Forum

Topic: [OOT] Battlefield 3

Anoniem's avatar

Het is alweer de 12de game uit de Battlefield franchise en vandaag is de eerste teaser verschenen. Hier kan je nogmaals alles lezen wat er vandaag is vrijgekomen en bekijk de teaser hieronder!

In de herfst van dit jaar komt de game uit. Bespreek hier alles over Battlefield 3 en kijk jij uit naar deze game ?

Ikzelf persoonlijk wel en zit op deze echt te wachten. Hopelijk krijgen we binnenkort veel gameplaybeelden te zien van Battlefield 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2.391 reacties

  1. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Vind iemand anders de PP2000 ook zo chill echt een top wapen! Welk level zijn jullie?

    PP-2000 is idd PRO πŸ˜€ vooral met Flash Supressor. (niet silencer) Dan is er geen “flash” die uit je wapen komt waardoor je vijanden je minder makkelijk kunnen zien en je hebt gewoon dezelfde range en power. Met de silencer lever je hier op in voor het geluidsloos zijn.

    De UMP-45 en de SV98 en de M416 zijn ook pro. Ben nu level 17 πŸ˜€

    mm ik ben een echte sniper!
    nu lvl 17

    Haha, en jij was vandaag nog wel de hele dag “ziek” xD ik ben Lvl 17 zonder me ziek hoeven te hebben gemeld. (H) xD

  2. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Ja full game haal ik ook nog wel dan weet ik het of goeie game is of niet

    Ieder zijn mening.

  3. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    PP-2000 is idd PRO πŸ˜€ vooral met Flash Supressor. (niet silencer) Dan is er geen “flash” die uit je wapen komt waardoor je vijanden je minder makkelijk kunnen zien en je hebt gewoon dezelfde range en power. Met de silencer lever je hier op in voor het geluidsloos zijn.

    De UMP-45 en de SV98 en de M416 zijn ook pro. Ben nu level 17 πŸ˜€

    Haha, en jij was vandaag nog wel de hele dag “ziek” xD ik ben Lvl 17 zonder me ziek hoeven te hebben gemeld. (H) xD

    Ik ben pas level 11 hoe lang duurt die beta nog? Dan weet ik hoeveel tijd ik nog heb om die UMP te halen!

  4. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Haha, en jij was vandaag nog wel de hele dag “ziek” ik ben Lvl 17 zonder me ziek hoeven te hebben gemeld.

    ik heb jammer genoeg ook nog broers met fifa 12…

    Ik ben pas level 11 hoe lang duurt die beta nog? Dan weet ik hoeveel tijd ik nog heb om die UMP te halen!

    volgen mij tot 10 okt.

  5. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    mm ik ben een echte sniper!
    nu lvl 17

    Jij ookal ik haat die kkr kut naab snipers die achter in het map blijven en geen bal uitvoeren om te winnen, als ik kon teamkillen hea….

  6. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Btw wie zich ziek meld voor bf3 heeft wel een heeeeeeeel errg triest leven
    Heel heel heel erg triest

  7. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik ben pas level 11 hoe lang duurt die beta nog? Dan weet ik hoeveel tijd ik nog heb om die UMP te halen!

    Beta duurt tot 10 oktober. Het is nu 1 oktober. Dus reken maar uit. πŸ˜‰

    ik heb jammer genoeg ook nog broers met fifa 12…

    Ik ook.. xD en ze hebben ook die laatste MP van BO gekocht.. -.-‘

    Maar ik ben nu level 22 πŸ˜›

  8. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    whaha no life patty:D

  9. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Die eod bot slaat egt nergens op is soort van rc xd maar zodr nut

  10. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Zie hier een lijst van een aantal dingen die gefixt zijn in BF3 (dankzij de Beta):

    http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=165478&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

    πŸ˜‰

    whaha no life patty:D

    Ik meld me niet “ziek” voor BF3 Beta xD

  11. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    “ziek” haha

  12. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Ik meld me niet “ziek” voor BF3 Beta

    he dat deed ik niet alleen voor beta hoor..:D

  13. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Triest hoor als iemand dat doet btw patty het is nu 3de x dat ik lvl 18 ben geworden?? Wat te doen ik was net 19 nu weer 18

  14. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    heb ik niet gedaan,het had met school te maken…

  15. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    heb ik niet gedaan,het had met school te maken…

    Je vorige post zegt wat anders dat het ook met de beta te maken heeft

  16. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ja dat kwam zo uit he.

