Forum

Topic: Het Algemene Gelul Topic

Anoniem's avatar

Heb je iets meegemaakt en moet je het kwijt? Post het hier, en bespreek het! Zorg alleen dat er niet te veel spam in komt.

Ik zal beginnen: Ik ga naar Parijs in Mei omdat we een winkel wedstrijd hebben gewonnen 😀

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

776 reacties

  1. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    relentless

    Serieus, die is zooooo moeilijk:| moeilijkste tot nu toe (ben bij blowtorch)
    Als je die hebt gehaald heb je het echt goed gedaan:P

  2. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    vaaaaaaakantieeeeeeee:D

  3. 216 XP
    Depsie's avatar

    ik leeef weeerrr 😀 verbod op me laptop en ps3 omdat ik nooit naar de les ga grrr…
    mja zit nu dus stiekem hihi

    VAAAAAAAAKAAAAAAAAAAAAAAANTIE JALALLALALA

  4. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Nog wilde plannen depsie?

  5. 216 XP
    Depsie's avatar

    morgen mn lieverdje hier, ik heb maar een gedicht geschreven dat schijnt ze heel romantisch te vinden 😛 en zondag natuurlijk naar AJAX-feynord !

    vertel eens tommy hoe ziet jouw vakantie er uit

  6. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    in het weekend al mn valentijnskaarten lezen en gamen:D verder heeeeel veel voor scorro doen deze week. Minder spectakel voor mij dus:P

  7. 288 XP
    jenailik's avatar

    in het weekend al mn valentijnskaarten lezen en gamen:D verder heeeeel veel voor scorro doen deze week. Minder spectakel voor mij dus:P

    Lol, al je valentijnskaarten lezen xD

    HET IS VAKANTIE!! 😀

  8. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ja kom je meehelpen? dan zijn we eerder klaarxD

  9. 288 XP
    jenailik's avatar

    Ja gezellig 😀 Mijn hele deurmat lag vol, kon de deur bijna niet meer opendoen. Kom je mij daarna ook helpen dan? 😛

  10. 954 XP
    Callme's avatar

    ik heb volgende week pas vakantie:( amsterdam he:(

  11. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ja gezellig 😀 Mijn hele deurmat lag vol, kon de deur bijna niet meer opendoen. Kom je mij daarna ook helpen dan? 😛

    Ja ik heb dit weekend al lang geleden vrij gehouden voor valentijnskaarten. Doen we!:D

    @ Callme: ik zou gewoon voor volgende week gewoon een andere school zoeken man;)

  12. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ben nu bij Heart of the reich op veteran:bruce_h4h:

  13. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    de rest al op veteran uitgespeeld?

  14. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ja:fan:

    kut10tekens

  15. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Lekker hoor:D ook lekker stressen op vrijdagavond of niet?:P

  16. 288 XP
    jenailik's avatar

    Jemig, val bijna in slaap xD Gisteren om 2 uur thuis (feestje :P) , nog wat later pas op bed gegaan en om 6 uur weer op. En dan ook nog een saaie schooldag.:lazy::lazy::lazy: En Uri Geller was ook slaap verwekkend.

    Maar gelukkig is het vakantie, dus lekker uitslapen tot een uur of 12 😀

    Oh wacht, ik moet morgenochtend naar de kapper <<

  17. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Luctheman ik moet ook nog 2 levels op Veteran en dat zijn Blowtorch and Corkscrew (alleen het beginstuk lukt al niet) en Downfall (ook het beginstuk.)

  18. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Het is koud aahhhhhh

  19. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Vincent, vindt je het vreemd in de winter en om 23:30 en je bent kluizenaar dus je hebt nog nooit de “echte” buitenwereld gezien! 😛

  20. 954 XP
    Callme's avatar

    door jou krijg ik zin om fallout 3 te spelen:P vet verhaal VAULT101

  21. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Luctheman ik moet ook nog 2 levels op Veteran en dat zijn Blowtorch and Corkscrew (alleen het beginstuk lukt al niet) en Downfall (ook het beginstuk.)

