Dark Souls III komt eerst in Japan uit en dan pas in Europa en Noord-Amerika

http://playsense.nl/images/file/img_55fa93dc1c3aa.jpg

De Dark Souls III trailer, getoond tijdens de Tokyo Game Show 2015, liet op het einde een releasedatum zien van 24 maart. Deze releasedatum blijkt echter alleen voor Japan te gelden, Europa, Noord-Amerika en Australië krijgen de game pas later.

Bandai Namco heeft aangegeven dat Dark Souls III een kleine maand later uitkomt in andere territoria, namelijk in april 2016. Een reden voor de latere release werd niet gegeven, noch een precieze datum. De game kan dus uitkomen begin april, maar ook eind april.

Dark Souls 3 trailer

  1. 92.69.238..xxx's avatar

    Goh, misschien dat die game nog eerst even vertaald moet worden vanuit het Japans?

    0
  2. User  avatar
    7143 XP

    dit is echt stom maar ja met uncharted 4 ben je dat toch nog effe mee bezig tot dat dark souls 3 uitkomt

    0
  3. User  avatar
    26459 XP

    @92.69.238..xxx: Met een enorme fanbase wereldwijd lijkt me dat dit synchroon aan de ontwikkeling gebeurt..

    0
  4. 85.150.18..xxx's avatar

    @jimke1: ppffffff fuck dat, ik heb liever Dark Souls dan Uncharted

    0
  5. User  avatar
    1521 XP

    en op http://www.pu.nl las ik dat vanafmorgen je je kan aanmelden om de dark souls 3 beta uitproberen die ergens in oktober van start gaat.

    0

Meer Dark Souls III

Meer