  17. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Triest hoor als iemand dat doet btw patty het is nu 3de x dat ik lvl 18 ben geworden?? Wat te doen ik was net 19 nu weer 18

    Huh, hoe kan dat? πŸ˜› ik was zonet ook opeens alle unlocks kwijt.. Heb nu gelukkig alles weer. πŸ™‚

  18. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ben nu lvl 20

  19. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ben nu lvl 20

    Ik 23… Word de laatste tijd hard gepwnd omdat er zulke non-team spelers in me team zitten. Zulke level 1 gastjes… -_- en toch een K/D van 2.1 πŸ™‚ en een W/L van 1.9

  20. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ik 21,ik ga wel als een baas hoor.
    had vanochtend een potje 31-1:D

  21. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik 21,ik ga wel als een baas hoor.
    had vanochtend een potje 31-1:D

    Ik nog nog 8 ofzow …
    Kan niet spelen.. hb verjaardag en shit… Morgen de hele dag!

  22. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    ik 21,ik ga wel als een baas hoor.
    had vanochtend een potje 31-1:D

    Dat is pro xD weetje wat ook pro is? UMP met INV-R scope !! Had zonet daarmee 38-7 ofzo πŸ˜€

  23. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Jow Patty voeg me ff toe ik wil wel is met jou spelen! πŸ˜› nWo_Spike

  24. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Jow Patty voeg me ff toe ik wil wel is met jou spelen! πŸ˜› nWo_Spike

    Komt goed, doe ik straks wel ff πŸ˜‰

  25. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    hoe wil je met elkaar spelen?

  26. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    hoe wil je met elkaar spelen?

    Valt te proberen

  27. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Als je nu lvl 33 bent dan ebn je echt verlsaafd bij mij in BC2 deed ik daar half jaar over omdat je bij bc2 2000000 punten nodig hebt om upte levelen XD

  28. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    ik ben level 19!

  29. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Welk lvl krijg je ump dan?

  30. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Welk lvl krijg je ump dan?

    Moet je met de Engineer kit spelen volgensmij. De (meeste) wapens die je krijgt zijn niet rang gebonden. πŸ˜‰

    Ik ben Level 26 xD

  31. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ump zuigt net als scar h heb ze beide beste wapen is de standaard wapen van de klas en pp2000

  32. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Ump zuigt net als scar h heb ze beide beste wapen is de standaard wapen van de klas en pp2000

    yep scar suckt.

  33. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    nieuwe dag nieuwe kansen xd

  34. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Welk lvl krijg je ump dan?

    level 17 geloof ik maar het is een kutwapen dus gebruik het niet

  35. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    level 17 geloof ik maar het is een kutwapen dus gebruik het niet

    UMP-45 + Relfex RDS + Tactical Light + Silencer is echt de beste loadout xD soms vervang ik die Reflex RDS ook wel voor INRV, dat is een infrarood sight πŸ˜‰

    Maare, ik had me dus ook aangemeld voor de Battlelog bèta, ik kijk er nu op en staat er dat ik level 1 ben? Gister stond er toch echt level 26! Zometeen maar ff kijken op de PS3, maar als ik alles kwijt ben dan faalt het echt heel hard! -_-

  36. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Ik had gisteren zo’n lekker potje ik speelde 32-9 met alleen mijn M9!

  37. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Gelukkig ben ik niet alles kwijt. πŸ˜› ben nu level 27, en die M1014 Shotgun met RDS Sight en Extended Mags en Flechette Ammo is echt pro in de tunnels van Operation MΓ©tro πŸ˜€ (met die Ammo kan je gewoon door de muren heen schieten etc. is een soort FMJ als je dat kent van MW2.. ;))

  38. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Gelukkig ben ik niet alles kwijt. πŸ˜› ben nu level 27, en die M1014 Shotgun met RDS Sight en Extended Mags en Flechette Ammo is echt pro in de tunnels van Operation MΓ©tro πŸ˜€

    Pp2000 is pro in die tunnels

  39. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Pp2000 is pro in die tunnels

    UMP-45 ook πŸ˜›

  40. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Jezus! dat inviten en squad is zulke bullshit! Het werkt gewoon niet! Op het moment begin ik het heel saai te vinden dus nu speel ik met handguns!

