Microsoft kondigt nieuwe games voor Xbox Game Pass aan


Vorige week werden er deels in het teken van de Tokyo Game Show al wat nieuwe games aan Xbox Game Pass toegevoegd, maar dat is lang niet alles. Vanmiddag heeft Microsoft namelijk nog wat titels aangekondigd die vandaag en op korte termijn beschikbaar gesteld zullen worden via de service.

Zoals gebruikelijk hebben we alles netjes op een rijtje gezet en zodoende verwijzen we je graag naar het overzicht hieronder:

Vandaag

  • Totally Accurate Battle Simulator (Console, cloud en pc)

7 oktober

  • The Procession to Calvary (Console, cloud en pc)
  • Visage (Console, cloud en pc)

12 oktober

  • Back 4 Blood (Console, cloud en pc)
  • Destiny 2: Beyond Light (pc)

14 oktober

  • Ring of Pain (Console, cloud en pc)
  • The Riftbreaker (Console, cloud en pc)
  • The Good Life (Console, cloud en pc)

Verder stipt Microsoft nogmaals aan dat Xbox Game Pass Ultimate gebruikers nu deel kunnen nemen aan de Xbox Cloud Gaming beta via de Xbox applicatie voor Windows 10 of hoger.

Xbox Game Pass Ultimate abonnement nodig? Klik hier om te bestellen.

  1. User  avatar
    4028 XP

    Back 4 Blood en Destiny Beyond Light. Lekker!

    0
  2. Anoniem-9959's avatar

    @Oldskool-NL: ik blij man nu

    0
  3. Anoniem-9813's avatar

    Niet veel soeps

    0
  4. User  avatar
    3098 XP

    Tabs stond er al op, staat al een tijdje op m’n X.

    0
  5. Anoniem-8542's avatar

    @Dopekoe: wauw nice! Geweldi dat het jou is gelukt om een X te kopen!

    Veel plezier!

    0
  6. Anoniem-6043's avatar

    Ik vind het nieuwe aanbod waardeloos. Ik had meer van verwacht.

    0
  7. Anoniem-7528's avatar

    Back 4 blood is leuk omdat het nieuw is uitgekomen maar ben zelf geen shooter fan en al helemaal niet van zombies. Voor mij een dikke faal ( alweer) dit maand voor gamepass.

    0
  8. Anoniem-8725's avatar

    Snurk

    0
  9. Anoniem-7761's avatar

    Avengers inmiddels ook.

    0
  10. Anoniem-8754's avatar

    Mooi, lekker starten met Back 4 Blood en volgende maand Forza Horizon 5 en over twee maanden Halo Infinite. Hoef me voorlopig niet te vervelen

    0
  11. Anoniem-7869's avatar

    hahahahha wat een shitshow

    0
  12. Anoniem-9720's avatar

    Back 4 Blood en The Riftbreaker zijn de leuke games voor mij. Daar kan ik weer weken mee vooruit! De andere games sla ik over. Dit is gewoon weer een topmaand. En regelmatig trakteert Microsoft ons tussentijds ook nog vaak met wat titels.

    0
  13. User  avatar
    958 XP

    @Anoniem-7528: same here

    0