A Way Out is meer dan 2 miljoen keer verkocht


Vorig jaar bracht Hazelight in samenwerking met EA Originals de coöp game A Way Out uit. Deze game was uniek doordat het in coöp verschillende segmenten gameplay bood en omdat je de game maar één keer hoefde te kopen. Dat riep in eerste instantie vragen op met betrekking tot potentiële verkoopresultaten, de game kende immers geen beperking in het sharen.

Die vragen worden nu van een antwoord voorzien, want het lijkt weinig effect op de verkoopcijfers te hebben gehad. Via Twitter heeft de ontwikkelaar laten weten dat de game ongeveer anderhalf jaar na de release een mooie mijlpaal heeft weten te bereiken. Die van 2 miljoen verkochte exemplaren.

Via die weg is de ontwikkelaar ook gelijk zijn nieuwe game aan het teasen, wat wederom een coöp titel zal zijn. Wanneer die game onthuld zal worden is nog niet bekend, misschien over iets meer dan een week tijdens de gamescom.

  1. User  avatar
    7143 XP

    Best wel veel vind ik en zeker een heel goede game alleen vond ik het jammer dat zij de co op verplichten totaal de strot in duwen .Ik had veel liever een gewoone singelplayer met optie co op hopelijk doen ze dit met mby het vervolg er van .

    0
  2. 143.179.8..xxx's avatar

    Ik probeer het te spelen via ea acces, maar ik kan echt totaal geen spelers online vinden. Nog meer mensen hier last van ?

    0
  3. User  avatar
    319 XP

    @143.179.8..xxx:
    Nee, maar dat komt doordat ik het alleen maar splut-screen met mijn broer speel.

    0
  4. User  avatar
    4028 XP

    @jimke1: deze game is gemaakt voor coop, hebben ze ook vanaf het begin gezegd. Ik vind juist dat er meer games als deze mogen komen, coop is de shit!

    0
  5. User  avatar
    331 XP

    @jimke1: Schrijf ‘ns normaal -_-

    0
  6. User  avatar
    2208 XP

    @jimke1:
    Ik heb deze game niet gehaald door de verplichte co-op lijkt mij wel een leuke game maar ik ga me geld niet uitgeven aan verplicht co-op

    0
  7. User  avatar
    10599 XP

    Is en was wel geinige game. Na platinum gespeeld te hebben niet meer aangeraakt.

    0
  8. User  avatar
    81 XP

    @143.179.8..xxx: als het op ps4 is wil ik hetbest met je spelen

    0
  9. User  avatar
    7143 XP

    @Frenchcorepower: Hij is echt zijn geld waard maar zoals je zegt de verplichte co-op ik heb deze game ook maar gehaald omdat een vriend deze game ook had .Maar als je deze game nu zou gaan halen is deze zo goed als dood want je vind bijna geen personen die deze nog speelt jammer voor zo een goede game .

    0
  10. User  avatar
    521 XP

    @Oldskool-NL:
    Amen!

    0
  11. 83.232.62..xxx's avatar

    @EffeZeikuh:

    ‘ns?

    Zelf ook moeite mee blijkbaar.

    0
  12. User  avatar
    331 XP

    @83.232.62..xxx:
    ‘ns
    staat voor “eens”, nooit van gehoord? Terug naar school jij!

    0
  13. User  avatar
    358 XP

    @Oldskool-NL: dikke shit en te weinig beschikbaar helaas. deze was leuk maar te kort. zou de standaard moeten worden om elke grote rpg ook in co-op te kunnen spelen

    0
  14. 188.207.112..xxx's avatar

    @EffeZeikuh:

    Nee, ‘ns is nooit een gangbare afkorting geweest. Althans, niet totdat taalbarbaren zoals jij het gingen gebruiken…

    0
  15. User  avatar
    172 XP

    @Frenchcorepower:
    Heb zelf echt bloedhekel aan coop of online spelen

    Maar dit was echt een goede aankoop samen met een maat op de bank

    0
  16. User  avatar
    331 XP

    @188.207.112..xxx: Lmao, hoe kom je daar nou bij?:,)
    Speciaal voor jou:
    https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1686/eens_is_es_ns_s/

    Is altijd gebruikt hoor… -_-

    0
  17. User  avatar
    331 XP

    @188.207.112..xxx: Nog eentje:
    https://www.startpagina.nl/v/werk-onderwijs/vraag/7488/correcte-afkorting-woordje/

    Wel bij de les blijven de volgende keer, jongen;)

    0
  18. User  avatar
    4028 XP

    @SushiBapau040: dat zou idd heel erg tof zijn. En dan ook afgestemd om met meerdere mensen de hele game door te spelen.

    0
  19. 85.146.15.xxx's avatar

    Deze game zit ook bij EA access dus je kan op voor 4 euro binnen een maand uitspelen

    0
  20. 148.64.56..xxx's avatar

    @EffeZeikuh: Hallo, ik ben EffeZeikeuh en ik ben slim !

    0
  21. User  avatar
    331 XP

    @148.64.56..xxx: Vergeleken met jullie zou je dat best kunnen stellen:)

    0

Meer A Way Out

Meer

Review: A Way Out

Review: A Way Out – Het spelen van games in coöp kan al sinds jaar en dag, maar wat voor game het ook betreft, het komt uiteindelijk altijd op hetzelfde neer. De doelstelling staat vast, je kan elkaar helpen en de weg er naartoe is g...

Mooie cijfers voor A Way Out

A Way Out is vanaf vandaag verkrijgbaar en deze titel is uniek doordat je het enkel in coöp kan spelen. De eerste reviews zijn inmiddels ook online verschenen en hieronder hebben we de cijfers van media wereldwijd op een rijtje gezet. De ...