Dead Rising 2 remake of remaster behoort tot de mogelijkheden


Dead Rising Deluxe Remaster weet het tot op heden goed te doen bij gamers en critici. Gezien het succes zou een remake of remaster van Dead Rising 2 tot de mogelijkheden kunnen behoren, aldus Kei Morimoto, producer van Dead Rising Deluxe Remaster. In een interview met Inverse liet hij blijken dat het zeker tot de opties behoort.

Of het ook gaat gebeuren hangt af van hoe goed Dead Rising Deluxe Remaster verkoopt. Aan de cijfers die de game krijgt zal het in ieder geval niet liggen, die zijn behoorlijk positief. De bal ligt nu dus bij de gamers en of zij de game ook het geld waard vinden.

Onze mening over Dead Rising Deluxe Remaster mag je spoedig verwachten.

  1. Anoniem-8045's avatar

    ik heb toch liever een hele nieuwe next gen Dead Rising. Dead Rising 1 deluxe remaster gaf al een indicatie dat ze open staan voor meerdere Dead Rising games en DUS hopelijk een hele nieuwe Dead Rising. Die remaster is elk geval een goed begin en nu hopen dat ze niet zoals Sony worden. Remaster van de remake van de remastered remake van Last of Ass 2.

    0
  2. Anoniem-1844's avatar

    🙁 deel 1 was toen der tijd wel leuk. Maar ik hoef niks new meer te zien van deze serie.

    0
  3. Anoniem-6367's avatar

    gewoon bij plus essential doen klaar

    0
  4. Anoniem-1549's avatar

    @Anoniem-1844: oh fijn voor jou maar de rest van de planeet wil misschien wel meer zien?

    0
  5. Anoniem-4494's avatar

    @Anoniem-6444:

    Het is echt triest he? Sony lijdt ook aan zware identeits crisis. Konden we maar terug naar E3 2016 tijden. Toen was Sony aan het ass kicken.

    0
  6. User  avatar
    96 XP

    @Anoniem-8045: Zolang ze maar leren van hun fouten met Dead Rising 3 & 4. Dead Rising was grotendeels perfect. Alleen de survivor ai mag wel wat beter lol.

    0
  7. User  avatar
    2585 XP

    @Anoniem-4494: toen had Herman de touwtjes nog niet in handen

    0
  8. Anoniem-339's avatar

    @Anoniem-1549: Ik denk dat het er veel minder zijn dan jij denkt. Denk dat vooral snotneuzen zoals jij er op zitten te wachten.

    0
  9. Anoniem-9933's avatar

    Dit begrijp ik niet. Want Deadrising 2 was populairder dan deel 1. Ik zelf vond deel 2 vele male leuker dan deel 1. Sterker nog ik heb hem nog geen maand geleden gespeeld en ga hem later vandaag weer spelen best wel zin in.

    Dus het laten afhangen of deel 1 goed verkoopt is gek want deel 2 had sowieso al meer verkocht geworden.

    Overigens deel 3 is ook nog steeds speelbaar en superleuk.

    0
  10. Anoniem-6745's avatar

    @victorace33:

    Haha ja vond deeltje 3 en 4 niet zo best helaas. Al vond ik shopping mall van deel 4 wel sfeervol en is leuk om te spelen tijdens Kerstmis. De game zelf was lang niet zo perfect als Dead Rising 1.

    0