Forum

Topic: [OOT] Battlefield 3

Anoniem's avatar

Het is alweer de 12de game uit de Battlefield franchise en vandaag is de eerste teaser verschenen. Hier kan je nogmaals alles lezen wat er vandaag is vrijgekomen en bekijk de teaser hieronder!

In de herfst van dit jaar komt de game uit. Bespreek hier alles over Battlefield 3 en kijk jij uit naar deze game ?

Ikzelf persoonlijk wel en zit op deze echt te wachten. Hopelijk krijgen we binnenkort veel gameplaybeelden te zien van Battlefield 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2.391 reacties

  1. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    bron??

  2. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    bron??

    idk kijk ff op mijn profiel..

  3. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    27 september is een gerucht. De daadwerkelijke launch datum is op de dag of vlak na de dag dat Sony en Microsoft klaar zijn met het testen van de BF3 Beta op de PS3 en X360. 😉

  4. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    waneer gaan ze het nou bekend maken :(!!!!!!

  5. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    waneer gaan ze het nou bekend maken :(!!!!!!

    Je ziet het wel! Wees geduldig!

  6. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Je ziet het wel! Wees geduldig!

    Dat is nou juist het probleem xD

  7. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Vandaag nieuwe BF3 trailer.. 😀 wanneer komt ie nou? :p

  8. 203 XP
    IsayMiddel's avatar

    Vandaag nieuwe BF3 trailer.. 😀 wanneer komt ie nou? :p

    ja daar wacht ik ook op 😛

  9. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    De nieuwe BF3 Trailer is Console footage! 😀 (Xbox 360) zie hier de trailer: http://t.co/6GBPYLpn

    Ook was het de bedoeling dat de Closed Beta vrijdag (gister) gereleased zou worden, maar dit kon niet doorgaan omdat Microsoft nog niet klaar was met het testen van de BF3 Beta. Dus de Closed Beta zal (zoals ik verwacht had) volgende week waarschijnlijk gereleased worden. Sony is ondertussen wel klaar met het testen van de BF3 Beta. 😉

  10. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    mooier dan ik had verwacht

  11. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik wil ps3 beelden

  12. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    mooier dan ik had verwacht

    Dit is wat ik verwacht had, het is namelijk logisch dat BF3 er (veel) beter uit zou zien als BFBC2 op de Console. En dat blijkt dus zeker ook zo te zijn. Echt heel mooi dit! De console versie doet niet onder voor de PC versie hoor. 🙂

    Ik wil ps3 beelden

    De PS3 versie van BF3 is de superieure console versie. Dat betekend dat het er op de PS3 zelfs nog iets beter uit zal zien! 😀 En dan vind ik dit er op de X360 al zo goed uit zien. 😛

  13. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    zekers nice!

  14. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Volgende week zal de BF3 Beta 99% zeker gereleased worden. Waarschijnlijk op a.s. vrijdag 23 September. 😉

    Let maar op. 😛

  15. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Volgende week zal de BF3 Beta 99% zeker gereleased worden. Waarschijnlijk op a.s. vrijdag 23 September. 😉

    Let maar op. 😛

    Als ik me controllers dan niet terug krijg word ik gillend gek!

  16. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Als ik me controllers dan niet terug krijg word ik gillend gek!

    Kill doe kalm, lees ik binnekort een nieuwsbericht over jou. Wist je nog die kind die ze moeder vermoorde omdat hij niet mocht gamen. Kill dat is ziek

  17. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Als ik me controllers dan niet terug krijg word ik gillend gek!

    haha dan moet je juist niet zo reageren:p
    maar je moet gewoon ffies met je ouders een soort van een schema maken ofzoo.

  18. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Kill doe kalm, lees ik binnekort een nieuwsbericht over jou. Wist je nog die kind die ze moeder vermoorde omdat hij niet mocht gamen. Kill dat is ziek

    Jonge wat denk jij .. :p
    Ik schiet aleen mensen dood in Gta.

    Zou ht aleen kut vinden xD

  19. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Jonge wat denk jij .. :p
    Ik schiet aleen mensen dood in Gta.

    Zou ht aleen kut vinden xD

    Btw word unbanned in 4 dagen

  20. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    unbanned,wat word unbanned?

  21. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    unbanned,wat word unbanned?

    hij was fraude aan het plegen door met nieuw accnt steeds dat geld aan hemzelf te geven.
    lol

  22. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    hij was fraude aan het plegen door met nieuw accnt steeds dat geld aan hemzelf te geven.
    lol

    hu hoe bedoel je??
    en wie?

