Forum

Topic: [OOT] Battlefield 3

Anoniem's avatar

Het is alweer de 12de game uit de Battlefield franchise en vandaag is de eerste teaser verschenen. Hier kan je nogmaals alles lezen wat er vandaag is vrijgekomen en bekijk de teaser hieronder!

In de herfst van dit jaar komt de game uit. Bespreek hier alles over Battlefield 3 en kijk jij uit naar deze game ?

Ikzelf persoonlijk wel en zit op deze echt te wachten. Hopelijk krijgen we binnenkort veel gameplaybeelden te zien van Battlefield 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2.391 reacties

  1. 8982 XP
    7th-son's avatar

    het muten en de flashlight alleen eigenlijk
    voor de rest is het helemaal top!!

  2. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    geen last van overpowerde wapens ( famas,usas)?

  3. 107 XP
    Slmii's avatar

    USAS is idd wel OP met de frags, maar ik gebruik het zelf ook dus mij hoor je niet klagen.

    De flashlight mag wel minder ja, echt irritant. Als ik iemand met een flashlight tegen kom spray ik gwn en hopen dat die dood gaat. XD

  4. 236 XP
    RS-010's avatar

    @ PattyS3 treu de echt BF experience is idd via rush of conquest.

    Die usas is idd zwaar overpowered tegen zo iemand begin je niks , die famas vin ik opzich wel meevallen.

  5. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ja, de USAS-12 moet gefixt worden. Net als de Famas. Die guns zijn veel te overpowered. Ik probeer die USAS-12 ook uit mijn lijst te halen op BattleLog… Ik gebruik nu gewoon de Jackhammer, die is iets wat zwakker en on-preciezer als de USAS-12, maar je hebt er tenminste skills voor nodig. 😛

  6. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja, de USAS-12 moet gefixt worden. Net als de Famas. Die guns zijn veel te overpowered. Ik probeer die USAS-12 ook uit mijn lijst te halen op BattleLog… Ik gebruik nu gewoon de Jackhammer, die is iets wat zwakker en on-preciezer als de USAS-12, maar je hebt er tenminste skils voor nodig. 😛

    De Jackhammer?

  7. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    De Jackhammer?

    Ja, de Jackhammer:

    http://media.giantbomb.com/uploads/9/94548/1531822-jackhammer_super.jpg

    Die automatische shotgun van de B2K DLC? 😉

  8. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Haha, dat is de MK3A1 toch? Dat is m’n enige unlock die ik nu nog moet doen, en hij is echt lastig 😛 Facking 4 uur op 2 maps xD
    Hij zal daarom vast wel goed zijn maar als ik ga Shotgunnen ga ik met de Saiga 12K Frag Rounds, Ex. Mags en PKA-S Holo, is best goed 😉
    Ik ben pas 37 dus ik heb nog geen USAS 😛 Ik moet weer meer gaan spelen maar school verneukt het.. 😉

  9. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    VoIP doet het weer. En dat valt ook te merken.. Allemaal jochies van 11-14 jaar die denken alles beter te weten… -.-‘

    Haha. xD

    Die zaten toch op MW3?:P

  10. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    BF3 is tering awesome gelukkig heb ik em niet verkocht en zelf zuig ik zwaar in de game xD

  11. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Haha, dat is de MK3A1 toch? Dat is m’n enige unlock die ik nu nog moet doen, en hij is echt lastig 😛 Facking 4 uur op 2 maps xD
    Hij zal daarom vast wel goed zijn maar als ik ga Shotgunnen ga ik met de Saiga 12K Frag Rounds, Ex. Mags en PKA-S Holo, is best goed 😉
    Ik ben pas 37 dus ik heb nog geen USAS 😛 Ik moet weer meer gaan spelen maar school verneukt het.. 😉

    Haha, ja ook goed, de MK3A1. In Battlefield 2 heette hij de Jackhammer. 😛 De Saiga vind ik zuigen. XD De Jackhammer is pro want hij heeft met extended mag een magazijn van 14 kogels. 🙂

    Die zaten toch op MW3?:P

    Idd, ZATEN. xD Zelfs kleine jochies doen blijkbaar grote ontdekkingen. Haha. (Helaas voor ons xD)

  12. 1562 XP
    dikked's avatar

    Ja, de USAS-12 moet gefixt worden. Net als de Famas. Die guns zijn veel te overpowered. Ik probeer die USAS-12 ook uit mijn lijst te halen op BattleLog… Ik gebruik nu gewoon de Jackhammer, die is iets wat zwakker en on-preciezer als de USAS-12, maar je hebt er tenminste skills voor nodig. 😛

    indd de Famas is echt veel te overpowered. ik word er continu door gekillt xD

  13. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Wanneer patch?

