Forum

Topic: [OOT] Battlefield 3

Anoniem's avatar

Het is alweer de 12de game uit de Battlefield franchise en vandaag is de eerste teaser verschenen. Hier kan je nogmaals alles lezen wat er vandaag is vrijgekomen en bekijk de teaser hieronder!

In de herfst van dit jaar komt de game uit. Bespreek hier alles over Battlefield 3 en kijk jij uit naar deze game ?

Ikzelf persoonlijk wel en zit op deze echt te wachten. Hopelijk krijgen we binnenkort veel gameplaybeelden te zien van Battlefield 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2.391 reacties

  1. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    Bij die gamemode kan je het dan juist leren, je hebt immers de hele tijd een Jet tot je beschikking en hoeft niet te wachten tot er één vrij komt. πŸ˜‰

    daar heb je een punt πŸ™‚

    Ja is handig, je drukt erop en dan zie je het van buiten, heb je chillie vieuw erop πŸ™‚
    Dit kan bij alle voertuigen πŸ™‚

    ok . daar had ik nog niet bij stilgestaan XD ik doe het bijna altijd bij tank en wagen :S

  2. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    is het iemand al gelukt om een jet uit de lucht te schieten met een tank? xD (met bewijs :P)
    Ik heb alleen nog maar helikopters kunnen raken met m’n tank, stuk of 3 a 4 keer.. πŸ™‚

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    vanaf morgen play ik ook bf3:p

  4. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    vanaf morgen play ik ook bf3:p

    vind ik leuk πŸ™‚

  5. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    vanaf morgen play ik ook bf3:p

    Voor het eerst? Haha. πŸ˜›

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    haha ja retail versie wel beta 5 min gespeeld.
    wordt zeker geownt xD eventuele tips?:p

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    haha ja retail versie wel beta 5 min gespeeld.
    wordt zeker geownt xD eventuele tips?:p

    Dan denk ik dat je bij Patty moet zijn πŸ˜‰
    Zekers leuk spel door allerlei mogelijk heden πŸ˜€

  8. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Dan denk ik dat je bij Patty moet zijn πŸ˜‰
    Zekers leuk spel door allerlei mogelijk heden πŸ˜€

    haha tjah patty ik w8 xD
    ja sowieso leuke mogelijkheden haha al die filmpjes op youtube met die snipers op gebouwen enz en dan ninja attack of stalken/berichtje sturen voordat je ze killt dat ga ik sowieso ook doen xD

  9. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    haha tjah patty ik w8 xD
    ja sowieso leuke mogelijkheden haha al die filmpjes op youtube met die snipers op gebouwen enz en dan ninja attack of stalken/berichtje sturen voordat je ze killt dat ga ik sowieso ook doen xD

    Hier komt het. xD

    Speel eerst een stuk of 5 potjes volledig uit. Anders wen je gegarandeerd niet aan de gameplay. En check voordat je gaat spelen alvast ff de controls van voertuigen. En als je graag wil vliegen in een Heli en/of Jet, check dan ook ff wat Tutorials. Verder raad ik aan om te beginnen met de Engineer-Kit, met de M4A1 omdat dat gewoon het sterkste (Engineer-) wapen is in BF3. Meer tips heb ik niet eigenlijk, behalve dat je tactisch en zoveel mogelijk met je squad moet spelen. πŸ˜‰

  10. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    haha thnx bro morgen kapot maken heb zeker wat aan je tips!

  11. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Hier komt het. xD

    Speel eerst een stuk of 5 potjes volledig uit. Anders wen je gegarandeerd niet aan de gameplay. En check voordat je gaat spelen alvast ff de controls van voertuigen. En als je graag wil vliegen in een Heli en/of Jet, check dan ook ff wat Tutorials. Verder raad ik aan om te beginnen met de Engineer-Kit, met de M4A1 omdat dat gewoon het sterkste (Engineer-) wapen is in BF3. Meer tips heb ik niet eigenlijk, behalve dat je tactisch en zoveel mogelijk met je squad moet spelen. πŸ˜‰

    natuurlijk moet je dan deze link geven he πŸ˜‰

  12. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    natuurlijk moet je dan deze link geven he πŸ˜‰

    Haha, I forgot. xD

  13. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    natuurlijk moet je dan deze link geven he πŸ˜‰

    haha wow thnx vanavond ff testen

  14. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Gaat BF3 doen

    eindelijk weer is met BoeBoe* Dodger spele πŸ˜›

  15. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Gaat BF3 doen

    eindelijk weer is met BoeBoe* Dodger spele πŸ˜›

    Nice, succes met wennen aan de gameplay als je BF3 voor het eerst speelt. :p

    (als je er aan gewend bent is BF3 ΓΌber mega vet cool xD)

  16. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik blijf lekker hier, bij het MW3 Topic is het een en al ruzie πŸ˜›
    Maar Patty heeft daar wel gelijk hoor ;D

  17. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Nice, succes met wennen aan de gameplay als je BF3 voor het eerst speelt. :p

    (als je er aan gewend bent is BF3 ΓΌber mega vet cool xD)

    BF3 is dope!

