PS4 1TB ‘Ultimate Player’ versie komt mogelijk niet naar Noord-Amerika

Gisteren kondigde Sony de ‘Ultimate Player 1TB Edition’ van de PS4 aan en hiermee heeft Sony de reactie op Microsofts prijsverlaging en haar aankondiging van de 1TB versie van de Xbox One. De nieuwe PS4 versie werd aangekondigd voor Europa en eigenlijk mag je er van uitgaan dat hij ook in Noord-Amerika uitkomt, maar is dat wel het geval?

Game Informer vroeg het zich af en trok het eens na bij Sony. Een vertegenwoordiger gaf als antwoord dat het helemaal niet zo zeker is dat het naar Noord-Amerika komt en dat er momenteel geen plannen zijn voor een release op Amerikaanse bodem.

“We have no plans to announce at this time,”

Hiermee is de mogelijkheid niet volledig uitgesloten, maar lijkt het er vooralsnog op dat Europa en Japan voorop gaan lopen vergeleken met Amerika. De Ultimate Player 1TB Edition ligt vanaf 15 juli in de schappen.

  1. 37.153.226..xxx's avatar

    Laat ze maar is voelen hoe het is

    0
  2. 31.160.165..xxx's avatar

    Batman !!!

    0
  3. User  avatar
    4884 XP

    BATMAN

    0
  4. 84.241.212.xxx's avatar

    Genieten, hopelijk het begin van een nieuw tijdperk; Wij als continent Europa als eerste de nieuwste spulletjes!

    0
  5. User  avatar
    1688 XP

    @37.153.226..xxx: Je bedoelt: Laat ze maar EENS voelen hoe het is….

    0
  6. 84.241.195.xxx's avatar

    Word toch wel weer verdraait zodat de amerikanen het wel kunnen kopen. Verwend volk dat ze zijn

    0
  7. User  avatar
    33 XP

    Laat die amerikanen maar lekker verzuipen in hun Xbox one ehhhh nix box one bedoel ik

    0
  8. 82.217.103..xxx's avatar

    @20style [20]: 60 euro season pas

    0
  9. 193.173.216.xxx's avatar

    @82.217.103..xxx: season Pas is 40 euro. Niet 60 euro

    0