  14. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Is al geweest. xD

  15. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Om guns te nerfen eh?

  16. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Om guns te nerfen eh?

    Te nerfen? Wat bedoel je? 😛

  17. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Balanceren. Overpowerd guns nerfen (zwakker maken)

  18. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Waarschijnlijk met de Patch die ook de B2K wapens moet fixen op de PS3. 😛

  19. 107 XP
    Slmii's avatar

    Speel laatste tijd met F2000, echt een fijn wapen! Eerlijk gezegd vind ik de FAMAS wel meevallen.

    En eindelijk Colonel Service Star 1 (rank 46?). Duurt echt zo freakin lang!

  20. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Speel laatste tijd met F2000, echt een fijn wapen! Eerlijk gezegd vind ik de FAMAS wel meevallen.

    En eindelijk Colonel Service Star 1 (rank 46?). Duurt echt zo freakin lang!

    Ja 😛 Dat is dacht ik 230000 punten 😉 Ik ben pas 37 en daar is het nog maar 60000 ofzo 🙂

  21. 8982 XP
    7th-son's avatar

    is er al iets bekend over die nieuwe DLC?
    daar zou van de week toch al info over komen?

  22. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Bf3 is gwn da bombhttp://media.tumblr.com/tumblr_lmuk7efud31qidsbp.gif

  23. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Speel je het dan nog soms, of wil je gewoon even je stoere plaatje laten zien 😛
    Wel leuk hoor btw 😀

    Als je BF3 voor de PC koopt kan je het dan op een ( goeie ) latop spelen? Of heb je allemaal shit nodig?

  24. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Speel je het dan nog soms, of wil je gewoon even je stoere plaatje laten zien 😛
    Wel leuk hoor btw 😀

    Als je BF3 voor de PC koopt kan je het dan op een ( goeie ) latop spelen? Of heb je allemaal shit nodig?

    Je kan het vast wel op een goeie laptop spelen, maar of je het ook op high kan spelen is de vraag. 😉

  25. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ok, Wat denken jullie van deze: http://reviews.cnet.com/laptops/hp-g72-250us-17/4507-3121_7-34120477.html
    Ik heb het net op het Battlelog Forum gevraagd en waarschijnlijk van niet maarja
    Dit is de link van Battlelog Forum Vraag: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489605368139/
    Ik heb nu besloten toch lekker bij de PS3 te blijven 😛

  26. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Speel je het dan nog soms, of wil je gewoon even je stoere plaatje laten zien 😛
    Wel leuk hoor btw 😀

    Als je BF3 voor de PC koopt kan je het dan op een ( goeie ) latop spelen? Of heb je allemaal shit nodig?

    Dat kan.. Alleen kun je die idd niet op high quality spelen. Denk eerder medium of low

    Ligt er natuurlijk ook aan wat een ”goeie laptop” is.

  27. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ok, Wat denken jullie van deze: http://reviews.cnet.com/laptops/hp-g72-250us-17/4507-3121_7-34120477.html
    Ik heb het net op het Battlelog Forum gevraagd en waarschijnlijk van niet maarja
    Dit is de link van Battlelog Forum Vraag: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489605368139/
    Ik heb nu besloten toch lekker bij de PS3 te blijven 😛

    Met die laptop gaat het echt niet lukken. (BF3) xD

    Een maat van mij heeft net een nieuwe Laptop gekocht, i7 en met een GT530m (2 GB) Videokaart en 12GB RAM. Hij kan BF3 op high spelen. :p

  28. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Met die laptop gaat het echt niet lukken. (BF3) xD

    Een maat van mij heeft net een nieuwe Laptop gekocht, i7 en met een GT530m (2 GB) Videokaart en 12GB RAM. Hij kan BF3 op high spelen. :p

    Met minder kun je ook op High spelen:P Vooral videokaart is belangrijk!