  18. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik blijf lekker hier, bij het MW3 Topic is het een en al ruzie πŸ˜›
    Maar Patty heeft daar wel gelijk hoor ;D

    “I am not always right, but I just always correct people if they are wrong”

    Lol. xD

    BF3 is baas. πŸ™‚

  19. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Ik krijg sinds gisteravond geen enkel potje meer gespeeld. Conquest op Any level, ook server select werkt niet. Eerst zie ik matchmaking, daarna joining server, dat duurt even en dan iedere keer failed to join server. Check your internet connection.

    Als iemand anders mij in een squad invite en een spel zoekt, lukt het meteen. Iemand enig idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?? Best irritant..

  20. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik krijg sinds gisteravond geen enkel potje meer gespeeld. Conquest op Any level, ook server select werkt niet. Eerst zie ik matchmaking, daarna joining server, dat duurt even en dan iedere keer failed to join server. Check your internet connection.

    Als iemand anders mij in een squad invite en een spel zoekt, lukt het meteen. Iemand enig idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?? Best irritant..

    Heb ik ook. Je moet [Dice] servers joinen in Browser. πŸ˜‰

  21. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Heb ik ook. Je moet [Dice] servers joinen in Browser. πŸ˜‰

    ja, lukt ook niet. straks een keer geprobeerd om geen keuze te maken, gewoon any/any en toen werkte het wel, maar tdm vind ik niks. xD ik wil conquest xD

  22. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Spelen mensen bf3 nog ?

  23. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Spelen mensen bf3 nog ?

    Denk het niet

  24. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Denk het niet

    hahahahahhahahhahahhhaah

  25. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Spelen mensen bf3 nog ?

    Alleen Pros. Kleuters niet. πŸ˜‰

    ja, lukt ook niet. straks een keer geprobeerd om geen keuze te maken, gewoon any/any en toen werkte het wel, maar tdm vind ik niks. xD ik wil conquest xD

    Raar.. :S

  26. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Alleen Pros. Kleuters niet. πŸ˜‰

    Raar.. :S

    Bf3 is wie het grootste wapen heeft, mw3 wie de reflexes en skillz heeft !

  27. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Bf3 is wie het grootste wapen heeft, mw3 wie de reflexes en skillz heeft !

    Nee, elke Noob kan namelijk MW3 spelen. In CoD4 had je skillz nodig! In MW3 ga je maar een beetje sprayen en je hebt en kill. In BF3 is het wie de beste tactieken heeft. πŸ™‚

  28. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Nee, elke Noob kan namelijk MW3 spelen. In CoD4 had je skillz nodig! In MW3 ga je maar een beetje sprayen en je hebt en kill. In BF3 is het wie de beste tactieken heeft. πŸ™‚

    Haha en ook de Deathstreaks, echt facking slecht, de Noobs worden beloond…xD

  29. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Haha en ook de Deathstreaks, echt facking slecht, de Noobs worden beloond…xD

    Precies. MW3 is Noob-Friendly. U can’t deny.

  30. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik liet me zusje spelen ze is 6 en echtwaar ze maakte 1kill . ze schoot gwn vooruit op een recht stuk.. ze liep niet niks. er kwam een NAB voorbij lopen en boooom kill

  31. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    ik liet me zusje spelen ze is 6 en echtwaar ze maakte 1kill . ze schoot gwn vooruit op een recht stuk.. ze liep niet niks. er kwam een NAB voorbij lopen en boooom kill

    That’s MW3. xD

  32. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    ik liet me zusje spelen ze is 6 en echtwaar ze maakte 1kill . ze schoot gwn vooruit op een recht stuk.. ze liep niet niks. er kwam een NAB voorbij lopen en boooom kill

    Ze heeft die skills vast van jou πŸ˜‰
    Mijn broertjes ( hij is 10 ) record is 11 kills op Black Ops, Domination, Grid πŸ˜›

  33. 636 XP
    klapper's avatar

    worden jullie ook steeds gekickt als jullie middenin een potje zitten?
    want ik vind het echt stront hinderlijk, ben je net lekker bezig krijg je weer melding ”you have lost connection to ea server.
    ligt dat aan mij of heeft iedereen dat ?

