralen door de raam komen facking epic

  87. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    hahahahahaha http://www.youtube.com/watch?v=oyVDIi_dIck

  88. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Lol xD

    Battlefield 3 is ondertussen al 10 Miljoen keer verscheept!

    😀

  89. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    wtf… ik kom niet op battlelog ? kan iemand uitleggen hoe dat werkt ? snap er geen kut van

  90. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    wtf… ik kom niet op battlelog ? kan iemand uitleggen hoe dat werkt ? snap er geen kut van

    Ik snap het zelf ook niet … Uitleg Please

  91. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Ik snap het zelf ook niet … Uitleg Please

    battlelog.battlefield.com
    daar moet je inloggen met volgens mij dezelfde gegevens als waarmee je op je ps3 inlogt. anders ff accountje aanmaken.
    ik heb er vanmorgen nog op gezeten. 🙂

  92. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    ja je meot eerst wel 1 keer mp gespeeld hebben, anders denk hij dat je geen bf hebt

  93. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    hahah wat een bf rookies hier:P
    Eerste bf game zeker?:P
    Wanneer houden we een bf psx party dan?:D

  94. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    @ x Dutchsoldier

    Nee, toevalig niet

    als ik inlog dan staat er dit ( Buy BF3 to get access to Battlelog ) terwel ik bf3 kapot speel xD ?

  95. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    hahah wat een bf rookies hier:P
    Eerste bf game zeker?:P
    Wanneer houden we een bf psx party dan?:D

    hahah jaa viel mij ook op. maarja geef ze een kans ze zijn enthousiast over battlefield dusja even wennen battlefield is nou eenmaal best een lastige game als je het voor het eerst speelt.

  96. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Wie heeft allemaaal battlelog hiero? iemand voeg me maar toe als je een keer wilt spelen ofso

    Battlelog: Headcot
    Psn: Yousefino

  97. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    Net kill streak 35 gehaald

  98. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Lol 35 KS? Welke mode?

    Wie mij wil adden op BattleLog: Patmakz

  99. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Lol campaign slaat nergens de enemy schiet alleen op jou

  100. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Wie heeft oook probleem bij de campaign dat je controller opeens niet meer vibrate ofso? ik heb gechecked of het aan de controller ligt maar datis niet zo.

    Oja bf3 op normal is nogsteeds fukking hard zoals bloodykill zegt iedereen schiet op jou