  29. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    En een goeie videokaart heeft mijne niet maar op www.gamepc.nl staan wel wat chille PC’s maar voor nu blijf ik bij de PS3
    Al zou ik BF3 weleens een keertje op de PC willen spelen x)

  30. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    En een goeie videokaart heeft mijne niet maar op www.gamepc.nl staan wel wat chille PC’s maar voor nu blijf ik bij de PS3
    Al zou ik BF3 weleens een keertje op de PC willen spelen x)

    ziet er echt mooi uit. laatst een nieuwe pc gekocht, en natuurlijk BF3 om te proberen. grafisch ziet het er echt goed uit, alleen al die verschillende buttons zijn lastig. xD
    verder echt een aanrader..

  31. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    ziet er echt mooi uit. laatst een nieuwe pc gekocht, en natuurlijk BF3 om te proberen. grafisch ziet het er echt goed uit, alleen al die verschillende buttons zijn lastig. xD
    verder echt een aanrader..

    Mag ik vragen welke je gekocht hebt?
    Van gamepc of niet?

  32. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Met minder kun je ook op High spelen:P Vooral videokaart is belangrijk!

    I know, maar het is een laptop. 😛

  33. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Mag ik vragen welke je gekocht hebt?
    Van gamepc of niet?

    zelf samengesteld. asrock z68 pro3 moederbord, i5 processor, 2x4GB memory module, SSD disk en een GTX560 videokaart. niet het beste van het beste, maar goed genoeg voor mij. en bf3 draait er super op. xD

  34. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Wat ik de laatste tijd best wel vervelend vind, is als je een bijv. een Game van Conquest joint, wordt je vaak hard geowned omdat het andere team dan de 3-4 vlaggen heeft. Je hebt dan geen tijd meer om het omtedraaien want je hebt daarvoor te weinig Tickets. En ja hoor daar is weer een Lost…
    En die USAS…… Zoveel mensen zijn nu Colonel en dan maaien ze maar om hun heen….
    Maar voor de rest vind ik het zeker leuk 🙂

  35. 8982 XP
    7th-son's avatar

    ik vind dat mensen boven een bepaald level, verplicht zijn om hardcore te gaan zpelen
    of juist servers maken voor mensen met hogere ranks?

  36. 36 XP
    birdmen50's avatar

    Weet iemand al wanneer die nieuwe patches online komen??

  37. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Welke van deze voor een tank is de beste: Autoloader/Maintance/Proximity Scan? Ik denk Pro. Scan maar ik wil nu Reactive Armor 🙂

  38. 161 XP
    BlackFist's avatar

    @De Zak Aardappelen

    Hangt er vanaf in wat voor situatie je vaak beland en kijken welke er de beste bij past.
    Proximity scan is vooral handig tegen de C4 mannetjes die je willen opblazen.

  39. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Welke van deze voor een tank is de beste: Autoloader/Maintance/Proximity Scan? Ik denk Pro. Scan maar ik wil nu Reactive Armor 🙂

    Lol, niks van die.
    Ik doe thermal vision, guided shell, reactive armor.

  40. 8982 XP
    7th-son's avatar

    Wat ik de laatste tijd best wel vervelend vind, is als je een bijv. een Game van Conquest joint, wordt je vaak hard geowned omdat het andere team dan de 3-4 vlaggen heeft. Je hebt dan geen tijd meer om het omtedraaien want je hebt daarvoor te weinig Tickets. En ja hoor daar is weer een Lost…
    En die USAS…… Zoveel mensen zijn nu Colonel en dan maaien ze maar om hun heen….
    Maar voor de rest vind ik het zeker leuk 🙂

    Ik snap niet waar mensen zich druk om maken met dat ze een potje verliezen, so what?
    je krijgt er niet minder upgrades van ofzo, alleen 1 ribbon van 500 punten minder
    wat ik net zo dom vind is een spelletje verlaten als ze zien dat ze gaan verliezen
    ga dan iets anders spelen ofzo

  41. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik wil potjes winnen 😉

  42. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Heb bf3 voor men verjaardag gevraagd omdat de winter games dit jaar sucken behalve SSX