  23. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Waar de fak hebben jullie het over? XD

  24. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    patyy voeg me ff toe heb nieuw acc, nWo_JwZBrOo
    ik bedoel accepten,heb je al geadd

  25. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    is goed. 😛 als ik weer ns op me PS3 ga add ik je wel xD

    – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

    BF3 Open Beta op 29 september!

    COUNTDOWN TIMER:

    EDIT: Kan een mod of iemand misschien deze HTML code hierboven aanzetten? Alsjeblieft? 😛

  26. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    krijg je bij wehkamp special kit en die extra maps van bf2??

  27. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    overal al je pre-orderd

  28. 1402 XP
    Selec1's avatar

    EDIT: Kan een mod of iemand misschien deze HTML code hierboven aanzetten? Alsjeblieft? 😛

    Dat kunnen we niet 😉

  29. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Dat kunnen we niet 😉

    ah.. jammer 🙁

    krijg je bij wehkamp special kit en die extra maps van bf2??

    Ja man. 😉

  30. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Wehkamp is kut, ik kreeg bij pre-order niet op de dag van release dus koop er nooit meer
    komop zelf intertoys(waar ik black ops heb ge preorderd kan op tijd leveren)

  31. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Wehkamp is kut, ik kreeg bij pre-order niet op de dag van release dus koop er nooit meer
    komop zelf intertoys(waar ik black ops heb ge preorderd kan op tijd leveren)

    Hoe lang was dat geleden en welke game? :p

    Ik koop hem toch bij Wehkamp.. Heb er wel vertrouwen in, en het is eenmaal de enige shop in NL waar je de SPECACT Kit gratis bij de Limited Edition van BF3 krijgt.. xD

  32. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    jaartje ofzo, maar ik heb hem veel goedkoper en waarschijnlijk komt al die dlc later ook wel.
    en ik heb hem eerste dag

  33. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    BF3 Open Beta Countdown Timer:
    http://bf3openbetacountdown.webs.com/index.htm
    (Laden duurt lang…)

    (A)

  34. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    hier is artikel

    http://mp1st.com/2011/09/22/bf3-gameplay-changes-to-beta-including-recoil-post-launch-projects-and-much-more/

    en hier is iemand die het nog beter kan uitleggen, mijn favo commentator op youtube GUNNS4HIRE AKA NIELS
    http://www.youtube.com/watch?v=r5OBhxI9Qus&feature=channel_video_title

    wat vinden jullie hiervan?

    ps: deze man is HILLARIES HIGHLIGHTS @ 0:20 – 0:40 + 1:10 – 1:25

  35. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Gunns is epic gwn xD

  36. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    “the über realism”

  37. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik weet niet wat ik hier van moet vinden.. Als het gewoon lekker speelt in de game is het voor mij geen probleem. Btw M16 heeft een Burst functie voor de accuratie ja, maar dat is omdat de speling in de loop minder is doordat er bij 3 achtereenvolgende schoten “weinig” hitte vrijkomt waardoor de loop minder snel vervormd raakt en dus het wapen accuraat blijft. 😉 Het is ook niet zo dat je bij de Burst vuur mode in real life minder terugslag hebt per kogel als bij de vol-automatische vuur mode.

  38. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Grappig, maar niet geweldig ofzow xD

  39. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Grappig, maar niet geweldig ofzow xD

    Ik moest huilen van het lachen

  40. 2527 XP
    Sixstar6's avatar

    ik krijg Kippenvel van deze teaser zeg die geluid wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  41. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik moest huilen van het lachen

    Hij is wel pro, maar net wat mausi zegt, dit is ook weer niet geweldig ofzo xD (btw die kerel weet waarschijnlijk niet dat BF3 helemaal is doorgelicht door een oud SAS soldaat, die alles van terugslag etc etc weet..(A))

    ik krijg Kippenvel van deze teaser zeg die geluid wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Die reclame van BF3? Ja die is wel hard hè xD

    Morgen BF3 Closed Bèta ;D

  42. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Morgen BF3 Closed Bèta ;D

    closed??

  43. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ja closed voor moh le

  44. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Zoals de titel al doet vermoeden: Laat ons hier weten wat je van de (PS3) BF3 Béta vind! Alle informatie word zeer gewaardeerd. 😀

    De Béta lijkt mij zeer leuk in ieder geval. Ik heb hem nog niet kunnen spelen, ik moet helaas tot donderdag wachten. Dan zal ik jullie ook mijn mening vertellen. 😉

    Greetz.

