Intro van Teletubbies nagemaakt in GTA V


Jawel, je leest het goed. De Teletubbies maken zowaar hun opwachting in Los Santos en worden nagespeeld door de hoofdrolspelers Franklin, Trevor en Michael. Er is nauw gekeken naar de oorspronkelijke intro en de bewerkte versie hiervan lijkt er goed op. De video is zowel verontrustend als hilarisch te noemen en is zeker de moeite waard om even te bekijken. Mocht je de beide intro’s willen vergelijken met elkaar, dan kan je de onderstaande video bekijken.

  1. User  avatar
    127 XP

    Lol

    0
  2. User  avatar
    2403 XP

    LOL

    0

Meer Grand Theft Auto V

Meer