  41. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Jezus! dat inviten en squad is zulke bullshit! Het werkt gewoon niet! Op het moment begin ik het heel saai te vinden dus nu speel ik met handguns!

    Oh my beta en nu al saai

  42. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik krijg ook geen squad in 1 team. eerst invite je twee vrienden die beide accepten, als je dan find game doet zitten ze bij de tegenstander??

  43. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Oh my beta en nu al saai

    Ik denk dat ik het wel leuk had gevonden als ik met vrienden had kunnen spelen!

    ik krijg ook geen squad in 1 team. eerst invite je twee vrienden die beide accepten, als je dan find game doet zitten ze bij de tegenstander??

    Ik had vandaag zelfs met Patty dat hij gewoon in een andere game terecht kwam!

  44. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    lvl 16 en eindelijk ump….
    O…M…G..
    Die ump ownt tantoe hardddd!!!

    maar al die gozertjes met die snipers de hele matches zij n zwaar irritant hoor

  45. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik denk dat ik het wel leuk had gevonden als ik met vrienden had kunnen spelen!

    Ik had vandaag zelfs met Patty dat hij gewoon in een andere game terecht kwam!

    Idd, dat invite systeem zit vol met bugs. Maar ik zal ff uitleggen hoe je wel met je maten in de dezelfde squad komt. Je moet alleen wel snel zijn. Eerst invite je je vrienden, dan zoek je een game. Dan als ie start moet je kiezen in het laad scherm “join a squad later” ofzo is in ieder geval rondje. Dan als de game start snel op start klikken en op Find squad klikken en dan als het goed is zitten jullie bij elkaar. (1 iemand moet eerst trouwens op “make a squad” ofzo klikken)

    lvl 16 en eindelijk ump….
    O…M…G..
    Die ump ownt tantoe hardddd!!!

    maar al die gozertjes met die snipers de hele matches zij n zwaar irritant hoor

    UMP Pwnd hard en idd. Ben nu level 30 en heb de G18 en die is echt pro xD dat is een vol-automatisch hand-pistool. (is secondary) En is enorm handig bij de UMP, als die op is switch je gewoon snel naar je G18. Heeft een grote vuurkracht. πŸ˜›

  46. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=BnIYQSKz7Gw&feature=channel_video_title

    dit spel is gewoon master πŸ˜› ik ben nu lvl 30

    Voor de mensen die veel bf3 gaan spelen voeg me toe: D4RKSM0K3HUNT3R

  47. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    ehj nicce man, misschien domme vraag maar hoe kom ij aan 2 grenade’s?

  48. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ehj nicce man, misschien domme vraag maar hoe kom ij aan 2 grenade’s?

    Er is een skill die flack heet volgens mij kreeg je extra explosif ammo en er was nog iets op lvl 2x waar je extra grenade zou krijgen

  49. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    ehj nicce man, misschien domme vraag maar hoe kom ij aan 2 grenade’s?

    De “Frag” Specialization, daarmee krijg je een extra Grenade (en explosief). πŸ˜‰

  50. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    vanmorgen nog ff gespeeld, in het park bij mcom a zat ik ineens onder het level. toch nog 2 kills kunnen maken van daaronder xD

  51. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Me vriend zegt dat hij wel ingame met ze squad heeft gepraat…
    Maar dat kon toch niet?

  52. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Sorry moest ff πŸ˜›

    http://www.youtube.com/watch?v=rhuHyXSa25k

    Woensdag ga ik BF3 weer ff proberen.

    lvl 16 en eindelijk ump….
    O…M…G..
    Die ump ownt tantoe hardddd!!!

    maar al die gozertjes met die snipers de hele matches zij n zwaar irritant hoor

  53. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahaha

    http://www.youtube.com/watch?v=4RJx8Ruhcuo

  54. 336 XP
    .Stan's avatar

    @ alle personen met een hoog level: jullie weten dat EA nÑ de bèta alle gegevens verwijderd en dat je, als Battlefield 3 uitkomt, gewoon weer level 1 bent?