    Dus binnenkort knalt de baron je gewoon neer met zn tank 🙂

  43. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Heb bf3 voor men verjaardag gevraagd omdat de winter games dit jaar sucken behalve SSX

    Dus binnenkort knalt de baron je gewoon neer met zn tank 🙂

    Wacht, je had nog geen BF3?? Lol!!! xD

  44. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Wacht, je had nog geen BF3?? Lol!!! xD

    voor men bday lolzzzzz

  45. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    voor men bday lolzzzzz

    Ook op de PS3? Haha, we hebben een nieuwe BF Fanboy erbij <3 😛
    Even wennen maar dan ga je genieten 😛

  46. 1562 XP
    dikked's avatar

    Ook op de PS3? Haha, we hebben een nieuwe BF Fanboy erbij <3 😛
    Even wennen maar dan ga je genieten 😛

    ja ook echt, als je het eenmaal kan is het echt de beste shooter die er is

  47. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ook op de PS3? Haha, we hebben een nieuwe BF Fanboy erbij <3 😛
    Even wennen maar dan ga je genieten 😛

    Heb allang BF3 gespeeld aleen op pc istie 12424 keer beter, alleeen wil em op ps3 kan ik met matties 😛

  48. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Heb allang BF3 gespeeld aleen op pc istie 12424 keer beter, alleeen wil em op ps3 kan ik met matties 😛

    Ok 😛 Welke rank ben je?

  49. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ok 😛 Welke rank ben je?

    Jesus man, seri lees krijg op verjaardag al 346719×10^99 keer gezegd 😛

  50. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Jesus man, seri lees krijg op verjaardag al 346719×10^99 keer gezegd 😛

    http://www.youtube.com/watch?v=bcYppAs6ZdI&feature=fvwp&NR=1

    Oke, sorry maar dit is toch écht nodig. Laten we niet verder off-topic dwalen! xD

  51. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=bcyppas6zdi&feature=fvwp&nr=1

    oke, sorry maar dit is toch écht nodig. Laten we niet verder off-topic dwalen! Xd

    lololol !

  52. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Jesus man, seri lees krijg op verjaardag al 346719×10^99 keer gezegd 😛

    Je had hem toch ook op de PC zei je? Dus dan moet je wel een rank zijn, hahah faal, en ik denk niet dat je hem echt op de PC hebt 😉

  53. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Heb allang BF3 gespeeld aleen op pc istie 12424 keer beter, alleeen wil em op ps3 kan ik met matties 😛

    Dit zeg je nu, maar ga maar eens echt wennen aan BF3 op de PS3 en zeg maar is wat je dan denkt. 😉

  54. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Dit zeg je nu, maar ga maar eens echt wennen aan BF3 op de PS3 en zeg maar is wat je dan denkt. 😉

    heb hem al een keer gespeeld en ik kom om de 2 mins iemand tegen 😛

    Maarja EFFE iedereen mij toevoegen: baron-von-breda

  55. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    heb hem al een keer gespeeld en ik kom om de 2 mins iemand tegen 😛

    Maarja EFFE iedereen mij toevoegen: baron-von-breda

    Ik zei: WENNEN. xD

    Als je ‘m voor het eerst speelt denk je dat ja. Maar als je iets van 7 potjes gespeeld hebt denk je sws wel anders. xD Maar voor sommige mensen duurt het wennen ook langer… Die moeten een paar dagen gespeeld hebben voor ze aan de gameplay gewend zijn. 😉

  56. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik zei: WENNEN. xD

    Als je ‘m voor het eerst speelt denk je dat ja. Maar als je iets van 7 potjes gespeeld hebt denk je sws wel anders. xD Maar voor sommige mensen duurt het wennen ook langer… Die moeten een paar dagen gespeeld hebben voor ze aan de gameplay gewend zijn. 😉

    http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/baron-von-breda/stats/220945304/ps3/

    mijn battlelog

    Inmiddles ingespeeld vind karkand prachtig !

  57. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/baron-von-breda/stats/220945304/ps3/

    mijn battlelog

    Inmiddles ingespeeld vind karkand prachtig !

