Voorraad PS4-consoles is mogelijk schaars, pre-order wel zo slim

http://playsense.nl/images/file/img_51bb0677b81d8.jpg

Sony heeft de verwachtingen voor de verkoopaantallen van de PS4 na de E3 van 2013 aan moeten passen, aangezien het beeld er toch wat positiever uitziet dan men eerst voor ogen had. Sony Computer Entertainment Group CEO Andrew House meldt dat de grote vraag naar de PS4 kan betekenen dat winkels te maken kunnen krijgen met een lage voorraad.

Dit werd gezegd tegenover het Amerikaanse Wall Street Journal, Andrew House zei hier dat “de vraag kan groter zijn dan de voorraad”. Ben je dus vastberaden echt een PS4 aan te schaffen dan is het wellicht slim om een pre-order te plaatsen. Aangezien dit toch wel een redelijk grote aanschaf is raden we je aan dit bij een bekende winkelketen te doen.

PS4 kopen? Check dan dit artikel.

  1. User  avatar
    44 XP

    Ik heb hem al ge pre ordert, kan ook niet wachten ook

    0
  2. User  avatar
    333 XP

    Heb er al 2 staan….

    0
  3. User  avatar
    5395 XP

    Waar kan ik de PS4 het beste reserveren? / waar hebben jullie de PS4 gereserveerd? 🙂

    0
  4. User  avatar
    20030 XP

    @PattyS3: Heb ‘m zelf al tijdje bij Bol.com staan, gewoon op acceptgiro.

    0
  5. User  avatar
    1469 XP

    Heb hem al een tijdje gepreorderd 🙂

    0
  6. User  avatar
    183 XP

    Heb al gepre-ordered toen de persconferentie in februari werd bekend gemaakt. Mag toch aannemen dat ik daarmee vroeg genoeg ben geweest, hehe

    0
  7. User  avatar
    368 XP

    nr 7 op de lijst bij de plaatselijke gameshop dus verwacht geen probleem 😉

    0
  8. User  avatar
    5395 XP

    @M4GN3T: Thx. Acceptgiro vind ik in dit geval ook beter, omdat je gewoon een nieuwe gameconsole reserveert die een paar honderd euro’s kost. (Dat is een te groot bedrag om in één keer van te voren te betalen imo) 😛

    0
  9. 77.60.113..xxx's avatar

    had ik eind februari al gedaan 😀

    0
  10. User  avatar
    1783 XP

    @M4GN3T: thanks voor de tip, meteen gedaan!

    0
  11. User  avatar
    1179 XP

    @PattyS3:

    Heb hem bij Bol.com Accept Giro

    0
  12. rave's avatar

    Waarom pre orderen als er nog maar 1 versie bekend is ? En de 1e consoles zijn altijd vol problemen , suc6 ermee

    0
  13. User  avatar
    151 XP

    Had em in februari all ge preordert bij gamemania, dat zit wel goed =D

    0
  14. Naam…'s avatar

    Wanneer de PS4 uitkomt ben ik toch druk met tentamens. Ik hoef dit keer dus geen haantje de voorste te zijn en wacht wel op een mooie bundel of evt. een mooie actie i.c.m. met de nieuwe W9-serie van de Sony BRAVIA tv’s.

    0
  15. User  avatar
    9074 XP

    Heb nog genoeg te doen op de PS3 als hij uitverkocht is. Dus geen haast net als met de PS3. 😉

    0
  16. 217.121.18.xxx's avatar

    Natuurlijk al een pre-order staan bij Bol.com ook voor de Xbox One trouwens. Allebei met acceptgiro.

    0
  17. Ox's avatar

    Op 22 februari gereserveerd bij gamemania! 🙂

    0
  18. User  avatar
    39 XP

    ook al ge pre ordert

    0
  19. User  avatar
    6 XP

    Heb m een half uur geleden gepreorderd bij de gamenania 😀

    0
  20. User  avatar
    1043 XP

    Ik ook bij Nedgame Utrecht stond nr14 van de 30 pre-orders en dat was gister middag al dus gaat lekker met de Ps4, pre-orders misschien wel een PS2 succes of groter succes dan toen want hij is goedkoper dan die ket de release van 2000 voor 1200gulden

    0
  21. User  avatar
    1043 XP

    @217.121.18.xxx: wat moet je met de one tv kijken?