  34. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    worden jullie ook steeds gekickt als jullie middenin een potje zitten?
    want ik vind het echt stront hinderlijk, ben je net lekker bezig krijg je weer melding ”you have lost connection to ea server.
    ligt dat aan mij of heeft iedereen dat ?

    speel jij draadloos? op 30% ofzo xD.. je internet point is the ver of the slap.. of gwn goedkoope APPIE internet..

  35. 636 XP
    klapper's avatar

    nee nee ik heb uitstekende internet upnp staat aan
    en ik heb via kabel aangesloten πŸ˜‰

  36. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    nee nee ik heb uitstekende internet upnp staat aan
    en ik heb via kabel aangesloten πŸ˜‰

    Raar.. ligt alsnog aan jouw

  37. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik heb dat niet, en ik heb draadloos πŸ™‚
    Al ben ik een weekje niet online geweest maar toch denk ik het niet πŸ˜›

  38. 636 XP
    klapper's avatar

    nu had ik dat bij call of duty ook regelmatig maar ik dacht dat dat lag aan de kwaliteit van de game xd
    want meestal joinen gamers mij omdat iedereen er altijd in komt en internet staat op open.
    dus snap er geen bal van

  39. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    nu had ik dat bij call of duty ook regelmatig maar ik dacht dat dat lag aan de kwaliteit van de game xd
    want meestal joinen gamers mij omdat iedereen er altijd in komt en internet staat op open.
    dus snap er geen bal van

    Misschien je Internet testen of nieuw verbinding maken met PSN?

  40. 636 XP
    klapper's avatar

    Misschien je Internet testen of nieuw verbinding maken met PSN?

    ja heb ik al gedaan al heel vaak zelfs.
    maar goed als niemand anders er last van heeft dan weet ik in ieder geval dat het aan mij ligt, dus ik ga lekker de mensen van online opbellen en irriteren.
    maar bedankt allemaal !!!

  41. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Wordt helemaal gek van die USAS…
    Wat een n00b wapen zeg, je kunt niks tegen die lui doen die zo 1 gebruiken.
    Verneukt het hele spel zo, die patch mag wel snel komen nu.

  42. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    worden jullie ook steeds gekickt als jullie middenin een potje zitten?
    want ik vind het echt stront hinderlijk, ben je net lekker bezig krijg je weer melding ”you have lost connection to ea server.
    ligt dat aan mij of heeft iedereen dat ?

    Dat heeft niet iedereen, maar ik (en jij) o.a. wel. (daar heb ik m’n 51% quit “ratio” vandaan) Best irritant ja.

    nee nee ik heb uitstekende internet upnp staat aan
    en ik heb via kabel aangesloten πŸ˜‰

    Precies, heb ik ook. Alleen heb ik dan draadloos.

    ja heb ik al gedaan al heel vaak zelfs.
    maar goed als niemand anders er last van heeft dan weet ik in ieder geval dat het aan mij ligt, dus ik ga lekker de mensen van online opbellen en irriteren.
    maar bedankt allemaal !!!

    Laat ff weten wat er uit komt aub, misschien hebben andere mensen (zoals ik xD) er ook wat aan. πŸ™‚

  43. 107 XP
    Slmii's avatar

    Ik heb ook zo vaak dat ik geen game meer kan joinen, eccht irritant. Iemand een oplossing? Heb ook zo vaak dat ik midden in een potje eruit word gegooid. Heb trouwens ook draadloos hoor, wel goeie.

    @MrGreen95: Heb je die wapen al unlocked, want als je er eenmaal mee speelt is het wel mooi, haha. Werd er ook helemaal gek van en toen ik em had unlocked, HAPPY!

  44. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Wordt helemaal gek van die USAS…
    Wat een n00b wapen zeg, je kunt niks tegen die lui doen die zo 1 gebruiken.
    Verneukt het hele spel zo, die patch mag wel snel komen nu.

    Jackhammer is nog erger. xD

  45. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Pff word nu wel gek hoor.. helemaal in het begin klikte je op find match gelijk bam! midden in een game. Nu moet je 10 mins wachten voordat je een game kan vinden via find game. Ik gebruik nu alleen maar server browser hoor en die patch kan inderdaad nu wel komen!

    Edit: ik gebruik bijna noooooooit shotgun ik ga het misschien 1 doen voor zo ribbon maar daarna niet wie de fack gebruikt eeen shotgun in een war? xD ja oke close quarters maar niet op straat ofso.

