Kojima wil een Metal Gear Solid remake met de Fox engine

De originele Metal Gear Solid kreeg reeds een mooie GameCube port die de ondertitel Twin Snakes droeg en werd ook al in HD opnieuw uitgebracht. Dat is voor geestelijke vader Hideo Kojima echter nog niet genoeg: de man – een genie in elke vorm van het woord – zou nog graag een remake met de Fox engine zien.

Meer zelfs, in een roundtable interview op de E3 liet Kojima weten dat hij op zoek is naar een third party ontwikkelaar die de Metal Gear Solid remake op zich zou willen nemen. Volgens ons kan het niet echt moeilijk zijn om een bedrijf te vinden dat hiertoe bereid is. We houden jullie op de hoogte van eventuele beslissingen.

  1. User  avatar
    1464 XP

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    0
  2. User  avatar
    1464 XP

    Dit zou ik zo graag zien, deze game verdient een remake!

    0
  3. 62.131.155..xxx's avatar

    wat een geweldige game op de ps1 zeg, wil wel een remake zien daarvan!!!

    0
  4. User  avatar
    22 XP

    Dit zou fantastisch zijn! Als een game het verdient, dan is het deze inderdaad. Beste game op de PlayStation.

    0
  5. User  avatar
    4 XP

    Meer info over decoy octopus, vernieuwde boss battles, en verder alles het zelfde laten.

    0
  6. User  avatar
    1043 XP

    Alweer een remake

    0
  7. User  avatar
    113 XP

    Heel erg ja

    0
  8. User  avatar
    235 XP

    Een remake door een andere ontwikkelaar, risicovol.
    Ik zeg: wachten tot de games afgerond zijn waar hij aan gewerkt heeft en laat hem de remake zelf maar maken.

    0
  9. User  avatar
    1947 XP

    @Djierod:

    precies 100% met je eens

    0
  10. User  avatar
    630 XP

    Als ze MGS1 gaan remaken, dan heb ik liever dat Kojima het zelf doet.

    0
  11. User  avatar
    82 XP

    Super, bij de xbox one versie kunnen ze Psyco mantis helemaal alles laten zien met kinect 😉

    0
  12. User  avatar
    209 XP

    Remake van metal gear 1 en metal gear 2 zou vet zijn

    0
  13. User  avatar
    73 XP

    de mgs HD collection was super tof, ik baalde zo erg dat Twin Snakes er niet bij zat.. Maar een hele nieuwe remake, aaaw yeah!

    0
  14. 195.241.112..xxx's avatar

    Yes Reeeeemaaaake f%#^* yeah! Remake die handel of die at least hd remaster van twin snake daar wordt ik ook blij van 🙂

    0

Meer Metal Gear Solid HD Collection

Meer