    Leuk hoor, maar je weet dat als je alleen Back to Karkand wilt spelen, dat je de bij Server Browser de 4 Karkand Maps aankruist, en dan zie je dus potjes maar dan moet je Dice Normal B2K Server joinen ofzoiets en dan speel je alleen op die 4 Maps 🙂 ( CQ Assualt )
    Mijn Battlelog: http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/soldier/mau_rkc/stats/319322236/ps3/

  58. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Mijn Battlelog: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Pevc/stats/209576387/ps3/

    Kijk niet naar de quits. 😛 Dat ligt aan mijn internet. For real. xD

    http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/baron-von-breda/stats/220945304/ps3/

    mijn battlelog

    Inmiddles ingespeeld vind karkand prachtig !

    Binnen 4 uur ingespeeld? Zozo. 😛

    Karkand is idd echt een chille map. Het voelt zo goed om die k*t dak-campers in dat level met een RPG neer te halen. xD

  59. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Mijn Battlelog: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Pevc/stats/209576387/ps3/

    Kijk niet naar de quits. 😛 Dat ligt aan mijn internet. For real. xD

    Binnen 4 uur ingespeeld? Zozo. 😛

    Karkand is idd echt een chille map. Het voelt zo goed om die k*t dak-campers in dat level met een RPG neer te halen. xD

    Haha ik zit vaak op gebouwen met m’n M98Btje 😛 Maar ik spawn altijd op mensen en dan zet ik een Becon neer maar ik weet niet hoe die mensen daar op komen. Met een MAV?

    Hahahahahahah 51 % Quits xD Maar verder wel goed ±P

  60. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Mijn Battlelog: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Pevc/stats/209576387/ps3/

    Kijk niet naar de quits. 😛 Dat ligt aan mijn internet. For real. xD

    Binnen 4 uur ingespeeld? Zozo. :p

    Karkand is idd echt een chille map. Het voelt zo goed om die k*t dak-campers in dat level met een RPG
    neer te halen. xD

    Patt verwijder ffkes iemand dan kan ik j adden 😛
    En zak kzalje ook wel adden ook al haat je die ouwe faat

  61. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Haha ik zit vaak op gebouwen met m’n M98Btje 😛 Maar ik spawn altijd op mensen en dan zet ik een Becon neer maar ik weet niet hoe die mensen daar op komen. Met een MAV?

    Hahahahahahah 51 % Quits xD Maar verder wel goed ±P

    Haha, ja je moet gwn op die MAV springen en dan hup de lucht in en op een gebouw springen. xD

    Patt verwijder ffkes iemand dan kan ik j adden 😛
    En zak kzalje ook wel adden ook al haat je die ouwe faat

    Lolz ja. m’n vriendenlijst is helemaal vol @ PSN. xD

    Ik zal morgen wel ff wat ppl uit me lijst verwijderen anders. 😛

  62. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Medic + metro : zwaaaaarbaas

  63. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    en usas cker, pfff

  64. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    en usas cker, pfff

    Van die usas word ik echt gek, ouwe met die 12 g frag rounds is het te overpowerd !

  65. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    en usas cker, pfff

    USAS is niet baas, USAS is gay. Alleen Noobs en Nakkers gebruiken dat ding, en mensen die die Noobs/Nakkers willen pwnen. Ik gebruik alleen (soms) die USAS als het andere (Noob) team dat ding ook gebruikt, en check m’n “beste wapen” in BF3: de USAS. Er zitten blijkbaar toch echt wat Noobs in BF3… Sjonge jonge, erger me er kapot aan. xD

    Maar ik gebruik die USAS momenteel gewoon niet meer, ookal word ik steeds “gepwnd” door zo’n Noob van het andere team met een USAS, ik blijf gewoon niet-Noob wapens gebruiken om die kerels te pwnen. Dat voelt gewoon beter. xD

    Maar gelukkig binnenkort Patch. 🙂

  66. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    USAS is niet baas, USAS is gay. Alleen Noobs en Nakkers gebruiken dat ding, en mensen die die Noobs/Nakkers willen pwnen. Ik gebruik alleen (soms) die USAS als het andere (Noob) team dat ding ook gebruikt, en check m’n “beste wapen” in BF3: de USAS. Er zitten blijkbaar toch echt wat Noobs in BF3… Sjonge jonge, erger me er kapot aan. xD

    Maar ik gebruik die USAS momenteel gewoon niet meer, ookal word ik steeds “gepwnd” door zo’n Noob van het andere team met een USAS, ik blijf gewoon niet-Noob wapens gebruiken om die kerels te pwnen. Dat voelt gewoon beter. xD

    Maar gelukkig binnenkort Patch. 🙂

    http://forums.watchuseek.com/attachments/f20/625937d1329168426-how-speedmaster-professional-like-

    IDD word er ook gek van, op metro gebruik ik soms ook SKS, das echt baas door die gangen ! Verder net famas vrijgespeeld !