    @patty Jackhammer suuuuuuckssss xD

  46. 243 XP
    terrorquin's avatar

    jongens ik heb battlefield al vanaf de release en heb hem mss 1x keer gespeeld maar ik weet nie wat ik moet doen en wat voor wapen ik moet gebruiken kunnen jullie helpen? ( tja een bf3 noob en een mw3 pro πŸ˜› )

  47. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    jongens ik heb battlefield al vanaf de release en heb hem mss 1x keer gespeeld maar ik weet nie wat ik moet doen en wat voor wapen ik moet gebruiken kunnen jullie helpen? ( tja een bf3 noob en een mw3 pro πŸ˜› )

    Engineer kit en de M4A1. πŸ˜‰

    En ik zou eerst een aantal matches volledig uitspelen om aan de gameplay te wennen. πŸ™‚

  48. 107 XP
    Slmii's avatar

    Probeer is de Assault kit en dan de M wapen. Kan je veel punten mee krijgen door heals, revives als beginner.

  49. 243 XP
    terrorquin's avatar

    bedankt voor de tips as ik niks te doen heb ffe die updates doen

  50. 636 XP
    klapper's avatar

    Dat heeft niet iedereen, maar ik (en jij) o.a. wel. (daar heb ik m’n 51% quit “ratio” vandaan) Best irritant ja.

    Precies, heb ik ook. Alleen heb ik dan draadloos.

    Laat ff weten wat er uit komt aub, misschien hebben andere mensen (zoals ik xD) er ook wat aan. πŸ™‚

    heb mn mbs per sec getest en dat is maar 10 mb per sec zou 20 moeten zijn
    mn upload is 0,80 mb per sec zou 1,5 mb per sec moeten zijn
    en mn ping is 80 dat is opzich wel goed maar kan beter
    nu had ik provider gebeld omdat mn modem ook wat fout meldingen aangaf maar die zijn zo dom en ongeintreseerd als een dooie aardappel.
    dus die konden mij ook niet helpen, dus zal wel is kijken voor een andere provider maar dat duurt nog wel maandje.

    en oja die M16A3 en de M416 zijn heerlijke wapens πŸ™‚

  51. 8982 XP
    7th-son's avatar

    heb mn mbs per sec getest en dat is maar 10 mb per sec zou 20 moeten zijn
    mn upload is 0,80 mb per sec zou 1,5 mb per sec moeten zijn
    en mn ping is 80 dat is opzich wel goed maar kan beter
    nu had ik provider gebeld omdat mn modem ook wat fout meldingen aangaf maar die zijn zo dom en ongeintreseerd als een dooie aardappel.
    dus die konden mij ook niet helpen, dus zal wel is kijken voor een andere provider maar dat duurt nog wel maandje.

    en oja die M16A3 en de M416 zijn heerlijke wapens πŸ™‚

    hoe bied je provider je de snelheid aan? TOT 20mb/s of gewoon 20mb/s?
    want heel veel zeggen gewoon tot, en dan kan de snelheid dus ver onder de 20mb/s liggen. en uiteraard door afstanden van de servers en dergelijke

    OT:
    Shotgun heb ik nog nooit gebruikt eigenlijk, toch maar eens doen!
    wel de laatste potjes dat iemand zo een vliegende bot heeft, en de hele tijd roadkills maakt, das pas irritant!

    Met zowel engineer als assault kun je snel veel punten verdienen!

  52. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    heb mn mbs per sec getest en dat is maar 10 mb per sec zou 20 moeten zijn
    mn upload is 0,80 mb per sec zou 1,5 mb per sec moeten zijn
    en mn ping is 80 dat is opzich wel goed maar kan beter
    nu had ik provider gebeld omdat mn modem ook wat fout meldingen aangaf maar die zijn zo dom en ongeintreseerd als een dooie aardappel.
    dus die konden mij ook niet helpen, dus zal wel is kijken voor een andere provider maar dat duurt nog wel maandje.

    en oja die M16A3 en de M416 zijn heerlijke wapens πŸ™‚

    Die sjonnies achter de telefoon snappen er echt (bijna) nooit iets van hè..? Haha. xD

    Je moet echt geluk hebben dat je iemand treft die weet hoe het zit.

    Probeer is de Assault kit en dan de M wapen. Kan je veel punten mee krijgen door heals, revives als beginner.

    Goed punt, mensen moeten echt meer gaan Reviven in BF3… Ik erger me er soms gewoon aan, je ligt dood te gaan voor de neus van een medic en hij revived je niet. -.-‘

  53. 107 XP
    Slmii's avatar

    Idd, word er echt gek van. Dat zijn dan de mensen die alleen voor de kills gaan denk ik, kunnen ze beter COD spelen.