    0
  22. User  avatar
    11 XP

    Weet iemand ook wanneer die bij Neckermann.com in de bestellijst kom? Want daar is nog geen preorder van de ps4 te bekennen.

    0
  23. User  avatar
    1043 XP

    @rave: nooit last van gehad met de Cube PS1 PS2 PS3 yled eigenschuld, Wii Ps-Vita , en alle DS’EN ALLES VERKOCHT maar wel bij de 3Es lose hinges eerste serie, de 3DS was wel oké maar ook nog spelling in het scharnier dus Sony kan het veel beter een product samenstellen

    0
  24. User  avatar
    1043 XP

    @bjorn1980: bestel bij bol.com ook acceptgiro , neckermann is ook failliet in Duitsland NL ging het ook niet best mee dus ik zou hem ergens anders pré-orderen

    0
  25. Naam…'s avatar

    @rave: Juist nu niet. Toen de PS3 uitkwam was het enige probleem dat wel eens wou voorkomen een defecte.bluray lezer. Sony heeft heel veel ervaring in hardware. Mijn ps3 is al van 2008 en nog gebruik ik die dagelijks. Mijn pa heeft 1 van de vroege consumenten dvd surround van sony uit 1999 en gebruikt die nog steeds met prachtig geluid. Nog geen 1 sony product is bij ons kapot gegaan buiten een tv van 10j oud maar dat was enkel een defecte powerknop. Soms moet je geluk hebben :p

    0
  26. User  avatar
    58 XP

    Ik wacht wel tot ze met een bundel komen of zo. Heb geen haast.

    0
  27. User  avatar
    1157 XP

    Ik wacht tot de bundels bekend zijn. De harde schijf grootte maakt mij niet veel uit, want die ga ik toch vervangen. Ik er wel aan om mijn plus abo te verlengen. Ik verwacht dat dit duurder gaat worden namelijk en het hudige kun je gewoon meenemen

    0
  28. User  avatar
    1043 XP

    @chris65: Plus blijft ever duur is wel zo makkelijk wat denk wat een heel nieuw Systeem kost . en PSN+ is PSN+ en het is al aangeven dat het 5Euro pmaand gaat kosten is dat komt neer op 60 Per-jaar geen geld dus . beter het nieuws volgen

    0
  29. User  avatar
    1157 XP

    @MCLERC: ben al plus dus weet hoe duur het is en het is drie dubbel het geld waard. Als het volgens jouw berekening niet duurder is geworden, loop ik dus geen risico om het nu te verlengen ..toch? Of zou er mogelijk toch nog een prijs correctie komen? Ik weet het niet, de ambities liggen nu voor plus nog hoger naar mijn idee

    0
  30. User  avatar
    1043 XP

    @chris65: Je neemt je Account mee dus je bent op de Ps4 en 3 nog steeds plus en Vita als je die heb ?

    0
  31. User  avatar
    358 XP

    Gister gepreorderd bij Media Markt Almere! Sta volgens mij zoals ik snel zag bij de eerste 15, dus geen probleem 😉

    PS: Ze zijn pas deze week (na de E3) begonnen met preorders opnemen..

    0
  32. User  avatar
    3097 XP

    heb de mijne ook bij GM preorderd. Nu zit ik toch te twijfelen of ik ook bij bol.com 1ntje moet knallen

    0
  33. ano's avatar

    Hier ook een preorder staan 🙂 PS3 fat 80GB gaat nog als een malle trouwens uit 2010 en de 40GB uit 2009 (dacht ik) ook.

    0
  34. 217.121.18.xxx's avatar

    Geen pre-order hier..MM heeft er genoeg. Winkel als Bart Smit ja! want die krijgen er maar 6 a 8 of minder, maar winkels als Media Markt krijgen er genoeg…

    0
  35. User  avatar
    2103 XP

    Ik wacht lekker tot de prijzen gedaald zijn. 😛

    0