  67. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    http://forums.watchuseek.com/attachments/f20/625937d1329168426-how-speedmaster-professional-like-

    IDD word er ook gek van, op metro gebruik ik soms ook SKS, das echt baas door die gangen ! Verder net famas vrijgespeeld !

    SKS is idd wel fun soms. xD

    Maar Famas is ook een beetje gay.. Gelukkig word ook die generfd door de magazijn inhoud van de Famas realistisch te maken: 25 kogels, en de range een beetje te decreasen. Dan heb je tenminste skills nodig met de Famas. 😛

  68. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    SKS is idd wel fun soms. xD

    Maar Famas is ook een beetje gay.. Gelukkig word ook die generfd door de magazijn inhoud van de Famas realistisch te maken: 25 kogels, en de range een beetje te decreasen. Dan heb je tenminste skills nodig met de Famas. 😛

    mhh, idd ga wel vaak dood door famazzzz

    Ik speel echt point based, bij cod voor kills. Bij bf voor score met Defib en dan in die gangen bij metro 🙂 Als je die tripple cap hebt en dan bij c moet vechten kun je echt scoren !!!!

  69. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Idd, BF3 is voor de teamplay, score, en tactiek. 😛

    BTW, ik heb wat mensen uit me lijst verwijderd, je kan me nu toevoegen. 😉

  70. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Idd, BF3 is voor de teamplay, score, en tactiek. 😛

    BTW, ik heb wat mensen uit me lijst verwijderd, je kan me nu toevoegen. 😉

    Gedaan @baron

  71. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Gedaan @baron

    Welke gamemodes speel je?
    Ik ben nu 44 en geniet nog heel even van de USAS Frags 😛
    Heb je ook toegevoegd bredaasbarronneke 🙂
    Wat vind jij chiller, CQ Assault of normaal? ( B2K )?

  72. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Welke gamemodes speel je?
    Ik ben nu 44 en geniet nog heel even van de USAS Frags 😛
    Heb je ook toegevoegd bredaasbarronneke 🙂
    Wat vind jij chiller, CQ Assault of normaal? ( B2K )?

    ik doe altijd Conquest en dan begin ik op metro 😀

    So die famas heeft maar een leipe iron sight :O

  73. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    ik doe altijd Conquest en dan begin ik op metro 😀

    So die famas heeft maar een leipe iron sight :O

    Ik vind hem erg gay idd, maar na 10 kills heb je al een Acog 4x, ik vind Acog 4x best wel cill soms. Maar ik gebruik hem met Reflex, Foregrip en Heavy Barrel 🙂 En soms M145 ( 3.4x ) <3

  74. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik vind hem erg gay idd, maar na 10 kills heb je al een Acog 4x, ik vind Acog 4x best wel cill soms. Maar ik gebruik hem met Reflex, Foregrip en Heavy Barrel 🙂 En soms M145 ( 3.4x ) <3

    kk net ff dao12 beetje gespeeld wow die frag rounds zuigen op de dao en op usas powne ze ? !

  75. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    kk net ff dao12 beetje gespeeld wow die frag rounds zuigen op de dao en op usas powne ze ? !

    Ja enorm, omdat onder andere de Usas een hoge Fire Rate heeft. Ik heb ook de Frags op de Saiga en daar zuigen ze ook maar minder dan de Dao 😉

  76. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik heb ook bf3 😀 Allereerst wat een top game ! Nou heb ik hem eerlijk gezegt al een langere tijd niet in me ps3 zitten, maar ik wil me graag weer gaan verdiepen, en als ik het echt helemaal over de top vind ben ik zelfs van plan om de mappack te kopen 😀 ( nou weet ik niet meer hoe duur die is ? maargoed ) Ik was benieuwd of jullie nog enige tips hebben waardoor ik me totaal kan storten in de game en het uiterste eruit kunt halen, dus hebben jullie misschien tips waardoor ik meer in de game komt te zitten en beter word in MP ? Want ik ben uiteraard meer een MP player ( alhoewel ik de SP alleen speel voor de trophy’s <3 ) Alvast bedankt !