  45. 1402 XP
    Selec1's avatar

    topics samengevoegd.

  46. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    topics samengevoegd.

    Ik vond het meer iets voor een apart Topic.. 😛 Echt jammer dit.. Nu ziet bijna niemand het.. 🙁

    BF3 Bèta PS3 Gameplay video’s:

    http://www.youtube.com/watch?v=l30rn0nYjg8

    http://www.youtube.com/watch?v=Yc93tYh34cA

  47. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Zkr mooi

  48. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    yep heel nice,maar waat word nouw ons squadtjee?

    ik,mausi,patriick en…

  49. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    yep heel nice,maar waat word nouw ons squadtjee?

    ik,mausi,patriick en…

    bloody of spike.
    maar kan steeds verschillen joh..
    aangezien Bloody bloed ruikt en er gelijk op rush pad vandoor gaat xD
    en er dan miss geen team work meer aan over blijft xD
    wan ik wil wel sirieus spelen. (het eerste potje niet )
    dat we als squad bij elkaar blijven

  50. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    bloody of spike.
    maar kan steeds verschillen joh..
    aangezien Bloody bloed ruikt en er gelijk op rush pad vandoor gaat xD
    en er dan miss geen team work meer aan over blijft xD
    wan ik wil wel sirieus spelen. (het eerste potje niet )
    dat we als squad bij elkaar blijven

    Solid_Hit lijkt me wel een goede speler (is net nieuw op PSX, heb hem overgehaald hier een account te maken xD) 😉 we gaan die game nerds ff laten zien wat skillz zijn. ;D

  51. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    zekers,maar wel jammer dat je in beta nog zo weinig wapens kan.

  52. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    zekers,maar wel jammer dat je in beta nog zo weinig wapens kan.

    In de beta zitten (bijna) alle wapens die ook in het echte spel zitten. EA / DICE heeft aangegeven dat er geen limiet zit op wat je kan unlocken in de beta. 😉

    Dus je kan juist heel veel wapens, haha.

  53. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Solid_Hit lijkt me wel een goede speler (is net nieuw op PSX, heb hem overgehaald hier een account te maken xD) 😉 we gaan die game nerds ff laten zien wat skillz zijn. ;D

    Dus je gaat veel met die gozer spelen ook?

  54. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    In de beta zit geen limiet qua wat je kan unlocken maar ze hebben de levels wel veranderd het duurt namelijk erg lang voordat je level 3 bereikt hoorde ik

  55. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    In de beta zit geen limiet qua wat je kan unlocken maar ze hebben de levels wel veranderd het duurt namelijk erg lang voordat je level 3 bereikt hoorde ik

    Er zit dus wel nog een addertje onder het gras

  56. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Dus je gaat veel met die gozer spelen ook?

    Ik zie wel, sws eerst met wat maten van me.. 😛

    In de beta zit geen limiet qua wat je kan unlocken maar ze hebben de levels wel veranderd het duurt namelijk erg lang voordat je level 3 bereikt hoorde ik

    Oh? Heb al veel mensen op youtube gezien die nu al een hoog level zijn.. 😛 Btw iemand die ik ken heeft de Beta al gespeeld en zegt dat ie enorm goed gebalanced is. 🙂

  57. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Oh? Heb al veel mensen op youtube gezien die nu al een hoog level zijn.. Btw iemand die ik ken heeft de Beta al gespeeld en zegt dat ie enorm goed gebalanced is.

    maar zoiest kunnen ze wel in de beta gedaan hebben misschien

  58. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    maar zoiest kunnen ze wel in de beta gedaan hebben misschien

    We zullen het zien morgen 🙂 wat is btw de exacte tijd dat je de BF3 Beta kan downloaden morgen? 😛

  59. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    We zullen het zien morgen 🙂 wat is btw de exacte tijd dat je de BF3 Beta kan downloaden morgen? 😛

    dus hij is niet te downloaden om 00:00 ??

  60. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    dus hij is niet te downloaden om 00:00 ??

    Nee man.. 🙁

  61. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Nee man.. 🙁

    Echt dom..
    Dan maar volgende nacht spelen

  62. 7 XP
    zerogeek's avatar

    Hier is een persoon die doe live stream van BF3 Beta op de ps3:

    http://www.own3d.tv/live/121376

    Suc6,

    Grt,
    Zerogeek

  63. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    bf3 open bèta today!!!

