Eerste PS2 games lanceren vanavond op de PS4


Er zijn de afgelopen tijd de nodige geruchten geweest over emulatie software voor de PlayStation 4, waarmee het mogelijk zou zijn om PlayStation 2 games op de console te spelen. Vanavond om 21.00 uur zullen de eerste PlayStation 2 klassiekers gelanceerd worden op het PlayStation Network, zo maakte Sony vandaag bekend.

  • Dark Cloud
  • Grand Theft Auto 3
  • Grand Theft Auto: San Andreas
  • Grand Theft Auto: Vice City
  • Rogue Galaxy
  • The Mark of Kri
  • War of the Monsters
  • Twisted Metal: Black

Hier zal het niet bij blijven, want in de toekomst zullen er nog veel meer PlayStation 2 klassiekers naar de PS4 komen. De PlayStation 2 games die op de PlayStation 4 speelbaar zijn bevatten allemaal trophies, die zijn samengesteld in overleg met de makers van de games. Verder zullen deze games renderen op 1080p en daarbij Remote-play, Activity Feeds en second-screen ondersteuning hebben.

  1. User  avatar
    1753 XP

    Allemaal ps2 games behalve san andreas die ik nog niet heb gespeeld, dus vanavond eens kijken of er nog toppers tudsen zitten 🙂

    0
  2. User  avatar
    1043 XP

    @yannickvanloon: Die is er als opgepoetste versie op ps3 dus zou dan voor die gaan .

    0
  3. User  avatar
    247 XP

    Heerlijk avondje is gekomen! Bedankt voor het snel plaatsten na mijn forum post! Top!

    0
  4. User  avatar
    1753 XP

    @MCLERC: origineel is beter dan die crappy muziek loze mobiel poort

    0
  5. User  avatar
    1299 XP

    €15,- >.<

    Wat een sukkels.

    0
  6. 84.27.215..xxx's avatar

    Wat een flop weer, dan is backward compatibilty van MS toch 10x beter, en oh ja.. Gratis

    0
  7. 188.207.107..xxx's avatar

    ben benieuwd…. 21:15 en nog steeds niets lol… ik ga echt als die hard fan voor san andreas!

    0
  8. 62.145.207.xxx's avatar

    @188.207.107..xxx:
    Same o same

    0
  9. User  avatar
    510 XP

    Echt lullig voor de mensen die hem van de week voor ps3 kochten omdat ze van dit niks wisten…

    Gta san andreas ben ik echt blij mee ik ga hem opnieuw uitspelen kan me niks herrineren van the storyline 😉

    0
  10. 217.122.96.xxx's avatar

    Grr 21:00 is onderhand al 21:36. Als het gaat om nieuwe releases ben ik zo ongeduldig lol.

    0
  11. 17.133.8.xxx's avatar

    Ze staan inmiddels in de Europese store

    0
  12. 86.84.144.xxx's avatar

    Beste mensen. Ik heb nog steeds geen gta san andreas in mijn playstation store iemand enig idee wanneer is deze kan vinden? Of wanneer we het kunnen downloaden.

    0