  54. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    er zijn inderdaad erg veel mensen die voor de kills gaan, teamwork is veel belangrijker. gewoon zoveel mogelijk medic of ammo pakketjes rond blijven strooien, dat doe ik ook altijd xD

  55. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    heeft er nog iemand problemen met een game te vinden ? zegt altijd dat ik mijn connection moet nakijken en dan terug opnieuw proberen maar met mijn connection is niks mis alles is normaal (=goed) … weet er iemand hoe ik dit kan verhelpen ? en zijn er nog mensen met dit probleem ? :s

  56. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Ik heb BF3 op de pc omdat ik shooters nooit op een console speel.
    Maar EA loopt lekker te kutten zeg :S Kan al 2 dagen niet online spelen.. Tot overmaat van ramp ben ik maar servers gaan spelen zonder punkbuster.

    er zijn inderdaad erg veel mensen die voor de kills gaan, teamwork is veel belangrijker. gewoon zoveel mogelijk medic of ammo pakketjes rond blijven strooien, dat doe ik ook altijd xD

    Moet je doen op een pistol/knife only server. Krijg je nog de meeste punten van allemaal ook xd

    Engineer kit en de M4A1. πŸ˜‰

    En ik zou eerst een aantal matches volledig uitspelen om aan de gameplay te wennen. πŸ™‚

    Ook mijn favo kit πŸ™‚ Maar wel met de G36C met IR scope.

  57. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik ga vanavond die updates doen en kan ik dan een paar mensen toevoegen om samen te spelen aangezien dit een teamwork spel is πŸ˜€ ( ik speel nie de hele tijd bf3 als ik speel pm ik je op psn )

  58. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Ik heb BF3 op de pc omdat ik shooters nooit op een console speel.
    Maar EA loopt lekker te kutten zeg :S Kan al 2 dagen niet online spelen.. Tot overmaat van ramp ben ik maar servers gaan spelen zonder punkbuster.

    Moet je doen op een pistol/knife only server. Krijg je nog de meeste punten van allemaal ook xd

    Ook mijn favo kit πŸ™‚ Maar wel met de G36C met IR scope.

    ik heb hem nu ook op de pc, voeg me anders eens toe dat we samen een potje doen. xD
    ben nog druk bezig alle buttons uit te zoeken, wat een gepuzzel.

  59. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    ik ben uber team speler hahah ik revive altijd mensen maar ik revive ze niet als ik onder vuur lig door een support gast en ik nog 50 M verder moet renen op openveld

  60. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ik ben uber team speler hahah ik revive altijd mensen maar ik revive ze niet als ik onder vuur lig door een support gast en ik nog 50 M verder moet renen op openveld

    Ik sta altijd naast ze dan schiet ik een beetje zonder surpressor, worden ze gekilld.

  61. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    Ik sta altijd naast ze dan schiet ik een beetje zonder surpressor, worden ze gekilld.

    wat ben jij toch een goede teamspeler πŸ™‚ je team laten sterven zodat jij punten krijgt door ze te reviven XD

  62. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik moet m’n internet echt eens laten nakijken ofzo want ik word er nu bijna elk potje uitgeknikkerd met de melding “Connection Lost”… πŸ™

  63. 8982 XP
    7th-son's avatar

    ik heb wel gemerkt dat als je met bf3 wil teamplayen, dat je dan wel van te voren moet gaan afspreken met vrienden en een squad maken
    want als je gewoon online gaat in je uppie, en je komt in een squad terecht, dan is het bijna nooit teamplay gericht.
    every man for himself!!!

    ik irriteer me ook mateloos aan gasten waar je ammo, health, of een pick up vraagt, gewoon doorlopen/rijden alsof hun neus bloed.

    wat ik wel vet vind is als ik bij iemand in een chopper terecht kom, en de and kan goed vliegen, heerlijk!
    lekker alles neerknallen enzo haha

  64. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    ik heb wel gemerkt dat als je met bf3 wil teamplayen, dat je dan wel van te voren moet gaan afspreken met vrienden en een squad maken
    want als je gewoon online gaat in je uppie, en je komt in een squad terecht, dan is het bijna nooit teamplay gericht.
    every man for himself!!!

    ik irriteer me ook mateloos aan gasten waar je ammo, health, of een pick up vraagt, gewoon doorlopen/rijden alsof hun neus bloed.

    wat ik wel vet vind is als ik bij iemand in een chopper terecht kom, en de and kan goed vliegen, heerlijk!
    lekker alles neerknallen enzo haha

    Mee eens.. Te veel noobs.. Je hebt echt geluk nodig om een goed potje te vinden. πŸ˜›

    Maar je speelt altijd teamplay gericht in BF3, tenzij je niet in een squad zit. xD

  65. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    ik heb wel gemerkt dat als je met bf3 wil teamplayen, dat je dan wel van te voren moet gaan afspreken met vrienden en een squad maken
    want als je gewoon online gaat in je uppie, en je komt in een squad terecht, dan is het bijna nooit teamplay gericht.
    every man for himself!!!