  64. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    bf3 open bèta today!!!

    yeah budddy

  65. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    bf3 open bèta today!!!

    D-day 😀

  66. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    D-day 😀

    ik ben vandaag toch vrij!!
    kunnen we samuhh spelen!

  67. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    We zullen het zien morgen 🙂 wat is btw de exacte tijd dat je de BF3 Beta kan downloaden morgen? 😛

    Ik gok op 12 uur s’ ochtends

  68. 5 XP
    SickTrickZ's avatar

    Ik ga hem vanavond uit school gelijk downloaden 😀
    Wie met mij wilt spelen, add me maar: SickTrickZ-010

  69. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik ben vandaag toch vrij!!
    kunnen we samuhh spelen!

    Ben om 3u thuis

  70. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ben m aan het downloaden! 🙂

  71. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Wat een spel eerlijk waar er zitten uiteraard nog wat bugs in maar dat was al aangekondigd wapens voelen goed aan heerlijk spel ode aan EA

  72. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Beter geen beta voor mij meer lol. Ik koop hem echt niet MW3 all the way!

  73. 7 XP
    zerogeek's avatar

    Wat een spel eerlijk waar er zitten uiteraard nog wat bugs in maar dat was al aangekondigd

    Wat bugs? heb al 3 keer mijn ps3 uit moeten zetten omdat hij zo bug was dat ik niks meer kon en ben al een keer door de grond heen gevallen.
    Maar mag nie klagen want ja is nog beta 😉 Veder vind ik het wel een goed game tot nu toe

  74. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Beter geen beta voor mij meer lol. Ik koop hem echt niet MW3 all the way!

    Heb je m al gespeeld? 😛 Hij viel mij ook tegen.. 🙁 maar dat was in het begin zo. Na 2 potjes speelde de game lekker weg. Ik vind m erg goed. Ik heb niks van de bugs gemerkt.. Alleen dat ik 10x op de deploy button moet klikken voor ik spawn en dat ik 1x Connection Lost error kreeg. De Graphics zijn ook goed. 🙂

  75. 844 XP
    thom430's avatar

    Ik vind hem niet echt tegenvallen, graphics zijn goed, en de wapens zijn gewoon fantastisch.
    Lekker veel kick en een damage-model dat op die van BF2 lijkt.

    En dat je zovaak op de deploy knop moet drukken heeft ermee te maken dat je 15 seconden moet wachten nadat je gedood bent, net als in BFBC2, alleen heeft de beta nog geen timer die je verteld waarneer je kan respawnen.

  76. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik had meer verwacht eerlijk gezegt, e valt door map je kunt niet met elkaar ingame praten via hs, sprint wil niet altijd werken, soms schiet je recht op iemand krijg je geens eens hit detec. Soms knife je maar lijkt wel een mes gemaakt van boter want ik krijg hit detection maar hij gaat niet dood, en soms ga ik dood omdat ik geen bloed op me scherm krijg gewoon insta kill doordat het niet laat lijken dat je beschten word, wanneer je met een party een match zoekt split de squad naar andere match en veel meer die ik ben vergeten en maar 1 maand te gaan… Heel jammer dit ik ga hem tog halen en hoop dat alles dan gefixt is

  77. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik had meer verwacht eerlijk gezegt, e valt door map je kunt niet met elkaar ingame praten via hs, sprint wil niet altijd werken, soms schiet je recht op iemand krijg je geens eens hit detec. Soms knife je maar lijkt wel een mes gemaakt van boter want ik krijg hit detection maar hij gaat niet dood, en soms ga ik dood omdat ik geen bloed op me scherm krijg gewoon insta kill doordat het niet laat lijken dat je beschten word, wanneer je met een party een match zoekt split de squad naar andere match en veel meer die ik ben vergeten en maar 1 maand te gaan… Heel jammer dit ik ga hem tog halen en hoop dat alles dan gefixt is

    Precies wat je zegt. Er zitten geen eens voertuigen in. Lol. Maar toch vind ik de beta wel hard. 🙂 En volgensmij is deze “Beta” maar een klein beetje “getweaked” t.o.v. de AlphaTrial.. 🙁

  78. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Jongens wees gerust de game zal wel goed komen volgens mij hebben ze gewoon de alpha trial gerealeased als ”beta”

  79. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Ja en ik vind die bugs niet eens zo erg dat kunnen ze vast wel fixen in een maand, dus ik ben tevreden!