  77. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik heb ook bf3 😀 Allereerst wat een top game ! Nou heb ik hem eerlijk gezegt al een langere tijd niet in me ps3 zitten, maar ik wil me graag weer gaan verdiepen, en als ik het echt helemaal over de top vind ben ik zelfs van plan om de mappack te kopen 😀 ( nou weet ik niet meer hoe duur die is ? maargoed ) Ik was benieuwd of jullie nog enige tips hebben waardoor ik me totaal kan storten in de game en het uiterste eruit kunt halen, dus hebben jullie misschien tips waardoor ik meer in de game komt te zitten en beter word in MP ? Want ik ben uiteraard meer een MP player ( alhoewel ik de SP alleen speel voor de trophy’s <3 ) Alvast bedankt !

    Gewoon je vaste map vinden en die veel spelen heb ik gedaan met bazaar 😀

  78. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb ook bf3 😀 Allereerst wat een top game ! Nou heb ik hem eerlijk gezegt al een langere tijd niet in me ps3 zitten, maar ik wil me graag weer gaan verdiepen, en als ik het echt helemaal over de top vind ben ik zelfs van plan om de mappack te kopen 😀 ( nou weet ik niet meer hoe duur die is ? maargoed ) Ik was benieuwd of jullie nog enige tips hebben waardoor ik me totaal kan storten in de game en het uiterste eruit kunt halen, dus hebben jullie misschien tips waardoor ik meer in de game komt te zitten en beter word in MP ? Want ik ben uiteraard meer een MP player ( alhoewel ik de SP alleen speel voor de trophy’s <3 ) Alvast bedankt !

    Begin met de Engineer kit, of met de Assault kit.

    De Engineer kit omdat je voor die kit de minste punten nodig hebt om "uit te spelen" (Service Star te halen), en omdat de wapens die je als Engineer in het begin hebt erg sterk zijn. (M4A1 & AKs-74u)

    De Assault (Medic) kit omdat je voor elke revive die je maakt 100xp krijgt, evenveel als bij een kill dus. Je score tikt dan ook snel aan en je gaat net zoals bij de Engineer kit ook snel level-up. En de begin wapens van de Assault kit zijn ook sterk.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt, dit is de "basis". 😉

  79. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    USAS is niet baas, USAS is gay. Alleen Noobs en Nakkers gebruiken dat ding, en mensen die die Noobs/Nakkers willen pwnen. Ik gebruik alleen (soms) die USAS als het andere (Noob) team dat ding ook gebruikt, en check m’n “beste wapen” in BF3: de USAS. Er zitten blijkbaar toch echt wat Noobs in BF3… Sjonge jonge, erger me er kapot aan. xD

    Maar ik gebruik die USAS momenteel gewoon niet meer, ookal word ik steeds “gepwnd” door zo’n Noob van het andere team met een USAS, ik blijf gewoon niet-Noob wapens gebruiken om die kerels te pwnen. Dat voelt gewoon beter. xD

    Maar gelukkig binnenkort Patch. 🙂

    Ja ik vind die juist ook gay, maar zei dat omdat iedereen op oper. metro dat ding neemt.

  80. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ja ik vind die juist ook gay, maar zei dat omdat iedereen op oper. metro dat ding neemt.

    😛 doe mk53 is fking fijn !!! Nu 79 kils mee, ff nog een potje en dan slapen !

  81. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    gister op de PC Battlefield 3 gedaan, ging stukken beter als op de PS3 moet ik zeggen. xD

  82. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    😛 doe mk53 is fking fijn !!! Nu 79 kils mee, ff nog een potje en dan slapen !

    Was leuk gister he Faat, ik pakte je jou daar wel mooi in je Helicoptertje met m’n F-35 ( 3e Jet Kill xD ) 😀

  83. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik ben eigenlijk begonnen met de engineer class, en zit nu rond lvl 12 ofzo. wapen is nu a-91 die ik onwijs chill vind ! Is het dan nu al aan te raden om met de assault verder te gaan ?