    ik irriteer me ook mateloos aan gasten waar je ammo, health, of een pick up vraagt, gewoon doorlopen/rijden alsof hun neus bloed.

    wat ik wel vet vind is als ik bij iemand in een chopper terecht kom, en de and kan goed vliegen, heerlijk!
    lekker alles neerknallen enzo haha

    Jaa ik snap echt wat je bedoeld! je health is 1% je schiet jou teammaat heletijd om aandacht te krijgen en zegt give me health!! maaar hij rent gewoon door.. Dit spel moet je echt met vrienden spelen waar je vaak online mee speelt of ik haat ook als ik de enigste medic bent en de rest van me squad een sniper die zitten campen bij die ene berg bij Firestorm echt iritant:*

  66. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Klik HIER

    OMG! BF3 All American Pack (DLC) πŸ˜€

  67. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Klik HIER

    OMG! BF3 All American Pack (DLC) πŸ˜€

    Waas een porn link

  68. 8982 XP
    7th-son's avatar

    Jaa ik snap echt wat je bedoeld! je health is 1% je schiet jou teammaat heletijd om aandacht te krijgen en zegt give me health!! maaar hij rent gewoon door.. Dit spel moet je echt met vrienden spelen waar je vaak online mee speelt of ik haat ook als ik de enigste medic bent en de rest van me squad een sniper die zitten campen bij die ene berg bij Firestorm echt iritant:*

    je moet ook niet op je teammaat schieten dude, en praten via je headset heeft geen nut als iemand niet in je squad zit (tenzij je public chat aan hebt staan)
    gewoon richten en op select drukken, dan hoor je je character zeggen give me some fucking ammo/health of gimme a ride!

    had van de week wel dat ik 0% health had, en leefde nog? zal de tegenstander die ik nog neerknalde ff gebaalt hebben hahaha

  69. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik moet m’n internet echt eens laten nakijken ofzo want ik word er nu bijna elk potje uitgeknikkerd met de melding “Connection Lost”… πŸ™

    Ik heb dat ook, zelfs met de singleplayer :S

  70. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik heb dat ook, zelfs met de singleplayer :S

    Lol, serieus? Met singleplayer? Lol! Zit egt hard te lachen nu.

  71. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik heb dat ook, zelfs met de singleplayer :S

    hahaahhaha dat kan niet

  72. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    je moet ook niet op je teammaat schieten dude, en praten via je headset heeft geen nut als iemand niet in je squad zit (tenzij je public chat aan hebt staan)
    gewoon richten en op select drukken, dan hoor je je character zeggen give me some fucking ammo/health of gimme a ride!

    had van de week wel dat ik 0% health had, en leefde nog? zal de tegenstander die ik nog neerknalde ff gebaalt hebben hahaha

    Ik klik ook gwn op select maar dan loop die alsnog door haha en schiete doe ik nauwlijks als i kecht heel geiriteerd raak

  73. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik, heb dat niet op men pc !

  74. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    hahaahhaha dat kan niet

    Zeker wel, wil een missie spelen, en in een keer word gekickt naar hoofdmenu

  75. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Zeker wel, wil een missie spelen, en in een keer word gekickt naar hoofdmenu

    Lol!!

  76. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Kud spel
    http://i44.tinypic.com/30icq5u.jpg

    Waarvoor heb ik connection met EA server nodig als ik campaign speel? :/

  77. 8982 XP
    7th-son's avatar

    Kud spel
    http://i44.tinypic.com/30icq5u.jpg

    Waarvoor heb ik connection met EA server nodig als ik campaign speel? :/

    waarschijnlijk is dit alleen maar voor je account en voor het battlelog

  78. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    waarschijnlijk is dit alleen maar voor je account en voor het battlelog

    Wtf ik kan wel online spelen maar niet de campaign?

  79. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Wtf ik kan wel online spelen maar niet de campaign?

    Wtf, meld je dan eerst af voordat je Campaign doet?

  80. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Wtf, meld je dan eerst af voordat je Campaign doet?

    Zelf als ik internet uitzet kan ik niet een campaign spelen

  81. 8982 XP
    7th-son's avatar

    Wtf, meld je dan eerst af voordat je Campaign doet?

    gewoon van het PSN uitloggen en het spel starten

  82. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Zelf als ik internet uitzet kan ik niet een campaign spelen

    Ze moeten die k*t bugs echt fixen!

  83. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Zelf als ik internet uitzet kan ik niet een campaign spelen

    Hhahhahahhaahhahahhah, tering man al jou comments laten me lachen!