  55. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    @ alle personen met een hoog level: jullie weten dat EA nÑ de bèta alle gegevens verwijderd en dat je, als Battlefield 3 uitkomt, gewoon weer level 1 bent?

    jep!!

  56. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    @ alle personen met een hoog level: jullie weten dat EA nÑ de bèta alle gegevens verwijderd en dat je, als Battlefield 3 uitkomt, gewoon weer level 1 bent?

    jaah maar dat is wel kut!!

  57. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    ja dat weet ik πŸ˜› ben nu lvl 32

  58. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    zijn er ook een soort prestiges?
    er was een gozer met een adelaar icoontje die lvl 4 was… ??????????

  59. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    @ alle personen met een hoog level: jullie weten dat EA nÑ de bèta alle gegevens verwijderd en dat je, als Battlefield 3 uitkomt, gewoon weer level 1 bent?

    Ja, maar dat maakt niet uit xD ik weet nu welke wapens lekker spelen en met welke kit je ze vrijspeeld. En wat je met een EOD bot kan, etc. haha. (A)

    Die DAO-12 Shotgun is trouwens wel dik pro.. Jammer dat die niet direct in BF3 zit, gezien je dan de Physical Warfare pack moet hebben besteld.. Die na een paar maanden gratis te downloaden is voor iedereen.. πŸ˜›

    zijn er ook een soort prestiges?
    er was een gozer met een adelaar icoontje die lvl 4 was… ??????????

    Ja dat heb ik ook gezien! Heb geen idee.. πŸ˜›
    Wat is het maximale level eigenlijk? Level 55? Ik ben nu Level 38. xD

  60. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Patty wat doe je met eod bot ik heb hem maar hij zuigt besturing is moeielijk n je kilt moeielijk er mee

  61. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Patty wat doe je met eod bot ik heb hem maar hij zuigt besturing is moeielijk n je kilt moeielijk er mee

    Kan je er mee killen dan? XD nee met de EOD bot kan je de bom planten bij de MCOM stations! πŸ˜€ En disarmen natuurlijk. πŸ˜› Besturing zuigt echt ja van die EOD bot, maar okΓ©, ik kan de RC auto van m’n broertje ook niet goed besturen.. xD

  62. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Kan je er mee killen dan? XD nee met de EOD bot kan je de bom planten bij de MCOM stations! πŸ˜€ En disarmen natuurlijk. πŸ˜› Besturing zuigt echt ja van die EOD bot, maar okΓ©, ik kan de RC auto van m’n broertje ook niet goed besturen.. xD

    Oh vet dat je kunt planten zal het evven vanmiddag nog uit testen

  63. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    die ump is wel chill idd:D

  64. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    die ump is wel chill idd:D

    Kom j nu pas achter?

  65. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Cant wait for battlelog on iphone

  66. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Cant wait for battlelog on iphone

    Idd. xD

    Ben nu level 41, :$ en heb die P90.. die zuigt echt enorm hard..
    De A-91 (met foregrip) en de AEK-971 en de F2000 (met foregrip) zijn wel pro. πŸ˜› (DAO-12 Shotgun ook) (A)

  67. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    die grenade launcer zuigt ook

  68. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Idd. xD

    Ben nu level 41, :$ en heb die P90.. die zuigt echt enorm hard..
    De A-91 (met foregrip) en de AEK-971 en de F2000 (met foregrip) zijn wel pro. πŸ˜› (DAO-12 Shotgun ook) (A)

    Ik lvl 27 :p ik wil g18 man krijg ik op lvl 30 als het goed is ik wil ook magnum

  69. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    die grenade launcer zuigt ook

    De M320? Dat dacht ik eerst ook! Maar als je dr 20 Kills mee hebt krijg je er smoke grenade’s voor, en als je 10 Kills hebt ofzo krijg je er darts voor. (dan is het zeg maar een shotgun) je kan dat ding ook onder je wapen zetten als je de AEK-971 hebt met underslung rail. πŸ™‚ (of misschien ook bij een ander assault wapen) Dan is dat ding echt pro! πŸ˜›

    Ik lvl 27 :p ik wil g18 man krijg ik op lvl 30 als het goed is ik wil ook magnum

    Heb ze beide, G18 is pro, Magnum… Een beetje. πŸ˜›

  70. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    ik ben nu lvl 36

  71. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ben nu level 44, :$ bij level 45 zie je je rang niet meer, alleen een adelaar tekentje ofzo. Lol.