  84. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    wrm kan ik er maar niet aan wennen en zuig ik zo hard shitttt

  85. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik ben eigenlijk begonnen met de engineer class, en zit nu rond lvl 12 ofzo. wapen is nu a-91 die ik onwijs chill vind ! Is het dan nu al aan te raden om met de assault verder te gaan ?

    Als ik jou was zou ik eerst de Service Star halen voor Engineer dan. Maar je kan tussendoor wel ff Assault gebruiken hoor, dan hoef je namelijk als je klaar bent met Engineer niet met de Assault kit vanaf scratch te beginnen. 😛

    gister op de PC Battlefield 3 gedaan, ging stukken beter als op de PS3 moet ik zeggen. xD

    Tja, BF3 op de PS3 is meer Fast-Paced dan BF3 op de PC. 😛

    Haha. xD

  86. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Hoe unlock je die gun dog tag waarop staat hoeveel kills je er mee hebt ? 😀

    tnx alvast voor rply

    wrm kan ik er maar niet aan wennen en zuig ik zo hard shitttt

    Je moet het leren man, dan word die shit ineens kk leuk.

  87. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Hoe unlock je die gun dog tag waarop staat hoeveel kills je er mee hebt ? 😀

    tnx alvast voor rply

    Je moet het leren man, dan word die shit ineens kk leuk.

    I know maar heb geen geduld lol xD

  88. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Hoe unlock je die gun dog tag waarop staat hoeveel kills je er mee hebt ? 😀

    tnx alvast voor rply

    Je moet het leren man, dan word die shit ineens kk leuk.

    500. Ofzo. 😛

    I know maar heb geen geduld lol xD

    U need some weed? xD

  89. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    yesz my friend you feel me when can i get it? xD

  90. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    yesz my friend you feel me when can i get it? xD

    Said Marley ?? 😛

    LOL toenet potje met maat van me gespeeld ( MAU KENT EM WEL ) lekker is die chopper man !

  91. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    yesz my friend you feel me when can i get it? xD

    Said is gonna

    http://eu3.memecdn.com/Smoke-ALL-the-weed_o_103909.jpg

    xD

  92. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    SHiitt was is die MAV irritant.

  93. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    SHiitt was is die MAV irritant.

    Wat is een mav ( haters gona hate )

  94. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Wat is een mav ( haters gona hate )

    Zo’n mini drone die je kan besturen, en kan unlocken met Sniper kit. 😉

    SHiitt was is die MAV irritant.

    Very true.

  95. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Zo’n mini drone die je kan besturen, en kan unlocken met Sniper kit. 😉

    Very true.

    Okeey na bf3 op mn ps3 te spelen is bf3 king, activision suck my cock !!!

  96. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Okeey na bf3 op mn ps3 te spelen is bf3 king, activision suck my cock !!!

    *Krijgt Hartstilstand* *Chuck Norris Revived me* *Ik denk….*

    I TOLD YOU! Welkom bij de club! Hahaha. xD

  97. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Als ik de MK3A1 unlocken, dan moet ik kills met die BTR maken, ik heb er al 6 maar je moet CQ en Gulf of Oman en dan staat hij bij Construction Site ( D ) maar soms staat hij er wel en soms staat er een LAV. En beide keren ben ik de Russen want dat moet je zijn?

  98. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    OMG 3 nieuwe UITBREIDINGSPAKKETTEN aangekondigd voor BF3!!! 😀 😀

    Ze gaan terug naar de roots van BF2 (’05) met deze DLC packs!! Zo Nice!!!! 😀

  99. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    OMG 3 nieuwe UITBREIDINGSPAKKETTEN aangekondigd voor BF3!!! 😀 😀

    Ze gaan terug naar de roots van BF2 (’05) met deze DLC packs!! Zo Nice!!!! 😀

    IDD, je kunt de 1ste dlc wel vergelijken met de special ops dlc van bf2, en de tweede de armoured assualt dlc 😛

    Ik ga denk een server kopen 😛 !

  100. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    IDD, je kunt de 1ste dlc wel vergelijken met de special ops dlc van bf2, en de tweede de armoured assualt dlc 😛

    Ik ga denk een server kopen 😛 !

    Wij joinen je dan dikke 😛