  84. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Heb ik nou nooit bij mw3 als ik in de singelplayer makkarov wil killen kan ik hem gewoon killen er staat er niet ineens “connection lost”

    Let the flame war begin πŸ™‚

  85. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Heb ik nou nooit bij mw3 als ik in de singelplayer makkarov wil killen kan ik hem gewoon killen er staat er niet ineens “connection lost”

    Let the flame war begin πŸ™‚

    Nee, geen zin in

  86. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Nee, geen zin in

    Het beest is getemd, nog steeds licht een terugval elk moment op de loer πŸ™‚

  87. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Hhahhahahhaahhahahhah, tering man al jou comments laten me lachen!

    Hahaahahaha xD

  88. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Hahaahahaha xD

    haha die pik gelooft het nog echt ook :p

  89. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Het beest is getemd, nog steeds licht een terugval elk moment op de loer πŸ™‚

    Trololololop!

    Geen zin in OMDAT je al weet dat ik MW3 keihard kan afkraken. Dus als je wil flamen verwijs ik je naar mijn vorige comments.

    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQDZqU7pVFyvwBV6hRpmbjrsa7GvEizda6qiiE6xVhiLSmVdzpQ

  90. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Dat mensen niet snappen dat DICE hun naait, en voor een betaalde game van 60.- een half afgemaakte bugged game krijgen :s ik bedoel come on! Sins release hebben ze het over 1 patch die nog niet is uitgekomen! Word facking blind met die flashlight onder die guns trring eej! Dit moet er met koeien letters met 80 lettertype op je scherm komen te staan “mensen met epilepsie, als je deze game speelt GA JE EEN AANVAL KRIJGEN DOOR FLASHLIGHTS DIE WIJ NIET WILLEN PATCHEN!”

  91. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Trololololop!

    Geen zin in OMDAT je al weet dat ik MW3 keihard kan afkraken. Dus als je wil flamen verwijs ik je naar mijn vorige comments.

    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQDZqU7pVFyvwBV6hRpmbjrsa7GvEizda6qiiE6xVhiLSmVdzpQ

    Als ik over bf3 begin maak ik deze pagina link veels te lang door mijn post. uren lang scrollen… geen zin….

  92. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Dat mensen niet snappen dat DICE hun naait, en voor een betaalde game van 60.- een half afgemaakte bugged game krijgen :s ik bedoel come on! Sins release hebben ze het over 1 patch die nog niet is uitgekomen! Word facking blind met die flashlight onder die guns trring eej! Dit moet er met koeien letters met 80 lettertype op je scherm komen te staan “mensen met epilepsie, als je deze game speelt GA JE EEN AANVAL KRIJGEN DOOR FLASHLIGHTS DIE WIJ NIET WILLEN PATCHEN!”

    Half afgemaakt in jou visie: OMG deze game heeft een paar bugs! Hij is echt helemaal 50% half afgemaakt!

    Maar hey, beter €60 euro betalen voor iets nieuws dan voor iets wat je eigenlijk al gekocht hebt + veel beter als iets waar je €50 euro voor betaald zodat je DLC eerder (een week na Xbox) hoort te ontvangen maar wat niet gebeurd. πŸ˜‰

    Als ik over bf3 begin maak ik deze pagina link veels te lang door mijn post. uren lang scrollen… geen zin….

    Haha, ja vast. Ik wed dat je niet eens 10 verschillende dingen kan noemen die “slecht” zijn aan BF3. πŸ˜‰

  93. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Half afgemaakt in jou visie: OMG deze game heeft een paar bugs! Hij is echt helemaal 50% half afgemaakt!

    Maar hey, beter €60 euro betalen voor iets nieuws dan voor iets wat je eigenlijk al gekocht hebt + veel beter als iets waar je €50 euro voor betaald zodat je DLC eerder (een week na Xbox) hoort te ontvangen maar wat niet gebeurd. πŸ˜‰

    Haha, ja vast. Ik wed dat je niet eens 10 verschillende dingen kan noemen die “slecht” zijn aan BF3. πŸ˜‰

    •Slechte patch updates (duurt 1000 jaar)
    •Slechte movement ( je tp’d terug en weer door )
    •geluid die soms wegvalt
    •Als er een radio beacon ergens ligt spawn je soms in de lucht :s
    •Voip doet het niet
    •Je kan niet met team mates een server joinen als je quicksearch doet.
    •je krijgt soms zomaar de message “lost connection to ea servers” terwijl je een verbinding hebt met verschrikelijke goeie up en down speed!
    •soms krijg je zowmaar donkere screen als je spawnt alsof je in nacht speelt
    •input lagg
    •mensen onder map

    Hier 10 happy? Dit zijn allemaal bugs die mij zijn overgekomen! Noem jij maar is 10 op voor mw3 πŸ˜€

    Btw ik vond het altijd beter dan xbox360 eerder map pack kreeg LOL. Voor mij waren xbox360 members dummies, want door gameplay van hun wist ik of ik die map pack wel moest halen of niet! Bij ps3 zijn bf3 spelers de test dummies LOL. maarja zoals jij zij beter 60,- leggen voor iets nieuws? ik leg liever 60,- bij een remake full made game, en niet half gemaakt!

