Aanstaande vrijdag ligt Astro Bot in de winkels, exclusief voor de PlayStation 5. In samenwerking met Sony PlayStation mogen we daarom een ontzettend gaaf pakket weggeven met daarin de game en een hoop goodies.
Het pakket bestaat uit het volgende:
- Astro Bot voor de PlayStation 5 + pre-order bonus
- Captain Astro notebook
- 3D Metal sleutelhanger
- Captain Astro bag tag
- Astro Bot kussen
- Astro Bot hoodie
- Astro Bot T-shirt
- Astro bot sleutelhangers
- Astro Bot pins
- Astro Bot stickers
Hieronder vind je wat afbeeldingen van de goodies en zoals je kunt zien is het echt een enorm pakket. Dit wil jij natuurlijk winnen, maar daarvoor moet je natuurlijk wel wat doen. De opdracht luidt als volgt: Vertel ons waarom jij de grootste Astro Bot fan in het universum bent en wij jou dit pakket moeten opsturen!
Je kunt een mooi verhaal opstellen, een video maken, een nummer componeren, beeld boetseren… wees creatief en laat jouw liefde voor Astro Bot op de best mogelijke manier blijken en wie weet win je dit mooie pakket. Je deelname gereed? Volg dan de onderstaande stappen.





Mooi pakketje, succes aan de degene die meedoen.
Meegedaan voor mijn zoontje Ryan! Duimen maar !
MrDuckie88
Hypotetisch gezien, mocht ik winnen, kan ik dan een code krijgen i.p.v. een disc?
PS5 Digital edition he…
@ShadowStriker: shame on u
@ShadowStriker: Game is sowieso een code 🙂
Mooi pakketje hoor. Succes iedereen.
Deze komt niet fysiek toch?
Op 1 of andere manier kan ik niet ingelogd blijven, maar ik heb meegedaan. Echt heeuuuulll veul zin in deze game!!!
Leuke prijsvraag. Ik doe mee! 🙂
Wanneer is de uitslag eigenlijk?
Awhhh wat ziet dat er mooi en schattig uit!! ik doe zeker mee hihi
@Rastapopulos: Dank u heer
Meegedaan, toffe winactie! 🙂
Ook meegedaan, super leuk voor de kids 🙂
Oeeeeeeh spannend! Duimen!!
Succes iedereen
Iemand al gewonnen?
Wanneer wordt de winnaar bekend?
@Rastapopulos: is er al een winnaar bekend?
@McGti: Binnen 36 uur sturen we de winnaar een mailtje. Dus blijf je mail in de gaten houden.
@Rastapopulos: komt de winnaar in deze post te staan?
Nou om iedereen niet langer in spanning te houden: ik heb eerder vandaag het mailtje ontvangen dat ik heb gewonnen! Ik ben net thuis en de game is momenteel aan het downloaden terwijl ik dit typ. In ieder geval een hele grote dankjewel aan PlaySense en Sony, ik ben echt super blij hiermee!!