  72. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ben nu level 44, :$ bij level 45 zie je je rang niet meer, alleen een adelaar tekentje ofzo. Lol.

    Looooooool go to rehab

    Bf3 adiction

  73. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Haha, of ik ben gewoon pro xD

  74. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Haha, of ik ben gewoon pro xD

    Daar zal niemand over durven te twijfelen xD

  75. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    PS3 Gameplay: (Map naam: ?)
    http://www.youtube.com/watch?v=DQe2sSSNhZs&feature=player_embedded
    Die graphics zien er echt geweldig uit! Ik dacht eerst dat dit PC footage was! πŸ˜€

    PC Gameplay: (Map naam: Operation Firestorm)
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ubDgYNtQgyY

  76. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    die eerste staat erboven, grand bazaar πŸ™‚

  77. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Oh, haha (A)

  78. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Hoe kan je die map op ps3 spelen dan?

  79. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Hoe kan je die map op ps3 spelen dan?

    Door the game te kopen πŸ˜›

  80. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Hij is nog niet uit xD

  81. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Hij is nog niet uit xD

    Nee je kan de map ook nog niet spelen

  82. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Nee je kan de map ook nog niet spelen

    Drrm staat ie ook al op internet xD

  83. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    haha nutteloos gesprek,hij zit gewoon niet in die freaking betaa

  84. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Hoe kan je die map op ps3 spelen dan?

    Dit is footage van een PS3 van de makers van BF3, DICE. πŸ˜‰

  85. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Chilste wapen van heel het spel: M16 foregrip silencer of flashlight en AGOC scope holy shit..

  86. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Chilste wapen van heel het spel: M16 foregrip silencer of flashlight en AGOC scope holy shit..

    Nee man xD

    Chillste en Beste guns in de beta:

    – UMP-45 met Flashlight, Reflex RDS en Silencer
    – F2000 met Foregrip, Reflex RDS en Silencer
    – AEK-971 met Holo Sight, Underslung Rail, Flash Supressor en M320 Smoke underbarrel
    – M416 met Holo Sight, Underslung Rail, Flash Supressor en M26 Mass underbarrel
    – USAS-12 met Reflex RDS, Extended Mag en Buckshot ammo.

    πŸ˜‰

  87. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Hoe krijg je die smoke?

  88. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    30 Kills met de M320 Underbarrel dacht ik..

  89. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Wat doet eigenlijk underail shit? maar die m16 is mijn personlijke voorkeur haha πŸ˜› en m416 is ook fukking lkkr met flashlight foregrip en holo sight

  90. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Hb smoke Granada xD Yeey

  91. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Wat doet eigenlijk underail shit? maar die m16 is mijn personlijke voorkeur haha πŸ˜› en m416 is ook fukking lkkr met flashlight foregrip en holo sight

    Aan die Underslung Rail kan je je Grenade Launcher / Mini-Shotgun monteren. (onder je wapen dus) πŸ˜‰

  92. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    hoe kom je op battle log?

  93. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Battlelog.battlefield.com <<<<

  94. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    nee dan kom ik op een andere site..
    en als ik op google zoek dan kom ik op die battlelog maar dan kan ik niet registreren, want ik heb nog nooit account aangemaakt

  95. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Je moet een account hebben om de Beta ΓΌberhaupt te spelen dacht ik.. Het email adres is in ieder geval dezelfde als die je ook in je PSN hebt staan..

  96. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    ik heb wel ea account
    maar ben niet allowed to log in

  97. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    ik heb wel ea account
    maar ben niet allowed to log in

    Misschien w8w fout? Doe eens forget password ofzo, Dan word je w8w naar je email gestuurd. πŸ˜‰

  98. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    laat maar zit er al in, bedankt!

  99. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Patty wat is je battlelog naam? mij naam is

    Headcot

  100. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Mijne is pevc denk ik.. Of patmakz ofzo