Sniper Elite III ligt eind deze week in de winkels en in samenwerking met 505 Games geven wij deze nieuwe shooter drie keer weg. We geven de game twee keer voor de PlayStation 4 weg en één keer voor de PlayStation 3. Meedoen is zoals gewoonlijk erg makkelijk, je dient enkel de onderstaande vraag te beantwoorden wil je kans maken op één van de exemplaren.
Vraag: Hoe heet het personage waarmee je speelt in Sniper Elite III?
Weet jij het antwoord op deze vraag? Stuur dan je antwoord in volgens de onderstaande stappen en geef daarbij gelijk ook aan welk platform jouw voorkeur heeft. Stuur voor het gemak ook eventjes je nickname mee!
Gebruik als onderwerp voor het mailtje 'Sniper Elite III'
Geef duidelijk je inzending aan.
Zet in de mail tevens je nickname.
Je dient een PlaySense account te hebben om deel te kunnen nemen. Heb je deze niet? Dan kan je er hier één aanmaken. Het is niet toegestaan om hints, tips of andere directe aanwijzingen naar het eventuele antwoord op de prijsvraag hieronder te plaatsen. Meerdere inzendingen vanaf één e-mailadres zijn niet toegestaan en bij het vermoeden van fraude komt de inzending te vervallen.
Over de uitslag van de prijsvraag wordt niet gecorrespondeerd en de prijsvraag is enkel toegankelijk voor PlaySense leden in de Benelux. Medewerkers van PlaySense en 505 Games zijn uitgesloten van deelname. De prijsvraag loopt tot en met 28 juni 2014. PlaySense behoudt zich het recht om een prijsvraag voortijdig te veranderen. Spel- en typfouten zijn voorbehouden. De prijsvraag wordt mede mogelijk gemaakt door 505 Games.
@klupido: ja, en de Landscape mode werkt ook helaas niet 🙁
Dat was wel handig geweest bij de Game video’s/items
Maar verder werkt de app wel, om snel het nieuws te lezen 😉
@digitalj8: Dit geldt ook voor de browser site man! Enigste minpunt is dat je geen melding via de mobiele view kan zien maar ook is dat een kleine moeite om op te lossen ! Ik raad je aan om hem een keer te proberen maar voel je niet gedwongen natuurlijk haha!
Sniper Elite III verscheen vorig jaar en bood spelers naast het afknallen van Nazi’s eveneens de kans om voertuigen via een welgemikte kogel compleet te verwoesten. Nadien verscheen nog het een en ander aan DLC voor de game en nu is ...
Review: Sniper Elite III – Tot op heden is er nog niet echt één game geweest die zich dé sniper-shooter mag noemen. Sniperen is voor veel mensen een fetisj geworden en daar maakt Sniper Elite dan ook gretig gebruik van. Animaties di...
Sniper Elite III ligt morgen in de winkels voor de PS3 en PS4 en vandaag is er een nieuwe trailer vrijgegeven die je nog even kort alles mededeelt wat je allemaal moet weten over de game. Deze nieuwe trailer moet je zeker eventjes kijken a...
Een paar jaar terug pushte Sony 3D-gaming enorm met de PlayStation 3 en voerde het op de E3 zelfs de boventoon. Tijden zijn alleen veranderd en 3D-gaming is zo goed als afwezig op de PlayStation 4, zelfs bij Sony’s eigen titels. Het ...
http://youtu.be/J1yg9jffjxI
Volgende week komt Sniper Elite III uit voor onder andere de PlayStation 4 en PlayStation 3. In dit deel gaan we in een totaal andere setting aan de slag dan in de eerdere Sniper Elite-games. Ontwikkelaar Rebelli...
Top actie lui! Succes iedereen 😉
Het zou een leuk verjaardags cadau zijn. Een vriend van me is de 28e jarig
Suc6
top actie
28 juni is mijn verjaardag het zou dus een geweldig verjaardagscadeau zijn!!
@82.168.247..xxx: Haha hoe heet jouw vriend ^^ ?
Meegedaan ^_^
zo ook maar eens even weer mee gedaan
Meegedaan, succes iedereen !
Leuke vraag!
Succes iedereen
Op de PSX-Sense app zie je de onderstaande stappen niet eens staan 🙁
Wauw! Even meedoen met deze toffe prijsvraag!
Wel jammer dat ik, de Game al heb gepreorderd, anders had ik zeker mee gedaan.
Veel geluk gasten! 😀
Top prijs! Zeker even meedoen. Iedereen succes!
wow echt een vete prijsvraag succes allemaal !
Wat moet ik nou met 3x hetzelfde spel? Doe dan 3 verschillende
62.140.132.xxx
Er zijn 3 verschillende winnaars jij krijgt ze niet alle 3 als je wint
Nice! 😀
Succes iedereen!
succes iedereen
mooie actie heb meegedaan!
@digitalj8: Ik gebruik die app al maanden niet meer ! Ik vind dat echt een slechte app helaas! Altijd gewoon de browser werkt top!
@klupido: ja, en de Landscape mode werkt ook helaas niet 🙁
Dat was wel handig geweest bij de Game video’s/items
Maar verder werkt de app wel, om snel het nieuws te lezen 😉
@digitalj8: Dit geldt ook voor de browser site man! Enigste minpunt is dat je geen melding via de mobiele view kan zien maar ook is dat een kleine moeite om op te lossen ! Ik raad je aan om hem een keer te proberen maar voel je niet gedwongen natuurlijk haha!
@klupido: ik reageer nu ook met de brouwser psx sense, omdat dit niet meer te zien is op de app 🙁
@klupido: alles wat ouder dan 35 Game nieuws/items is, kan je niet meer zien op de app.
Wan never worden de winnaars eigenlijk bekend gemaakt?
Wanner weten we iets ?