    Blowtorch ben ik ook:D.. die is pittig.. was al tactieken aan het uitzetten voor het begin:P Maar ik weiger harderned te spelen.. das gewoon te makkelijk:P

  22. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Blowtorch ben ik ook:D.. die is pittig.. was al tactieken aan het uitzetten voor het begin:P Maar ik weiger harderned te spelen.. das gewoon te makkelijk:P

    Op Hardened krijg je de trophies niet van Veteran uitgespeeld. Maar wel moeilijk hoor. Dat begin lukt me echt niet! Shmet (Jonas) heeft hem wel! :joystick:

  23. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Op Hardened krijg je de trophies niet van Veteran uitgespeeld. Maar wel moeilijk hoor. Dat begin lukt me echt niet! Shmet (Jonas) heeft hem wel! :joystick:

    Ja I know:P.. maar hij komt niet verder dan blowtorch;)…

    je moet er echt de tijd voor nemen.. ik heb gewoon geen zin in hardened.. die trophies moet ik gewoon hebben:D

  24. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja I know:P.. maar hij komt niet verder dan blowtorch;)…

    je moet er echt de tijd voor nemen.. ik heb gewoon geen zin in hardened.. die trophies moet ik gewoon hebben:D

    Ik ook. Me neef hoeft alleen Relentless nog en dan heeft hij de game op Veteran uitgespeeld. Zijn naam hier op PS3-Sense is: “Matthijs222″. Hij heeft een trophycard dus zoek maar even op www.trophyhunters.nl daar heet hij:”Narutofanforlife”.
    :joystick:Me neef heeft namelijk Downfall en Blowtorch al. Maar hij begon veel later aan Veteran als ik en hij heeft me ingehaald. :joystick:

    PS: :lazy: Welterusten, ik ga slapen! :bye1: :lazy:

  25. 288 XP
    jenailik's avatar

    Ik ook. Me neef hoeft alleen Relentless nog en dan heeft hij de game op Veteran uitgespeeld. Zijn naam hier op PS3-Sense is: “Matthijs222″. Hij heeft een trophycard dus zoek maar even op www.trophyhunters.nl daar heet hij:”Narutofanforlife”.
    :joystick:Me neef heeft namelijk Downfall en Blowtorch al. Maar hij begon veel later aan Veteran als ik en hij heeft me ingehaald. :joystick:

    PS: :lazy: Welterusten, ik ga slapen! :bye1: :lazy:

    Welterusten! Ik ga ook maar mijn bedje induiken 😀 :lazy:

  26. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Trusten guys, ik ga nog ff de demo van RE5, KZ2 en Pacifict Rift spelen:D

  27. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    ik heb platinum van cod 5 😀

    ben ik nou de enige die blowtorch niet zo heel moeilijk vond, het begin was wel lastig maar zeker te doen en rest van level is makkelijk, downfall is begin ook klote en einde ook beetje maar verder ook simpel.

    heart of the reich en relentless die zijn echt moeilijk maar heb ze uiteindelijk toch gehaald , je moet er echt de tijd voor nemen stressen heeft geen zin geloof me 😛

  28. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ik heb platinum van cod 5 😀

    ben ik nou de enige die blowtorch niet zo heel moeilijk vond, het begin was wel lastig maar zeker te doen en rest van level is makkelijk, downfall is begin ook klote en einde ook beetje maar verder ook simpel.

    heart of the reich en relentless die zijn echt moeilijk maar heb ze uiteindelijk toch gehaald , je moet er echt de tijd voor nemen stressen heeft geen zin geloof me 😛

    Vertel mij wat:p die sniper missie is zwaar klote… Het begin gaat wel maar later met al die vlammen werpers das egt te erg!:joystick: 😈

  29. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik heb platinum van cod 5 😀

    ben ik nou de enige die blowtorch niet zo heel moeilijk vond, het begin was wel lastig maar zeker te doen en rest van level is makkelijk, downfall is begin ook klote en einde ook beetje maar verder ook simpel.

    heart of the reich en relentless die zijn echt moeilijk maar heb ze uiteindelijk toch gehaald , je moet er echt de tijd voor nemen stressen heeft geen zin geloof me 😛

    ik speel ze allemaal gewoon chronologisch en ik ben nu bij Heart of the Reich. en ik ben al 100x doodgegaan bij dat stukje dat je die laatste 2 Flak 88`s moet kapotmaken. Die is zo focking frustrerend!