  94. 8982 XP
    7th-son's avatar

    •Slechte patch updates (duurt 1000 jaar)
    •Slechte movement ( je tp’d terug en weer door )
    •geluid die soms wegvalt
    •Als er een radio beacon ergens ligt spawn je soms in de lucht :s
    •Voip doet het niet
    •Je kan niet met team mates een server joinen als je quicksearch doet.
    •je krijgt soms zomaar de message “lost connection to ea servers” terwijl je een verbinding hebt met verschrikelijke goeie up en down speed!
    •soms krijg je zowmaar donkere screen als je spawnt alsof je in nacht speelt
    •input lagg
    •mensen onder map

    Hier 10 happy? Dit zijn allemaal bugs die mij zijn overgekomen! Noem jij maar is 10 op voor mw3 πŸ˜€

    Btw ik vond het altijd beter dan xbox360 eerder map pack kreeg LOL. Voor mij waren xbox360 members dummies, want door gameplay van hun wist ik of ik die map pack wel moest halen of niet! Bij ps3 zijn bf3 spelers de test dummies LOL. maarja zoals jij zij beter 60,- leggen voor iets nieuws? ik leg liever 60,- bij een remake full made game, en niet half gemaakt!

    uhmmm, hij had het over 10 dingen die slecht waren van bf3, niet die slecht zijn van Jou ps3
    het enige waar ik problemen mee heb is dat de voip niet goed werkt, waar deze week nog een patch voor komt.
    Wat dat spawnen betreft, volgens mij is dat vrij normaal als Je vlakbij iemands basis spawned, anders kan iedereen daar spawnen, en heb Je zo iemands basis over genomen.
    Ik stoor me er in ieder geval niet aan.

    Jij mag mw3 leuker vinden, maar ik vind het geen zak aan, val ons er niet mee lastig, en ga lekker in dat topic praten over hoe ‘geweldig’ dat spel wel niet is.

  95. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    Ze moeten die k*t bugs echt fixen!

    idd vind ik ook

  96. 1562 XP
    dikked's avatar

    Kud spel
    http://i44.tinypic.com/30icq5u.jpg

    Waarvoor heb ik connection met EA server nodig als ik campaign speel? :/

    ja indd het slaat nergens op
    ik heb dit ook gehad, gelukkig wel in het begin van de game dus ik begon gewoon weer opnieuw en toen was het weer goed

  97. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    ja indd het slaat nergens op
    ik heb dit ook gehad, gelukkig wel in het begin van de game dus ik begon gewoon weer opnieuw en toen was het weer goed

    chanceke πŸ˜€

  98. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    VoIP doet het weer. En dat valt ook te merken.. Allemaal jochies van 11-14 jaar die denken alles beter te weten… -.-‘

    Haha. xD

  99. 236 XP
    RS-010's avatar

    VoIP doet het weer. En dat valt ook te merken.. Allemaal jochies van 11-14 jaar die denken alles beter te weten… -.-‘

    Haha. xD

    Idd nu nog een mute optie en dan is het helemaal flex.

    Wat zijn jullie grootste irritaties nu nog bij BF3 ? Die van mij zijn : Campers ( doe je niks aan) Tactical light nog steeds volop fel. En respwan points in TD, die gaan echt nergens over in bepaalde maps als ik 4/5 potjes TD speel kom ik spwan ik vaak gewoon voor de ogen van de vijand echt zwaar irritant.

  100. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Idd nu nog een mute optie en dan is het helemaal flex.

    Wat zijn jullie grootste irritaties nu nog bij BF3 ? Die van mij zijn : Campers ( doe je niks aan) Tactical light nog steeds volop fel. En respwan points in TD, die gaan echt nergens over in bepaalde maps als ik 4/5 potjes TD speel kom ik spwan ik vaak gewoon voor de ogen van de vijand echt zwaar irritant.

    Campers? Geen last van… En ik speel bijna nooit TDM. BF3 is gewoon chiller met Rush & Conquest. πŸ˜›

    Flashlight is eigenlijk alleen nog (een beetje) irritant. En de Jet bugs natuurlijk. (dat je geen XP krijgt met de Jet terwijl je wel kills gemaakt hebt en voertuigen vernietigd hebt..)