The Division Resurgence verschijnt dit najaar

Wie graag The Division speelt en dit buitenshuis ook wil doen: je kan later dit jaar met de game aan de slag. Tijdens de Ubisoft Forward presentatie werd namelijk onthuld dat deze mobiele game dit najaar zal verschijnen.  Een exacte datum is er nog niet, maar er werden wel gameplay beelden gedeeld.

In de onderstaande trailer krijg je direct een duidelijk beeld van hoe de gameplay eruit gaat zien. Voorafgaand word je eerst getrakteerd op CGI-beelden, maar iets verderop zien we daadwerkelijk gameplay. Ook de pre-register bonussen kan je direct zien aan het einde van de trailer.

  1. Anoniem-1159's avatar

    De game die niemand gaat spelen Ben benieuwd

    0
  2. User  avatar
    2585 XP

    @Anoniem-1159: tuurlijk

    0
  3. Anoniem-7045's avatar

    @Anoniem-1159: Als het niet jouw genre is dan kun je beter zwijgen. Velen met mij spelen The Division, en zullen deze game ook een kans geven, gewoon omdat dit geweldige games zijn.

    0
  4. Anoniem-671's avatar

    Ik heb access tot de open beta. Is wel prima, maar ps5 is beter

    0
  5. User  avatar
    13155 XP

    @Anoniem-7045: mwah kregen niet voor niets mindere kritieken toch?

    0