Kim is de gelukkige winnaar van de PlayStation Fully Loaded prijsvraag

Sony organiseerde kortgeleden een prachtige prijsvraag waarbij je alle games en aanverwante producten uit het PlayStation en Sony assortiment kon winnen. De prijs is inmiddels uitgedeeld en de gelukkige winnaar is Kim geworden. Haar huis staat nu dan ook vol met PlayStation producten.

Sony maakte een video-reportage tijdens de uitreiking van de prijzen, deze kun je hierboven bekijken.

“Ik dacht eerst dat het een grap was toen ik het telefoontje kreeg dat ik had gewonnen. Had zojuist nog mijn vriend aangespoord om nu eindelijk eens de PlayStation 4 aan te schaffen. Nu heb ik hem zelf en kan ik gaan genieten van de nieuwste games en natuurlijk alle andere mooie prijzen die ik heb gewonnen” aldus Kim

  1. 94.212.231..xxx's avatar

    zooo fk lucky is zei

    0
  2. User  avatar
    2 XP

    “Hallo hallo, ben jij Kim” vraagt ie terwijl ze al een microfoontje draagt hahaha

    0
  3. 81.244.4..xxx's avatar

    @antho_onyy: Ja, LOL khad da ook direct gezien Xd

    0
  4. User  avatar
    4884 XP

    Proficiat Kim !!!

    0
  5. 217.120.244..xxx's avatar

    ik zie dit wel op marktplaats verschijnen binnen een week

    0
  6. 81.244.4..xxx's avatar

    In plaats van die cadeau’s te delen, zodat er meerdere winaars zijn geven ze die aan 1 persoon. Wat heeft iemand aan 1 ps4 , 3 TV’s en een ps vita en een ps vita TV?

    0
  7. User  avatar
    1508 XP

    Helaas was het weer een ‘wees zo snel mogelijk’ prijsvraag. Haar vriend zal dus wel een scriptje geschreven hebben.

    0
  8. User  avatar
    515 XP

    Gefeliciteerd Kim! Jammer dat ik niet heb gewonnen, dan had ik alles minus 1 tv op gametowinprizes neergezet 😉

    0
  9. 188.207.118..xxx's avatar

    @mithrandir alaof je wel meer kans zou hebben gehad bij een prijsvraag zonder een wees zo snel mogelijk mechanisme?

    0
  10. 213.52.176.xxx's avatar

    Gefeliciteerd kim

    0
  11. User  avatar
    149 XP

    Vet!

    0
  12. User  avatar
    259 XP

    Jeetje wat een bofkont! Gefeliciteerd met je prijs, ben jaloers!
    En dan die witte ps4 met een blauwe en rode yoystick, wicked!

    Veel plezier ermee

    0
  13. User  avatar
    962 XP

    Ja, veel plezier ermee, naast dat er nog c.a. €3000 moest betaald worden vanwege (prijzen)belasting..

    0
  14. 62.140.132.xxx's avatar

    @Stukje-Appel: wat

    0
  15. User  avatar
    138 XP

    Lucky bastard!

    0
  16. User  avatar
    108 XP

    Haha wat een geforceerd filmpje. Wel vet om te winnen natuurlijk

    0
  17. User  avatar
    1947 XP

    @Stukje-Appel: Je schrijft dan niet wie het moet betalen.. maar ik neem aan dat je snapt dat Sony die wel voor zijn rekening neemt… anders maak je best wel een flater als een mega bedrijf…

    @62.140.132.xxx:

    Wie betaalt kansspelbelasting

    Als u als winnaar de kansspelbelasting betaalt, houdt de organisator de kansspelbelasting in op uw geldprijs. De organisator kan u ook vragen om eerst de kansspelbelasting te betalen. Daarna krijgt u het prijzengeld pas uitgekeerd. 
    Als de organisator de kansspelbelasting voor zijn rekening neemt, krijgt u als winnaar de volledige prijs uitgekeerd. De kansspelbelasting wordt dan niet ingehouden op uw prijs.

    (rijksoverheid site)

    0
  18. User  avatar
    1947 XP

    Aanvulling voor er gemiept wordt dat er prijzen geld staat…

    Geldprijzen en materiële prijzen

    Onder een prijs vallen alle zaken waaraan in het economisch verkeer waarde is toe te kennen. Dit kan geld zijn, maar ook bijvoorbeeld een auto of een reis.

    0
  19. 145.53.70.xxx's avatar

    Dit staat dus volgende week allemaal op marktplaats. Maar uiteraard is dit allemaal opgezet, zie bijvoorbeeld die big ass camera op haar jasje..

    0
  20. User  avatar
    1688 XP

    @145.53.70.xxx: Camera? Microfoontje bedoel je?

    0
  21. User  avatar
    1158 XP

    wat moet zij met ps4!
    ze game niet eens zij wel voor vriendje zijn!

    0
  22. 31.151.192.xxx's avatar

    Kuch kuch jaloers

    0
  23. 94.215.29..xxx's avatar

    @81.244.4..xxx: Dat is bij de loterijen ook zo, 20mil voor 1 persoon? je kan ook 20 mensen blij maken met 1mil.

    0
  24. 92.110.14..xxx's avatar

    nee nee nee ik wou winnen neeeeeeeee

    0
  25. User  avatar
    2001 XP

    Damnit… ach ja, gefeliciteerd Kim.

    0
  26. User  avatar
    85 XP

    Wat zitten er weer een jaloerse en zure reacties bij zeg. Wees is een keer blij voor iemand anders. Daar word je zelf ook een vrolijker mens van.

    0
  27. 46.255.104.xxx's avatar

    Hey Lieve Kim.

    wat ben ik blij dat je gewonnen hebt.

    als ik nu om al zie dat ik mijn personeel heb de splinter nieuwe vw Golf GTD 4 motion model jaar 2015.

    Dan ben ik nu ok blij voor jullie gezin later als je verloofd bent met jou vriend.

    en Lieve Kim.

    iemand hoord ok de wereld en het helal en aarde bol te redden vindt je ook niet?

    maar toch dank za mij.

    is de wereld terug gekeerd naar het begin jaar nul.

    en hellemaal opnieuwe begonnen.

    om dat er niks nieuws meer kwam.

    0
  28. 46.255.104.xxx's avatar

    En nu zijn alle overledendenne

    weer in leven.

    om dat de wereld is terug gespoeld.

    van het eind tot het begin.

    en nu rijd iedr

    0
  29. 46.255.104.xxx's avatar

    en nu dat de wereld is terug gespoeld.

    zijn alle menssen weer tot leven.

    en rijd iedereen weer op de hele weg.

    dank za mij.

    en daar ben ik hele blij om dat menssen hun wens is volbracht is.

    en afgerond is nu.

    Liefs sumith.

    heb je meer vragen over mij tijdelijke werk voor menssen die om spoedig hulp vraagd naar mij.

    dan zou ik kijken wat ik kan doen.

    okeej.

    ik werk nu tijdelijke voor de gehandicapte menssen als grootte directeur.

    zin achter grond hulp van loek de winter.

    met vriendelijke Groet sumith.

    en als je wild dat ik jou personelijke goed advies geef dan verteld het maar aan mij.

    en dan help ik j

    0