Visceral Games heeft een lijst vrijgegeven met veranderingen die zijn doorgevoerd in Battlefield: Hardline. Naar aanleiding van de meest recente open beta heeft men weer veel feedback gekregen en daardoor zijn er een aantal zaken aangepast in de game.
Volgens lead multiplayer designer, Thad Sasser, heeft alle feedback erg geholpen om al deze veranderingen door te kunnen voeren. Hieronder hebben we alle punten die zijn aangepakt voor je op een rij gezet.
WEAPON TUNING
- One hit kill range reduced for 870 and SPAS
- Fire rate reduced for 870
- More vertical recoil for 870
- Recoil reduced for RO933
- Damage reduced for Ro933
- Vertical recoil added to M16A3 and M416
- Increased P90 spread per shot
- Improved Uzi un-aimed fire accuracy
- Magnum Ammo OHK range reduced
CLASS BALANCE
- Moved G36C to Cops and M416 to criminals
- Moved M/45 to cops and UMP to criminals
METAGAME TUNING
- Rank progression slowed down by 50%
- Repriced Battlepacks to cost more in-game cash
- Weapon license increased to 1250 kill
- Gold camo increased to 1000 kills
HACKER TUNING
- GPS spotting and jamming range for Hacker mode reduced
- Overclock timing reduced for Hacker mode
Visceral Games belooft tevens om de game na de lancering actief te blijven ondersteunen en veranderingen door te voeren, mocht dit nodig zijn.
Lol
Wie gaat dit spel nou kopen..
”Rank progression slowed down by 50%”
Shit, waarom zouden ze dat nou doen?
@92.69.213.xxx: Ik
@92.69.213.xxx: ik niet.
Iets voor de kids van cod.
@92.69.213.xxx: Ik
@84.30.90..xxx: Via jouw comment te zien val je er zo tussen XD
Al die zeikers. Hardline draait tenminste goed.
Bij Bf4 zijn de hitmarkers zo verrot.
Ze fixen het ene probleem creëren ze een ander.