  30. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    yes weer een cod:waw level op veteran uitgespeeld

  31. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    ben nu bij blowtorch maar relentless was echt een ramp… blowtorch is dat in het begin ook:P

  32. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ben nu bij blowtorch maar relentless was echt een ramp… blowtorch is dat in het begin ook:P

    wacht maar tot je bij Heart of The Reich bent. Dan praten we wel verder

  33. 216 XP
    Depsie's avatar

    heb een lief beertje gehad voor valentijnsdag 😀

  34. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Tsss, de jeugd van tegen woordig. Post zomaar in het Nacht topic om 8 voor 12. En dan nog slijmen bij Dexie ook.

  35. 288 XP
    jenailik's avatar

    Oh ja, ik ga maandag tot vrijdag op vakantie :D, dus dan zal ik niet echt actief zijn.. Ik dacht, ik zeg het even 😛

  36. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Komt hij ook ff aan +
    Waarom Waarom :'( iedereen gaat :'(

  37. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    wie speelt cod4 nog en durft potje tegen mij te spelen:$

  38. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    heb een lief beertje gehad voor valentijnsdag 😀

    sweeeett:P

    wie speelt cod4 nog en durft potje tegen mij te spelen:$

    cod5 man!:D

  39. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    wacht maar tot je bij Heart of The Reich bent. Dan praten we wel verder

    Die heb ik gehaald ik hoef alleen Downfall nog.

    PS: Me neef (Hierop Sense, Matthijs222) heeft gister de platinum van CoD gehaald.

  40. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    als killzone 2 komt heb ik vakantie en zijn mijn ouders weg en ben ik alleen thuis met 2 broers.. dus dan ga ik lekker no-lifen iedere dag tot 00:00 of miss wat later :$

  41. 954 XP
    Callme's avatar

    00.00:P dat doe ik doordeweeks, als ik kz2 heb ga ik tot 05.00 ofzo doorhalen:D

  42. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    als killzone 2 komt heb ik vakantie en zijn mijn ouders weg en ben ik alleen thuis met 2 broers.. dus dan ga ik lekker no-lifen iedere dag tot 00:00 of miss wat later :$

    Ik denk met jou de helft van alle andere benelux gamers:)… vakantie of niet:P

  43. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik denk met jou de helft van alle andere benelux gamers:)… vakantie of niet:P

    Inderdaad, alleen ik koop Killzone 2 niet op release. Vond de demo best wel tegenvallen. 🙁

  44. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Inderdaad, alleen ik koop Killzone 2 niet op release. Vond de demo best wel tegenvallen. 🙁

    Same here,

    ik had laatst een grappige discussie met vincent. Over dat ik het gevoel van KZ2 te traag vind voor het type game:P KZ2 is hypermodern en daar vond ik een snelle gameplay bij passen. De zoom die blijft staan met L1 en het coversysteem maakt de gameplay wat traag.

    Waar ik het bij Resident Evil dope vind omdat die gewoon een ‘benauwde’ speelstijl toepast, vind ik KZ2 te zwaar spelen.. Ook het rennen bijv. gaat ook met een gevoel dat je zon legerrugzak aan hebt..

    Conclusie: ik ga hem denk ik toch maar niet halen..

  45. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ik ga nu harry potter en de gevangene van azkaban bekijken op mijn ps3 op blu-ray (ziet er echt goed uit)

  46. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    HOPPA. Weg met die Rotterdammers. 2-0 😀

  47. 216 XP
    Depsie's avatar

    hahhahah ja 2-0 , zag je die Stille die in elkaar werd getrapt voor de wedstrijd :O

    ik viel flauw bijna bij die 1-0 wat een gejuich heb geen stem meer over.telkes naar die kakkerlakke schreeuwen zat naast uitvak heerlijk joh

    lekker gespeeld ajax !

  48. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    depsie heeft valentijn ook weer overleefd:P

  49. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    De zoom die blijft staan met L1

    dat kan je uitschakelen :rolleyes:

  50. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    dat kan je uitschakelen :rolleyes:

    Dan heb ik de demo wel heeeel kort gespeeldxD

  51. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ik word gek van cod:waw vendetta veteran
    youuuve onlyy wounndeeed hiim
    en daarna word ik zelf dood geschoten

  52. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    ik word gek van cod:waw vendetta veteran
    youuuve onlyy wounndeeed hiim
    en daarna word ik zelf dood geschoten

    Makkelijk! Na 2x doodgaan had ik hem gekild. 😀 Je moet liggen, hij schiet dan opstaan en hem zoeken en probeer hem dood te schieten als hij naar een ander punt rent! Het moeilijkste moet nog komen.

