Josef Fares heeft eind vorig jaar bij The Game Awards flink naam gemaakt door hard uit te halen naar Hollywood en de micro-transactie/lootbox praktijken van onder andere EA. Ondanks dat heeft hij sinds de aankondiging van A Way Out uitstekende ondersteuning van EA gekregen en die samenwerking blijft hij met zijn studio Hazelight voortzetten.
Fares heeft aangegeven dat hij met EA blijft samenwerken, omdat hij goede ondersteuning krijgt en niet wordt lastiggevallen met wensen vanuit de uitgever. EA respecteert zijn visie en dat is voor hem heel erg belangrijk.
“Yeah, we’re with EA. It’s no problem. It’s super-good support. I don’t care what publisher I work with, it’s going to be the same. This is how I work: I respect the economical aspect but nobody f***s with the vision – it’s very, very important. And they know it at EA now, and they’re super-supportive – super-supportive.”
Fares vertelde ook dat z’n nieuwe game over vier weken in productie gaat, maar dat het nog een paar jaar zal duren alvorens de game uitkomt.
Ja leuk voor ze, maar het enige geweldige aan A Way Out was dat het consument vriendelijk was om te delen. De game zelf was ontzettend matig en teleurstellend.
Cool, vond A Way Out erg tof.
Het delen met een speler was top! Verder was het spel saai, voorspelbaar en veelste makkelijk. Niet verder gekomen dan vluchten in het bos.
@Metalrobin:
Want dat was te moeilijk? 😉
@Razgriz18: was genieten zeurkous
Nog steeds niet uitgespeeld goddamned persoon waarmee ik samen speelde viel altijd in slaap tijdens de cutscenes haha!
Enige positieve kant van EA. En volgens mij EA originals verdient EA geen enkele cent
Moet away out nog oppakken