BioWare heeft Anthem van een nieuwe update voorzien die de drop rate van loot heeft aangepast. Dit is naar aanleiding van feedback vanuit de community.
Door middel van de nieuwe update zijn de Masterwork en Legendary drop rates verhoogd voor de Grandmaster 2 en Grandmaster 3 moeilijkheidsgraden. Verder zijn dezelfde drop rates ook verhoogd voor moeilijkere vijanden voor alle moeilijkheidsgraden.
Via Twitter heeft BioWare benadrukt dat deze update slechts het begin is van het verbeteren van de loot en endgame progressie in Anthem. De ontwikkelaar zal de komende tijd meer updates uitbrengen om de game op deze gebieden te verbeteren.
In the latest server-side update, we’ve made some notable changes to the loot drop rate in specific scenarios, which will take effect immediately in a server-side tuning update (you will not need to download anything.)
These changes include:
- Masterwork & Legendary drop rates have been increased for Grandmaster 2 and Grandmaster 3 difficulty levels.
- Masterwork & Legendary drop rates have been increased for harder enemies at all difficulty levels. This includes: Legendary Ancient Ash Titan, Elite Ancient Ash Titan, Legendary Fury, Legendary Ursix and Legendary Luminary.
Had er ni echt last van, kreeg op gm1 legendaries gedropt. Alleen jammer dat het voor javs zijn die ik niet gebruik en universals.
Zouden beter iets aan de trophybug doen. Men snipertrophy is de enigste wat men van platinum weerhoud
Ik denk dat Bioware de schade niet meer kan herstellen. Veel spelers zijn al overgelopen naar the Disivion 2 die het op dit moment een stuk beter doet. Waarschijnlijk kunnen ze alleen nog de huidige spelers pleasen, maar dat zal ook met de tijd terug lopen. Het is jammer dat zo’n eerder gewaardeerde spelmaker grote fouten maakt. Eerst met Mass Effect en nu Anthem. Ik hou mijn hart vast voor de nieuwe Dragon Age.
Hoor niets meer van de ps4 crash-bug? Is die verholpen? Wil de game graag kopen maar wacht tot daar zekerheid over is…
haha, ze kunnen dus die crash bug niet oplossen? aandacht afleiden??
Nee
Wat een drama game , iedere dag weer iets anders.
@185.212.171..xxx: had de game sinds dinsdag en heb nog niets van crashes tegengekomen. Spel ziet er echt fantastisch uit gameplay is verslavend. Verhaal moet je echt skippen en je bent snel geleveled. Dus voor mij was het zeker een 35 euro waard, maar ben blij dat ze de loot gaan verhogen! Want veel mensen klagen over de loot.
Op release een paar uurtjes gespeeld, zonde van de centen. Game crashte paar keer en toen was ik er alweer klaar mee. Gelukkig is devision 2 wel een leuke game met coole loot. Vind anthem guns allemaal op elkaar lijken, en dat terwijl ze er 6 jaar aan gewerkt hebben. Of houden ze expres coole dingen achter een paywall? En nog een ding, dat ik met me maat speelde moesten we de hele tijd terug na een missie om met mensen te gaan praten, dat haalde de vloeiendheid er ook uit.
Zie niemand in me lijst meer spelen
@185.212.171..xxx: @207.46.13..xxx: crash bug al lang gefixt. Mss niet enkel het negatieve lezen
‘Slechts het begin’ van een belangrijk gedeelte van de game, namelijk de endgame. Het ‘begin’ van de updates/fixes had al voor release gedaan moeten worden. Ik vermoed steeds meer dat er geen goede beta is geweest en dat de game heel erg gerusht is.
Ook las ik pas een theorie dat ze dit expres doen bij game as a service-games zodat ze vaak updates/patches kunnen leveren en dat spelers op die manier continu het gevoel hebben dat er goed aan de game wordt gewerkt en dat er optimale ondersteuning van developers aanwezig. Als dat zo is hebben ze dit idee iets te veel onderschat en werkt de methode nu behoorlijk tegen hun.
Ik hoop dat ze het kunnen oplossen. We hebben er niks aan als we weer een grote developer kwijtraken.
@144.76.14.xxx: die theorie is bllsht. Een community opbouwen is lastig maar er een houden nog veel meer. Door je game slecht uit te brengen bouw je nauwelijks een community op. Bijvoorbeeld de reviews zijn dan vaak negatief wat er voor zorgt dat je minder je game kopen of er aandacht aan schenken. Plus dat je minder inkomsten hebt uit pre orders en day one buyers. Al deze mensen met dus een negatieve vibe rondom de des betreffende game ga je niet tot nauwelijks meer terug weten te krijgen. En komen ze al terug, is het niet tegen full price. Een mooi voorbeeld is denk ik no mans sky. Word prima ondersteund tot op heden maar de hype en algehele verwachtingen hebben zo veel schade aangericht dat de nu inmiddels “afgemaakte game” weinig tot niet meer gekoopt en dus niets oplevert. Klinkt in mijne oren niet echt als een goede bedrijfsvoering.
Als ik legend loot krijg is het nergens te vinden sinds gister meer mensen last van verder vind ik het zelf een leuk spel
Anthem is een leuke game maar veels te karig,na de verhaallijn ben je gewoon klaar en speel je eigenlijk nergens meer voor.Ik ben nu aan TD2 begonnen en daar gaan veel meer uren inzitten als in Anthem.
in die 6 jaar is er niks getest?
@46.179.43.xxx: Het punt was dat er vrijwel geen verschil was tussen de loot die je op gm1 kreeg en de loot op gm2-3. Met een gm1 stronghold ben je 20 minuutjes bezig en met een gm2 een uur of langer. Dan verwacht je wel op z’n minst beter loot, wat dus niet het geval was.
Gefaalde poging van EA om een game as a service uit te brengen. Zelden heb ik zo’n slap verhaal in een game gezien. Anthem=lame
Beetje jammer dit. Valt voor mij in de categorie : “te laat”.
Ik zie het wel als hij in de sale is