  53. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Makkelijk! Na 2x doodgaan had ik hem gekild. 😀 Je moet liggen, hij schiet dan opstaan en hem zoeken en probeer hem dood te schieten als hij naar een ander punt rent! Het moeilijkste moet nog komen.

    wat ik dus doe is ik ga liggen wachten todat ik zijn schot hoor en ga dan omhoog maar dan lukt het ook niet:joystick:

  54. 1268 XP
    luctheman's avatar

    wacht maar tot je bij Heart of the reich bent.
    Als ik rijk zou zijn had ik allang 20 controllers tegen de muur gegooid:annoyed_h4h:

  55. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    ik word gek van cod:waw vendetta veteran
    youuuve onlyy wounndeeed hiim
    en daarna word ik zelf dood geschoten

    Ik weet hoe het is:P ik werd ook para van die you’ve only wounded him! haha, probeer hem op zn hoofd te raken. Soms laat ie ook van onder de rand zn helm zien.. maar en das alleen maar om te fucken want hij heeft die helm vast met z’n hand.
    Na vier keer met die helm op en neer staat ie op en rent ie weg!

  56. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    ha ha 😀 hoe mooi 😀 Komt er een leraar die voor Feyenoord is, zegt ie tegen mij: Sssssssht.

  57. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    wacht maar tot je bij Heart of the reich bent.
    Als ik rijk zou zijn had ik allang 20 controllers tegen de muur gegooid:annoyed_h4h:

    Ik heb de platinum en als Heart of the Reich is best te doen hoor!

  58. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    Ik heb de platinum en als Heart of the Reich is best te doen hoor!

    klopt hij was wel moeilijk maar zeker niet onmogelijk, en vendetta was makkelijk .. 😛

    ik ging ook maar 2 keer dood ofzo je moet gewoon heel snel op hem schieten en dan METEEN weer gaan liggen en dan paar keer achter mekaar en hij is dood , probeer anders ook is op een andere plaats te gaan zitten dan alleen achter dat raam 😉

  59. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik heb geen zin om aan blowtorch te beginnen:P

  60. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    haha zo moeilijk is blowtorch ook niet , alleen begin is ff lastig rest is simpel 😛

  61. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Moet hem binnekort toch maar is spelen dan..:D

  62. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    haha zo moeilijk is blowtorch ook niet , alleen begin is ff lastig rest is simpel 😛

    Inderdaad, ik kreeg zoveel frustratie dat ik doorgerend ben en toen kreeg ik checkpoint toen was ik blij. 😛

  63. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Inderdaad, ik kreeg zoveel frustratie dat ik doorgerend ben en toen kreeg ik checkpoint toen was ik blij. 😛

    Ik ga ook rennenxD

  64. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik ga ook rennenxD

    Succes. Ik heb mazzel gehad. Ik ging op een steen liggen wapen gepakt en meer dan 20 Jappen doodgeschoten zonder zelf dood te gaan en toen ben ik doorgerend en toen kreeg ik checkpoint. Succes! 😉 🙂

  65. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Succes. Ik heb mazzel gehad. Ik ging op een steen liggen wapen gepakt en meer dan 20 mensne doodgeschoten zonder zelf dood te gaan en toen ben ik doorgerend en toen kreeg ik checkpoint. Succes! 😉 🙂

    Ja de eerste hinderlaag iedereen neerschieten en voordat de volgende hinderlaag komt als een gek rennen:D

  66. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Yesssss! ik heb alle flak 88s kapotgeschoten

    Ik ben de bom!

  67. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    in heart of the reich?

  68. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ja:yahoo::yahoo:

  69. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    lekker lekker hoor:D

  70. 1268 XP
    luctheman's avatar

    heb jij de platinum eigenlijk al Tommy?

  71. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik heb Heart of the reich gehaald w000000000000t!

  72. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    Ik heb Heart of the reich gehaald w000000000000t!

    congratulations ! 😀

    downfall is ook begin alleen beetje lastig daarna is ook simpel, succes !

  73. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Uitgespeeld!@@!#$#@%#$^%^*%^#&%

  74. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    Uitgespeeld!@@!#$#@%#$^%^*%^#&%

    netjes :)!

    ik zag op je trophypagina dat je nog maar 3 hoeft en die zijn makkelijk dus bijna platinum.

