Dit najaar zal Aloy haar weg naar het LEGO-universum vinden in LEGO Horizon Adventures. Deze titel wordt door Studio Gobo gemaakt in samenwerking met Guerrilla Games. Ondanks dat het een LEGO-game betreft, hebben de mensen bij Tweakers al een interessante constatering mogen doen: LEGO Horizon Adventures kent meerdere grafische modi en zal zelfs voorzien zijn van ray tracing.
Dit markeert de eerste keer dat een LEGO-game van deze geavanceerde techniek wordt voorzien. De PlayStation 5-versie kent een Performance modus die mikt op 60fps en een Fidelity modus waarin de game op 30fps zal draaien.
Het is vooralsnog echter wat onduidelijk of ray tracing ook naar de PlayStation 5 komt. De kans is aanwezig dat alleen pc-gamers dus van die optie gebruik kunnen maken – al is Guerrilla Games wel een studio die de capaciteiten van de PlayStation 5 pusht.
Voor wat betreft de Nintendo Switch-versie durven we wel met zekerheid te stellen dat die het zonder ray tracing zal moeten doen.
Geen Fidelity VVR (40fps)? Komt vast wel.
Die ga ik zeker kopen.
Top!
O jammer. Ik dacht aan 4k 120fps en 8k 30fps.
Dat ze nog steeds geen MGS LEGO hebben gemaakt of iig iets wat volwassen is wat er serieus uitziet.. want dan word het lachen met die debiele Lego poppetjes & dan kunnen ze eens wat gameplay innovatie toepassen!
Ipv weer een blije en in dit geval vrij zinloze titel te gebruiken en er daardoor wss niks verandert qua gameplay of humor.