  80. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Niet te hoog gaan hopen ( voor de 2de x )ik weet wel zeker dat er bugs komen op release. Omdat ze van die tallen bugs op beta moeten fixen waardoor ze hun scrypt weer eens moeten veranderen en dat moet ook nog is weer getest worden op nieuwe bugs nu de script is verandert en dat zal egt niet binnen een maand gedaaan zijn trust me

  81. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Niet te hoog gaan hopen ( voor de 2de x )ik weet wel zeker dat er bugs komen op release. Omdat ze van die tallen bugs op beta moeten fixen waardoor ze hun scrypt weer eens moeten veranderen en dat moet ook nog is weer getest worden op nieuwe bugs nu de script is verandert en dat zal egt niet binnen een maand gedaaan zijn trust me

    Ik hoop helemaal nergens op maar vind het nu al een goed spel dus als ze de freezes waar ik van heb gehoord fixen dan ben ik al tevreden!

  82. 7 XP
    zerogeek's avatar

    Ik hoop helemaal nergens op maar vind het nu al een goed spel dus als ze de freezes waar ik van heb gehoord fixen dan ben ik al tevreden!

    Dat moeten ze doen en ze moeten fixen dat je niet meer onder de map kan lopen want ben vandaag al 4x gekild door een gast die onder de map zat :S

  83. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik hoop helemaal nergens op maar vind het nu al een goed spel dus als ze de freezes waar ik van heb gehoord fixen dan ben ik al tevreden!

    Ja idd. De Beta speelt nu al geweldig lekker. (en ik ben dan een CoD speler die eigenlijk nog nooit een Battlefield game op de PS3 heeft gespeeld) De controls zijn echt bijna perfect. Was er na een paar potjes helemaal aan gewent. 😀

  84. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Echt geweldig…
    Jmmr dat je niet ingame met je maten kan praten… 🙁

  85. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ja en dat je gesplit word

  86. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    yep,als dat en de bugs gefixt word,ben ik tevredu!

  87. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Er komt binnenkort een BF3 Beta update. 🙂

  88. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Er komt binnenkort een BF3 Beta update. 🙂

    weet je wanneer?

    en wie is er ook ”ziek”?:D

  89. 7 XP
    zerogeek's avatar

    Er komt binnenkort een BF3 Beta update. 🙂

    Nice 😉

    en wie is er ook ”ziek”?:D

    :$ Ik

  90. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    weet je wanneer?

    en wie is er ook ”ziek”?:D

    Ze zeggen vanavond.. Maar weet niet zeker.

  91. 5 XP
    SickTrickZ's avatar

    Ik vind BF3 echt geweldig, moet alleen nog een beetje wennen aan de map enz. En dan word het vanzelf leuker 😛
    Ik wil wel graag een keer met jullie spelen, add me maar als je wilt: SickTrickZ-010

  92. 203 XP
    IsayMiddel's avatar

    dat manage squad werkt ook niet perfekt.
    vriend zin erin. ik game joinen zit hij helemaal neit in server -_-

  93. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Idd werkt voor geen meter

  94. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Omfg heletijd lost connection of freeze gvd

  95. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ja idd! Fokin irritant! Vooral als je net lekker bezig bent -.-‘

  96. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Huh bij mij istie maar 1x gefreezed en nooit lost connection hahaha

    ik vind het echt lauw dat je bij elk wapen iets moet unlocken:D dan ben je echt uren bezig bij BC2 was het zo als je een red dot heb gekregen dat je op allee wapens kon zetten.
    nu raak je veel meeer gehect aan je wapen haha

  97. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Dat vind ik dus niets. Wil gewoon wapen hebben klaar! silencer halen enzo geen probleem maar al die ander onzin

  98. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Dat vind ik dus niets. Wil gewoon wapen hebben klaar! silencer halen enzo geen probleem maar al die ander onzin

    Ieder zijn mening.

    Huh bij mij istie maar 1x gefreezed en nooit lost connection hahaha

    ik vind het echt lauw dat je bij elk wapen iets moet unlocken:D dan ben je echt uren bezig bij BC2 was het zo als je een red dot heb gekregen dat je op allee wapens kon zetten.
    nu raak je veel meeer gehect aan je wapen haha

    Ja klopt. Ik speel nu steeds met elk wapen totdat ik een aantal chille attachments enzo heb en dan ga ik naar volgende wapen 😛

  99. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Vind iemand anders de PP2000 ook zo chill echt een top wapen! Welk level zijn jullie?

  100. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    mm ik ben een echte sniper!
    nu lvl 17