  75. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    ja:yahoo::yahoo:

    Je hebt ÊÊn hele dag gedaan over ÊÊn missie en dan vindt hij zichzelf de bom! :shifty: Ik heb platinum ik ben de bom! xD

  76. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Jij heb 3 plantinum:P

  77. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Jij heb 3 plantinum:P

    Ja dat klopt!

    Mirror’s Edge
    Uncharted Drake’s Fortune
    Call of Duty: World at War

  78. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik heb net een platimum album gehaald 🙂

  79. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Luc ik heb nog lang geen platinum;) ben nu bezig met blowtorch maar word helemaal para… het stuk naar de bunker is echt killing.. ben nu 3 uur bezig..

  80. 1268 XP
    luctheman's avatar

    gooi je wel genoeg rookgranaten dan…?

  81. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Had ze alle 4 al verspild in het begin:P om snel naar eerste checkpoint te komen;).. heb hem eindelijk gehaald! Is breaking point moeilijk?

  82. 954 XP
    Callme's avatar

    kben pas bij burn em out:P

  83. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    kben pas bij burn em out:P

    Die is te doen;) wacht maar tot je bij relentless komt:D

  84. 954 XP
    Callme's avatar

    dit is ook wel moeilijk:P ik zie ze nooit hier..

    het is echt frustrerend dit:P

  85. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    veel sluipen, maar dat geldt voor bijna alle levels op veteran:P als je er niet uitkomt roep je maar:D

  86. 954 XP
    Callme's avatar

    ben nu met burnout bezig:P lekker niet frustreren

  87. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    haha:P ja je moet er wel de tijd voor nemen als je veteran doet:P

  88. 1268 XP
    luctheman's avatar

    omg.. ik word genakt.

    heb ik 43 Zero`s gedowned, heb ik er 45 nodig:ninja:

  89. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    Je hebt ÊÊn hele dag gedaan over ÊÊn missie en dan vindt hij zichzelf de bom! :shifty: Ik heb platinum ik ben de bom! xD

    ik had hem eerder dus ik ben meer de bom ! 😈

    haha 😀

  90. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    Had ze alle 4 al verspild in het begin:P om snel naar eerste checkpoint te komen;).. heb hem eindelijk gehaald! Is breaking point moeilijk?

    breaking point is makkelijk vind ik zelf 😉

  91. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    breaking point is makkelijk vind ik zelf 😉

    Oke dan! morgen ga ik hem dan spelen:P

  92. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Oke dan! morgen ga ik hem dan spelen:P

    Het laatste stuk waar of Roebuck doodgaat of Polonsky keek ik erg tegen op! Ik dacht dat is zo moeilijk en raad eens! Ben daar 0 keer doodgegaan! :joystick:

  93. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Het laatste stuk waar of Roebuck doodgaat of Polonsky keek ik erg tegen op! Ik dacht dat is zo moeilijk en raad eens! Ben daar 0 keer doodgegaan! :joystick:

    Heb je het over Breaking Point? Wordt een eitje dus:P

    Oh en Blowtorch viel opzich wel mee als je weet hoe (wanneer ook niet he):P Ik was al dood voor ik mn enemy’s zag.. Toen ik wist waar ze zaten gingen ze 1 voor 1 dood en was ik zo in de bunker… dat was gewoon vlammen:D

  94. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    YEEEEEEEEEEEUH. Klassering 3, Disvisie 2 met Fifa Clubs. Bijna Divisie 1 ;D

  95. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Oke ff een vraagie.. Die PS2 eye doet het toch ook gwoon op de ps3?? en je hoeft hem toch niet te installeren ofzo??

  96. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    hij zou het moeten doen ja..:)

  97. 591 XP
    dajez's avatar

    Oke ff een vraagie.. Die PS2 eye doet het toch ook gwoon op de ps3?? en je hoeft hem toch niet te installeren ofzo??

    das ni ps2 eye he:D maar eyetoy:P

  98. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    das ni ps2 eye he:D maar eyetoy:P

    Inderdaad, het is de EyeToy en hij werkt perfect! Bij mij werkt hij ook goed. 😀

  99. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Wie heeft er zin om te gamen:P wil MP doen in LBP of COD5..:P

  100. 1562 XP
    dikked's avatar

    Wie heeft er zin om te gamen:P wil MP doen in LBP of COD5..:P

    ik wil wel LBPen in MP:joystick: